Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko, 2.9.2009  (Luettu 1094 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Keskiviikko, 2.9.2009
« Vastaus #15 : 02.09.09 - klo:08:35 »

Oih, onpas Pyris löytänyt pyöreän vesipisaran! [:-)]

Antaaks ne mese sulle joka päivä siellä sen sähköshokin? Vai mitäs hyö tekkee...?
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 02.09.09 - klo:08:41 »

Huomenta Oulusta! Mä taisin muuten just facebookissa väittää, että ollaan Kuopiossa  [:17] Täytyy mennä korjaamaan
Vähän jo polttelis vaihtaa maisemaa. Pitää neuvotella kuskin kanssa!  [:-)]

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 02.09.09 - klo:08:47 »

Aika tuulista lupasi tuo Janin säätiedotus, puuskissa jopa 20 m/s. Saas nähhä tuleeko lentävien mattojen päivä...

Ai niin! Mut mähän olenkin naulannut tuon maton kiinni rappusiin, kiitos Tiinan vinkin! :-)) No on siellä pari pientä kynnysmaton kokoista, jotka saattavat lennellä. Raportoin tuloksista. [:-DD]

Muistaaks kukaan sitä yhtä talvista päivää, kun Suomessa oli, ainaskin minun elämän, pahin myrskytuuli. 34 m/s. Ikimuistettava päivä...
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 02.09.09 - klo:08:49 »

Hyvää keski-viikkoa ! ( onhan se nyt jo keskiviikko, onhan ?   :-O )

On keskiviikko.  :-)) Ja mitä tuohon aamujuoman keittämiseen tulee, niin olen minäkin muutaman kerran kaffet yrittänyt valmistaa ilman vettä. Sitten ihmetellyt, miksei tule valmista.

[:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 02.09.09 - klo:08:59 »

Antaaks ne mese sulle joka päivä siellä sen sähköshokin? Vai mitäs hyö tekkee...?
Juu, tukka pystyssä tulin eilenkin kotiin... [:-DD], no ei sentään. Ämpäriin vettä ja koipi siihen, pari piuhaa koneesta, toinen veteen ja toinen jalkaan. 15 min. kutittelee kantapäätä. Ihan mukavalta tuntui. Jotain stimulointihoitoa, jänteiden kiinnityspisteille.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 02.09.09 - klo:09:00 »

Kuinka MONTA asiaa ihmisen tulee kahvia keittäessä muistaakaan! Aamupöpperössä. Epäinhimillistä! Mahdotonta!
Tässä muutama keino, miten mokata kahvin keitossa. Olen kokeillut jokaista. Puhun siis kokemuksen rintaäänellä. [:-DD]

1. Kaikki muu hyvin, mutta vesi puuttuu.
2. Kaikki muu hyvin, mutta porot puuttuu.
3. Kaikki muu hyvin, mutta pannu puuttuu.
4. Kaikki muu hyvin, mutta hana, josta vesi tippuu on käännetty sivuun, vedet tulee pöydälle.
5. Kaikki muu hyvin, mutta suodatinosassa onkin sisällä eilisen kahvin vanhat porot. Näin kahvista saa teen väristä.
6. Kaikki muu hyvin, mutta töpseli ei ole seinässä.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 02.09.09 - klo:09:06 »

[:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #22 : 02.09.09 - klo:09:07 »

Kuinka MONTA asiaa ihmisen tulee kahvia keittäessä muistaakaan! Aamupöpperössä. Epäinhimillistä! Mahdotonta!
Tässä muutama keino, miten mokata kahvin keitossa. Olen kokeillut jokaista. Puhun siis kokemuksen rintaäänellä. [:-DD]

4. Kaikki muu hyvin, mutta hana, josta vesi tippuu on käännetty sivuun, vedet tulee pöydälle.
5. Kaikki muu hyvin, mutta suodatinosassa onkin sisällä eilisen kahvin vanhat porot. Näin kahvista saa teen väristä.

1. vesi voi puuttua, tai niinkuin minä laitan, isäntä jo illalla "latannut" keittimen, mä lisään vettä, enkä muista lisätä pööniä>väljää kahvia
2. porot ovatkin ulkona, sarvipäät
3. pannu tosiaan keittimen vieressä, iloista rätinää kun vesi (kahvi) tirisee kuumalle levylle
4. hana käännetty pöydälle... tai sitten se suodatinpussisysteemi rutattu lyttyyn, vesi menee vierestä > teetä
5. eiliset porot, sarvipäät, unohtuu kuvaamaan ikkunasta niitä
6. töspeli seinässä, mutta kytkintä ei muista painaa > miks se per...leen kahvi ei valmistu
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 02.09.09 - klo:09:10 »

1. vesi voi puuttua, tai niinkuin minä laitan, isäntä jo illalla "latannut" keittimen, mä lisään vettä, enkä muista lisätä pööniä>väljää kahvia
2. porot ovatkin ulkona, sarvipäät
3. pannu tosiaan keittimen vieressä, iloista rätinää kun vesi (kahvi) tirisee kuumalle levylle
4. hana käännetty pöydälle... tai sitten se suodatinpussisysteemi rutattu lyttyyn, vesi menee vierestä > teetä
5. eiliset porot, sarvipäät, unohtuu kuvaamaan ikkunasta niitä
6. töspeli seinässä, mutta kytkintä ei muista painaa > miks se per...leen kahvi ei valmistu

Näin meillä onkin koossa jo KAKSITOISTA tapaa, joilla onnistuneesti mokata kahvinkeitto!

Löytyykö vielä lisää? [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : 02.09.09 - klo:09:44 »

Onneksi teen keitto on helpompaa ja tulos parempaa [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 02.09.09 - klo:09:47 »

Kyllä Jarmo teen keitostakin saa erittäin vaikeaa, jos vaan osaa!!! [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #26 : 02.09.09 - klo:09:48 »

Kyllä Jarmo teen keitostakin saa erittäin vaikeaa, jos vaan osaa!!! [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Varmasti, mutta ei konstailla turhaan kun laatujuomasta on kyse [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 02.09.09 - klo:09:49 »

Juu, voi vaikka se teeosio unohtua ja tulee nautittua pelkkää vettä... [:-DD] "Miks tää on näin laimeaa"...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 02.09.09 - klo:09:51 »

Tai sitten unohtuu vesi ja tulee rouskuteltua teeporoja. [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #29 : 02.09.09 - klo:09:52 »

[NO]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.053 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.