Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Onko sinulla kesämökki/kesäpaikka?

Kyllä on (kesäisin)
- 7 (21.2%)
Kyllä on (talviasuttava)
- 11 (33.3%)
Ei ole
- 15 (45.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 26

Kirjoittaja Aihe: Kesämökki/kesäpaikka - gallup  (Luettu 687 kertaa)

Sus

• Vieras
Kesämökki/kesäpaikka - gallup
« : 31.08.09 - klo:10:18 »

Onko sinulla mahdollisuus mökkeillä? Siis suunnilleen niin, että voipi mennä koska vaan. On oma tai ei, mutta kuitenkin suht "vapaassa käytössä".

Onko paikka myös talviasuttava?

Mökkijuttuja kaikenlaisia! Missä mökkisi on, onko matka sinne pitkä? Vesi/sähkö, mitä mukavuuksia? Onko lähistöllä vesistö? Jne. [:-)]

Oon hiukan "mökkihullu", eli krooninen haaveilija... :-))

Ja nyt sitten vakituista omaa kotia ei lasketa "kesäpaikaksi" eikä mökiksi vaikka se sellaista muistuttaisikin. :-))

Juu ja vuokramökkeilyä ei nyt lasketa mukaan, PAITSI jos on ihan vakituinen vuokramökki.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kesämökki/kesäpaikka - gallup
« Vastaus #1 : 31.08.09 - klo:10:40 »

Ei oo mökkiä minkäänlaista.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 31.08.09 - klo:10:43 »

Perikunnalla on talviasuttava mökki. Veljet ei käy siellä koskaan.
Minä ja äiti vain, joten aina voi mennä kun siltä tuntuu.
Tänä kesänä tuli aika paljon oltuakin. Jos joskus pääsis rikastumaan,
niin ostaisin veljeni ulos.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #3 : 31.08.09 - klo:10:44 »

Ei oo mökkiä, mökki on neljällä kumipyörällä. [:-I]
Mutta kohta on! melkein oma, velipoika rakentaa mökkiä jonnekin salaiseen kalapaikkaan...sinne olen luvattu, ehkä jo ens keväänä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #4 : 31.08.09 - klo:10:52 »

Ei oo mökkiä ei, paitsi tää mummonmökki. Isällä oli meren saaressa mökki, mutta möi sen, kun löysi omakotitalon meren rannalta asumukseksi. Eikä oo oikein tutuillakaan. Siks tässä vähän haaveilen ihan vaan, että joskus menis lähistöltä just löytämääni vuokramökkiin...  Kivalla paikalla meren rannalla! Tai niitä on peräti 10, mut nähnyt olen kolme. Se ranta, josta laitoin viimeksi kuvaketjunkin (  http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=15996.15  ). Vuokraavat syksylläkin ja vain 22€/vrk! Vaikka muutamaksi päiväksi menis.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #5 : 31.08.09 - klo:10:54 »

Siellä ei näkynyt yhtäkään ihmistä. Ja syksyllä tuskin paljon näkyykään, siis ois ihan ihanteellinen, rauhallinen paikka.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #6 : 31.08.09 - klo:11:22 »

Kaksikin, enempi käydään miehen kotipaikalla, joka vaan meidän käytössä ja toinen mun ja sisarusteni perikunnan kotipaikka, jossa sisarusteni kanssa yhteisesti ollaan.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 31.08.09 - klo:11:30 »

Ei oo mökkiä ei, paitsi tää mummonmökki. Isällä oli meren saaressa mökki, mutta möi sen, kun löysi omakotitalon meren rannalta asumukseksi. Eikä oo oikein tutuillakaan. Siks tässä vähän haaveilen ihan vaan, että joskus menis lähistöltä just löytämääni vuokramökkiin...  Kivalla paikalla meren rannalla! Tai niitä on peräti 10, mut nähnyt olen kolme. Se ranta, josta laitoin viimeksi kuvaketjunkin (  http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=15996.15  ). Vuokraavat syksylläkin ja vain 22€/vrk! Vaikka muutamaksi päiväksi menis.

Mä olen kiinnostunut kaikista tällasista edullisista mökkijutuista, onkos noilla nettisivuja että vois kattella lisätietoja? [:-)]

Meillä on kesäpaikka, myös talviasuttava, Pertunmaalla (onkohan täällä joku joka ei tätä vielä tietäisi [:-DD]). Paikka on perikunnan omistama, mutta Repe ja minä siellä eniten käydään, ja käydään myös talvella. Paikka on entinen maalaistalo joten pihasta löytyy myös navetta (jossa pubi), sekä aitta jossa nukkumispaikkoja ja varastoja. Saunoja on kolme. Lähin järvenranta on noin puolen kilsan päässä, siellä meillä on venepaikka mutta uida siellä ei voi koska ranta on ihan mutapohjainen. 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #8 : 31.08.09 - klo:11:37 »

En ole löytänyt nettisivuja itse mökeistä. Pyhtään sivuilla on mainittu hinnat ja puh.numerot, mut ei kuvia. Niitä vuokrataan vain pyhtääläisille, joten tää ei oo ihan yleinen juttu... mutta minun äiti on nyt pyhtääläinen, niin hänen kauttaaan ja nimellään se onnistuu. [:-)] Semmonen kommervenkki.

En tiedä vielä varustetasoakaan, mutta koska vuokraavat niitä myös siis syys- ja lokakuussa, niin täytyy kaiketi jonkin sortin lämmitys olla... Kesällä vuokraavat viikoksi kerrallaan, mut syksyllä ihan vaikka vuorokaudeksikin.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #9 : 31.08.09 - klo:12:47 »

Ei oo mökkiä, mökki on neljällä kumipyörällä. [:-I]
Mutta kohta on! melkein oma, velipoika rakentaa mökkiä jonnekin salaiseen kalapaikkaan...sinne olen luvattu, ehkä jo ens keväänä.

Kumipyörämökki meilläkin  [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #10 : 31.08.09 - klo:13:21 »

Kumipyörämökki haaveissa...ollaan pari kertaa kokeiltu, hyväksi havaittu !  [:-)]
Mullonkin paljon haaveissa, riittäs vaan ikää ja terveyttä niiden toteuttamiseen...
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #11 : 31.08.09 - klo:17:50 »

Talviasuttava mökki on ja siellä asutaankin ympäri vuoden [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #12 : 31.08.09 - klo:18:10 »

Talviasuttava mökki on ja siellä asutaankin ympäri vuoden [:-)]

Jos tarkoitat omaa vakituista kotia, sitä ei oteta huomioon, säännöissä. [RULES] [:-)]

tervein "Poliisi" :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #13 : 31.08.09 - klo:18:11 »

kiinteistörekisterissä tai vastaavassa lukee taas: "Talviasuttava vapaa-ajan asunto" [:-P]

ps..poistettu oma ääni
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #14 : 31.08.09 - klo:18:14 »

Hei, mulla luki jossakin jotain vastaavaa, nyt en millään muista missä se oli. Mut luki kummiskii. :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.263 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.