Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mokkulakysymyksiä  (Luettu 221 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Mokkulakysymyksiä
« Vastaus #15 : 31.08.09 - klo:12:49 »

Koira onnistui saamaan hampaisiinsa miun mokkulan joskus männä talvena ja pureskeli sen ihan p.....ksi.
Nyt olen käyttänyt sitä kännykästä lähinnä mökillä ollessa. Ottaa vaan pannuun se, että sitä on pidettävä vielä se vuosi vaikken sitä paljon enää käytä. No, onpahan olemassa, kun tarvii.

Mökillä toimii sen verran hitaasti, että sähköpostin ja muut pakolliset asiat viitsii sillä hoitaa.

Mutta siis ihan helppokäyttöinen systeemi on kaiken kaikkiaan ja siellä missä 3 g-verkko on niin toimii tosi nopeestikin. Itselläni on DNA:n kautta se ja kun ensimmäisen kerran syötti koneeseen asensi se ohjelman, jolla netti käynnistetään. Nyt kännykän kautta netti käynnistetään Nokia pc suite ohjelman avulla.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #16 : 31.08.09 - klo:12:50 »

Saattaa se silti toimia siellä. Noihin kun vaikuttaa jopa viereinen kivitalo tai kukkula tms.
Toisaalta sen saisi selville jos menee sinne mainittuun paikkaan ja omistaa kännyn jossa on tuo 3g-ominaisuus.
Jos se pelittää, pelittää siis mokkulakin tuolla nopeammalla yhteydellä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 31.08.09 - klo:12:54 »

Hankkisitko sä Sus sen mokkulayhteyden niinkuin vakituiseen käyttöön vai ton kiinteän yhteyden lisäksi? Mun mielestäni kiinteää yhteyttä ei kannata vaihtaa mokkulaan jos mokkulan tarve on vaan satunnaista, eikös kuvien lataus ym. ole sen kautta yleensäkin aika hidasta. Jos sä siellä mökillä olet vaan jonkun päivän, niin ehdithän sä kotoa sitten kuvat laittaa. Nautit katos luonnonrauhasta ihan ilman nettiä. [:-DD]

Ihan vaan satunnaiseen käyttöön aattelin. Mut en mää nyt ihan just oo minneen mökille (kai) menossa, mut haluun nyt oppii tämänkin asian jos tulee tarve. Syksyllä jos menee on niin pimeet illat, että eihän sitä nyt (ainakaan yksin) ilman konetta kestä! :-O [:-DD] Mul on tarkoitus mennä YKSIN (sus.huom.). :-))
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #18 : 31.08.09 - klo:12:54 »

Hankkisitko sä Sus sen mokkulayhteyden niinkuin vakituiseen käyttöön vai ton kiinteän yhteyden lisäksi? Mun mielestäni kiinteää yhteyttä ei kannata vaihtaa mokkulaan jos mokkulan tarve on vaan satunnaista, eikös kuvien lataus ym. ole sen kautta yleensäkin aika hidasta. Jos sä siellä mökillä olet vaan jonkun päivän, niin ehdithän sä kotoa sitten kuvat laittaa. Nautit katos luonnonrauhasta ihan ilman nettiä. [:-DD]

Ihan samaa mieltä Tiinan kanssa.
Mutta ainakin Saunalahdelta saa tuon yhteyden tosiaan vaikka vaan kuukaudeksi jos ei ota mokkulaa ja omistaa 3-g kännyn jota voi mokkulana käyttää.
Sensijaan jos ottaa tuon mokkulankin, muistaakseni joutuu tekemään jonkun vuoden tms. sopimuksen. Tai sitten ostamaan tuo mokkula, niin sitten taisi saada vain lyhyemmäksikin aikaa.

Ja nyt menee netti kiinni. Taitaa UKOSTAA  :-O
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #19 : 31.08.09 - klo:22:16 »

Saunalahdella olisi ihan hyvä tarjous laajakaistasta kotiin JA mokkulaan: http://saunalahti.fi/internet/turbo.php

Mä olen harkinnut tätä, mutta jonkun (siis Pasin) pitäisi selvittää, että saadaanko me sillä toimimaan 3 konetta kotona. Tää yhdistelmä maksaisi 39e/kk, kun nyt me maksetaan Soneran kotilaajakaistasta reilut 40e/kk ja noin 25e/kk saunalahden "mokkula-liittymästä"  [:-(]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #20 : 31.08.09 - klo:22:21 »

Saunalahdella olisi ihan hyvä tarjous laajakaistasta kotiin JA mokkulaan: http://saunalahti.fi/internet/turbo.php

Mä olen harkinnut tätä, mutta jonkun (siis Pasin) pitäisi selvittää, että saadaanko me sillä toimimaan 3 konetta kotona. Tää yhdistelmä maksaisi 39e/kk, kun nyt me maksetaan Soneran kotilaajakaistasta reilut 40e/kk ja noin 25e/kk saunalahden "mokkula-liittymästä"  [:-(]

Ooh, aikas hyvä tarjous, saisin tolla samalla hinnalla kun nyt 30 megaa  :-O nykysen 10 sijaan...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.18 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.