Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 29.8. 2009.  (Luettu 1950 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Lauantai 29.8. 2009.
« Vastaus #90 : 29.08.09 - klo:16:57 »

[:-DDD] [:-DDD]
Yli viikon Sus selviytyy siis ennen kun taas on tiskattava.  :-))

[:-DD] Ai sä laskit ne. Mä jo aattelinkin sanoo ensin, että "laiska töitään luettelee", mut en luettele en... mut että laskekaa nyt ees joku kuinka MONTA noita on...! [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #91 : 29.08.09 - klo:17:05 »

Ottaisikohan teetä, ihan vain kupillisen :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #92 : 29.08.09 - klo:18:19 »

Teet juotu ja nyt päivän kolmannelle pyöräkierrokselle, mittarissa nyt juuri yli 30km jos saisi tänään 50km täyteen niin hyvä [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #93 : 29.08.09 - klo:18:52 »

Rankka lauantai on nyt sitten illassa. Ensin piti nukkua pitkään, koska takana on raskas työviikko.
Ja sitten iski - minä olin taas aivan huovuksissa.

Tein ensin yhden kukkasen, testasin ja totesin, että sen tekemiseen menee noin yksi tunti. Siis kun tietää jo mitä ja miten tehdään.

Sitten rupeasin kokeilemaan jotain hatun tekelettä. Ei ollut käsitystäkään, miten ja mikä siitä tulee. Halusin vain saada näppeihin sen tuntuman, kuinka villa huopuu. No, huomenna on sitten taas uudet ideat ja ehkä syntyy uusi hattukin taas.

Ja nyt yritän roikkua tässä koneella, mutta Arvo tälläsi itsensä viereen ja odottaa rapsutuksia koko ajan. Ole siinä sitten jumalisesti näitten kanssa! [:-DD]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #94 : 29.08.09 - klo:18:55 »

Hömis  [:-DD] onneks sulla riittää puuhaa ja rapsutettavia!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #95 : 29.08.09 - klo:18:59 »

Joskus muuten tekis mieli lähteä vaikka tuohon viereiseen hotelliin yöksi. Olla ihan yksin - ei kissoja eikä huovutuksia eikä mitään vaatimuksia.... olla vaan ja maata sängyllä ja katsella telkkaria ja nauttia valkoviiniä!

Kotona ei siihen ole mahdollisuutta juurikaan - mutta rakastan meidän poikia yli kaiken! Kuinka voisinkaan olla ilman heitä - ja ilman huovutusta! [NUT] [NUT]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #96 : 29.08.09 - klo:19:06 »

Ihan sama juttu mulla Hömis. Vaikka rakastan poikia ja miestäni yli kaiken, niin joskus haluaisin olla ihan yksin. Ja tää pelottaakin, jos joskus oon ihan yksin, niin syyllistän itteeni näistä ajatuksista! Koska sitä yksinoloa kuitenkin pelkään. On tää elämä kummallista.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #97 : 29.08.09 - klo:19:23 »

Älä Kati yhtään syyllistä itseäsi noista ajatuksista. Varmaan meistä jokainen kaipaa toisinaan sitä rauhaa ja omaa aikaa. Minä ainakin nautin aina kun olen yksin, enkä aio mitenkään itseäni ajatuksistani syyllistää jos joskus jään ihan yksin. Ota Kati ihan iisisti vaan.  [:30]

Hienoja kuvia ja hauskoja juttuja tässä ketjussa  :-)) Tuo Susun maljakko pisti silmään. Tositosi kaunis.
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 29.08.09 - klo:19:31 »

Mesis, kiitsi  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #99 : 29.08.09 - klo:19:32 »

Mesis tuosta Susun maljakosta jo kirjoittikin.

Minun piti sitä jo aiemmin kysyä, olet kai sen ottanut kuvauksen jälkeen pois ?  [:-I]   Henkeä pidätellen kuvaakin katsoin ettei vaan hieno kannu putoaisi.  [:-)]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #100 : 29.08.09 - klo:19:35 »

Siellähän tuo tönättää, viime syksynäki tönötti vaaleensininen kannu pari kuukautta, eikä se mihkään pudonnut. [:-)] Lintuset ei paina juuri mitään ja tuo kannu on aika painava.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #101 : 29.08.09 - klo:19:38 »

Minä en kyllä malttaisi tuota ulkona pitää. Se olisi minulla jossain näkyvällä paikalla sisällä, että kaikki saisivat sitä ihailla.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #102 : 29.08.09 - klo:19:39 »

Terveiset Kemijärveltä!  [:-)]
Päivä on mennyt työntouhussa ja itseasiassa mä tykkään enemmän juhlien valmisteluista kuin varsinaisista juhlista. Mä olen pilkkonut niin monenlaista, että pelkäsin, etten osaa lopettaa sitä ollenkaan vaan pilkon keittiön pöydänkin, kun pääsin vauhtiin  [:-DD]
Kaikki onnistui hyvin ja ruoka oli taivaallisen hyvää.  [:-P]

Nyt pieni hengähdyshetki pöntöllä.  Yli 30 hengen tiski odottaa pientä talkooporukkaa jossain vaiheessa, mutta sitä ehtii murehtia myöhemmin!
Kiva on tehdä ja touhuta ja tuntui tosi hyvältä, kun Pasin sisko sanoi, että ilman meitä olisi ollut vaikea saada kaikkea tehtyä  [:-)]

Pst. niistä perunoista mä kuorin 2/3. Se meni oikeastaan ihan näppärästi, kun kuorimaveitsi oli hyvä ja mä lupasin itselleni lonkeron  [KIPPIS] kun urakka on hoidettu!  [:5]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #103 : 29.08.09 - klo:19:42 »

Varmaan meistä jokainen kaipaa toisinaan sitä rauhaa ja omaa aikaa.

Yksineläjäksi musta ei olisi missään nimessä, mutta iltavuoroviikoilla mä nautin vapaista aamupäivistä ihan yksin (lue: pönttökoneella)
Joskus tuntuu, että mä melkein hoputan Pasia lähtemään töihin  [:17] vaikka yleensä ottaen haluan viettää kaiken vapaa-ajan sen kanssa.

Sus

• Vieras
« Vastaus #104 : 29.08.09 - klo:19:42 »

Minä en kyllä malttaisi tuota ulkona pitää. Se olisi minulla jossain näkyvällä paikalla sisällä, että kaikki saisivat sitä ihailla.  [:-)]

Tossa pöllin päällähän se on paraatipaikalla! Näen sen aina kun käyn tupakalla. [:-DD] Eikä täällä paljon muita käykään. [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.2 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.