Mese:Onkos tuo sininen upeus ukonhattu ? Tosi hieno sininen väri.
Lainaus käyttäjältä: -muru- - 01.09.09 - klo:20:26Mese:Onkos tuo sininen upeus ukonhattu ? Tosi hieno sininen väri.Kysy sinä multa, en tunne kuin rentun ruusun ja senkin huonosti!
Täppäys olis kyllä unohtunut, hyvä kun Pyris muistutit. Homma hoidettu. Oon kade, Murulla jo eka vesijumppa käytynä, meillä vasta ensiviikolla alkaa. No sitten olenkin ahkera polskuttelija.
Lainaus käyttäjältä: annulix - 01.09.09 - klo:21:44Täppäys olis kyllä unohtunut, hyvä kun Pyris muistutit. Homma hoidettu. Oon kade, Murulla jo eka vesijumppa käytynä, meillä vasta ensiviikolla alkaa. No sitten olenkin ahkera polskuttelija. Eiks ookin ihanaa liikuntaa toi vesijumppa Pysyy niin vetreänä
Lainaus käyttäjältä: mese - 01.09.09 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: -muru- - 01.09.09 - klo:20:26Mese:Onkos tuo sininen upeus ukonhattu ? Tosi hieno sininen väri.Kysy sinä multa, en tunne kuin rentun ruusun ja senkin huonosti! En kyl tiedä mikä se on, mutta eikös ukonhatussa ole isompi lehti
Lainaus käyttäjältä: Anniina - 01.09.09 - klo:21:09Lainaus käyttäjältä: mese - 01.09.09 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: -muru- - 01.09.09 - klo:20:26Mese:Onkos tuo sininen upeus ukonhattu ? Tosi hieno sininen väri.Kysy sinä multa, en tunne kuin rentun ruusun ja senkin huonosti! En kyl tiedä mikä se on, mutta eikös ukonhatussa ole isompi lehti Pyriksen kuvista päätellen se taitaa olla ukonhattu Itse ajattelin lehtoukonhattua (sillä isommalla lehdellä)
Lainaus käyttäjältä: Anniina - 01.09.09 - klo:21:50Lainaus käyttäjältä: Anniina - 01.09.09 - klo:21:09Lainaus käyttäjältä: mese - 01.09.09 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: -muru- - 01.09.09 - klo:20:26Mese:Onkos tuo sininen upeus ukonhattu ? Tosi hieno sininen väri.Kysy sinä multa, en tunne kuin rentun ruusun ja senkin huonosti! En kyl tiedä mikä se on, mutta eikös ukonhatussa ole isompi lehti Pyriksen kuvista päätellen se taitaa olla ukonhattu Itse ajattelin lehtoukonhattua (sillä isommalla lehdellä) ai, onks sellainenkin olemassa ? !
Lainaus käyttäjältä: -muru- - 01.09.09 - klo:21:53Lainaus käyttäjältä: Anniina - 01.09.09 - klo:21:50Lainaus käyttäjältä: Anniina - 01.09.09 - klo:21:09Lainaus käyttäjältä: mese - 01.09.09 - klo:20:32Lainaus käyttäjältä: -muru- - 01.09.09 - klo:20:26Mese:Onkos tuo sininen upeus ukonhattu ? Tosi hieno sininen väri.Kysy sinä multa, en tunne kuin rentun ruusun ja senkin huonosti! En kyl tiedä mikä se on, mutta eikös ukonhatussa ole isompi lehti Pyriksen kuvista päätellen se taitaa olla ukonhattu Itse ajattelin lehtoukonhattua (sillä isommalla lehdellä) ai, onks sellainenkin olemassa ? !Niitä kasvaa ainakin täällä Laatokan-Karjalan kasvillisuusvyöhykkeellä.Taitaa olla yleisempi tuolla venäjän puolella.http://www.luontoportti.com/suomi/fi/kukkakasvit/lehtoukonhattu
Kohta koirille täi-, väive- ja kirppukarkoitetta niskaan ja hännäntyveen.Toivottavasti tehoaa tuohon kutinaan.