Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 29.8. 2009.  (Luettu 2267 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Lauantai 29.8. 2009.
« : 29.08.09 - klo:00:15 »

Kaunista lauantaita pönttökaverit.  [:-)] [:-)]

Ulkona on vielä kesäisen lämmin yö +16,9oC
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantai 29.8. 2009.
« Vastaus #1 : 29.08.09 - klo:05:26 »

Huomenta  [:56]

Näköjään joka toinen yö saa nukuttua. Ilmeisesti pitää olla toooosi väsynyt, että
saa oikeasti nukuttua, eikä vaan torkahtele. Eilinen siivoaminenkin taisi olla pikkasen
liioitellun rankka: selkä on kipeä ja samoin nilkka. No, eiköhän ne siitä verry.

Jospa aamiaiselle ja koirien kanssa ulkoilemaan.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 29.08.09 - klo:05:43 »

Meni muuten ruokahalut kun koira piereskelee vieressä  [?-/]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #3 : 29.08.09 - klo:06:06 »

:-)) :-)) Anniinan aamupalaseuralle...

Tänään on taas Muumi-olo, joten tässä teille päivän mietelause:

"On niitä, jotka jäävät, ja toisia, jotka lähtevät, niin on ollut aina.
Kukin saa valita itse, mutta on valittava ajoissa, eikä koskaan saa antaa periksi."
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #4 : 29.08.09 - klo:06:17 »

Huomenta,
Vai meni Anniinalta ruokahalut heti aamusta  [:-)], meillä koira herätteli aamupissille ja tässä on virkistynyt sen verran että en viitsi enää unta yritellä.
Tässä aamukuvassani on hyasinttipapu, joka nyt on kukkinut paljon. Viime kesänä en onnistunut sitä kukittamaan. Kukka tuoksuu hienolle.

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #5 : 29.08.09 - klo:06:19 »

Kukin saa valita itse, mutta on valittava ajoissa, eikä koskaan saa antaa periksi."

Tuo onkin sopiva tyttärelleni, joka tänään lähtee ajamaan Joensuuhun, jossa tiistaina alkaa opiskelut
« Viimeksi muokattu: 29.08.09 - klo:06:51 kirjoittanut iipa »
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #6 : 29.08.09 - klo:06:37 »

Aamuvarhaista lauantaita!
Mua ei herättänyt koirat eikä kissatkaan vaan tuli tarve mennä omalle aamupissille.
Lehti luettu kahvit hörpätty ja kohtapuoliin lähden ulos kahtelemaan mualimaa, minkä verran eilisestä on muuttunut syksympään.
Leppoisaa lauantain menoa kaikille!
[:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #7 : 29.08.09 - klo:06:47 »

Tuo onkin sopiva tyttärelleni, joka tänään lähtee ajamaan Joensuuhun, jossa tiistaina alkaa oipskelut

Kuinkas vaikeaa tyttären lähtö on äidille? Innokkaasti olet häntä auttanut elämäntaipaleelle, mutta iskeekö haikeus?  [:30]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #8 : 29.08.09 - klo:06:50 »

Ai niin, se mun pitikin kertoa että oli kiva hetki äsken kun piipahdin ulkona lehteä hakemassa, yht äkkiä alkoi kuulumaan hurja kaakatus ja talon yli lensi monta parvea valkoposkihanhia. Oli kiva katsella niiden ylilentoa  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #9 : 29.08.09 - klo:06:57 »

Tuo onkin sopiva tyttärelleni, joka tänään lähtee ajamaan Joensuuhun, jossa tiistaina alkaa oipskelut

Kuinkas vaikeaa tyttären lähtö on äidille? Innokkaasti olet häntä auttanut elämäntaipaleelle, mutta iskeekö haikeus?  [:30]
Kyllä tässä haikeutta on. Tytär eilen totesi että kaveritkin suhtautuu kun hän muuttaisi asumaan paikkaan jossa eivät puhelin ja tietsikka pelaa. Mun helmoista on lähtenyt sitten lähi aikana kaksikin ihmistä, että aukkoa paikataan harrasteilla ja koiralla. Toisenkin koiran hankinta on ollut mielessä, mutta kattellaan.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #10 : 29.08.09 - klo:06:58 »

Huomenta !
Zeener sai minut myös ajattelemaan: oman tyttären lähtö ei ollut vaikea, kun irtiotto tapahtui vähitellen ja vaiheittain: ensin kimppakämppään sinne Zeenerin maisemiin ja töihin, sitten kipinkapin takaisin kotiin vuokraisännän otettua sukulainen sijalle. Opiskelu Hesassa, ei kaukana, seuraavat asunnot Katajanokalla, Pukinmäessä, Malminkartanossa,Pikku-Huopalahdessa ja Pihlajamäessa ja taas paluu Pikku-Huopalahteen.Kaikissa noissa muutoissa olimme tavalla tai toisella osallisina.
Aivan toista on ystävälläni, jonka tytär lähti ensin opiskelemaan Keski-Eurooppaan eri paikkoihin sielläkin ja tapasi elämänsä miehen, jonka kanssa on nyt asettunut Uuteen Seelantiin ! Siinä on monta  [:´(] ollut nieltävänä. Onneksi on skypet ja messangerit yms. keksitty !  [:-)]

Iipalle tsemppiä !  [:1] Siellä se minunkin kummipoikani aloittelee toisen vuoden opintojaan.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 29.08.09 - klo:07:08 »

Joo ei ollut ihme, että koiraa pieretti, olikin vatsa ihan löysällä  [:-I]
Ei ole kyllä pitkään aikaan ollutkaan.

Iipan tyttärelle onnea opintojen aloitukseen  [:-)]
Itse kutsuin Joensuuta opiskeluaikaan Siperiaksi,
koska talvella oli vietävän kylmä ja aina tuuli, mutta
kiva ja eläväinen opiskelukaupunki se on  :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #12 : 29.08.09 - klo:07:18 »

Kaupungissa tuulee aina...olin lapsena vakuuttunut siitä. Lahdessa tuuli Vesijärveltä, Hesassa mereltä.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 29.08.09 - klo:07:24 »

Huomenta pönttöihin.   [:56]

Ai niin, se mun pitikin kertoa että oli kiva hetki äsken kun piipahdin ulkona lehteä hakemassa, yht äkkiä alkoi kuulumaan hurja kaakatus ja talon yli lensi monta parvea valkoposkihanhia. Oli kiva katsella niiden ylilentoa  [:-)]

Sama täällä, niiden tulon kuulee jo kaukaa. Eivät ole vallan hiljaista porukkaa. Päivittäin saa katsella ylilentäviä parvia. Tänä aamuna viimeksi.  [:-)]

Vaihteeksi hyvin nukuttu yö takana. Aamuämpärit nautiskeltu, ja ahmiainen oottaa kohtapuoliin.

Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #14 : 29.08.09 - klo:07:29 »

Huomenta pönttöihin.   [:56]
Sama täällä, niiden tulon kuulee jo kaukaa. Eivät ole vallan hiljaista porukkaa. Päivittäin saa katsella ylilentäviä parvia. Tänä aamuna viimeksi.  [:-)]
Vaihteeksi hyvin nukuttu yö takana. Aamuämpärit nautiskeltu, ja ahmiainen oottaa kohtapuoliin.

Ahmiainen, oiva ilmaus, odottaa minuakin puolivalmiina, pitäisi varmaan hyökätä kimppuun, ennenkuin jäähtyy !
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.