Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen Uskossa!  (Luettu 2572 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Olen Uskossa!
« Vastaus #45 : 07.09.09 - klo:16:43 »

Huomenta Kissalasta!
Tutustuminen on lähtenyt vauhtiin. Usko murisee vaan koko ajan, mutta on selvästi jo kiinnostunut leikkimisestä. Minut hyväksyy kyllä ja sehän on hyvä se.

[:10] [:5] [:10] [:5] [:10] [:5] [:10] [:5] [:10] [:5] [:10] [:5] [:10] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #46 : 07.09.09 - klo:17:31 »

Kuinkas Uskovaisilla on päivä mennyt? Tarkkaa selontekoa odotellaan ja kuvien kanssa tietysti!
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #47 : 07.09.09 - klo:17:55 »

Tämä päivä on ollut yhtä mylläkkää. Uskon olen saanut jo syliin ja kovasti tuntui nauttivan rapsutuksista. Nyt on vielä piilossa piirongin alla, mutta kyllä se tästä tasaantuu.

Pikku-Toivo Unelma piti vielä aamulla lääkäriin . Luulin, että Toivon kiinninappaaminen onkin helppo nakki! Kattia kanssa!
Kyllä se vaistosi heti, että jotain ikävänpuoleista on tekeillä ja taas minä naama punaisena ja hikisenä juoksin sen perässä. Sain lopulta kylppäriin ja sitä kautta kiinni.
Kollipojan leikkaus on pieni homma ja nyt on jo jalkeilla ja keikkuu kuten ennenkin.

Naurettiin Marfan kanssa, että Toivo on niin arka, että ei ole näyttäytynyt kummitädilleen kuin kerran aivan pienenä. Siis piti vielä lääkäriin nukutettavaksi , että kummitäti näkisi edes kerran vuodessa kummilapsensa! [:-DD]

Raskainta tämä on ollut minulle, joka otan niin tosissani kaikki tällaiset toimenpiteet. Nyt se on kuitenkin ohitse ja Toivo voipi elelellä rauhassa.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #48 : 07.09.09 - klo:18:05 »

Niin vielä tuohon aamun hässäkkään. Kun mulla on neljät terveyskortit ja neljä kissaa. Siinä kauheassa tiimellyksessä ajattelin yhtäkkiä kauhulla, että otin sittenkin mukaan väärän terveyskortin ja väärän..... KISSAN!!!! :-O

Muuten, tuo otsikko ei tahdo olla pilkkaava eikä loukkaava. Uskonnollisiin asioihin en ota kantaa. Mutta kun olen ollut Toivossa, Arvossa arvaamattomassa niin nyt olen sitten Uskossa. [:-)]
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #49 : 07.09.09 - klo:19:23 »

Onnea uudesta kisulista! Sai satavamasti hyvän ja rakastavan kodin. [:-)] [:-)]

Mutta kylläpä oli aika homma saada kisu uuteen kotiin. :-O :-O
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #50 : 07.09.09 - klo:20:08 »

Niin, kyllä me täällä toivutaan kaikista koettelemuksista. Usko saa varmasti rakastavan kodin ja seuraa veljestään ja enoistaan.
Uskon paino on ollut 6.7.  peräti 1.620 kg - on vieläkin niin heppoinen ja solakka. Mutta onhan vasta puolivuotias. Ennättää vielä kasvaa isoksi pojaksi!
Pikku-Toivo Unelma painoi tänään 4,2 kg ja on noin vuoden ikäinen.

Niin, meillä on Reino, Arvo, Toivo ja Usko ja minä olen se Rakkaus! Ja sitä ei tule puuttumaan meidän lapsilta! [:-)] [:-)]

Jaha, nyt sitten Usko lähtee tutkimusretkelle. Retken määränpää oli piironki, isoveli Toivo katselee lattialta ja Usko murisee varmuuden vuoksi. Täysin turha toimenpide, mutta Usko ei vielä sitä ymmärrä. Hän on kasvanut suuressa laumassa, mutta nyt hän on tullut toisten reviirille ja siitä tämä pienoinen kitka johtuu. Toivo on selvästi kiinnostunut kohta jo leikkimään pikkuveljen kanssa, mutta Usko on varautunut. Hän ehkä luulee, että pitää koko ajan murista että saisi olla täällä. Minun hän antaa silitellä ja ottaa syliin. Ei ole kyllä mikään sylikissa.
Nyt on piirongin peili syynissä - sieltä näkee oman kuvan ja ehkä on hienoa olla hiukka yläpuolella isoveljeln.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #51 : 07.09.09 - klo:20:09 »

Äkkiä kuvaaaaaaaa... :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #52 : 07.09.09 - klo:20:20 »

Yritin juuri äsken kovasti kuvaa, mutta ei onnistu. Täällä on aika pimeää enkä halua pientä pelotella kovastikaan. Toki kuvia tulee vielä.
Hän on siis mustavalkoinen ja nenä on mustavalkoinen. Yleensä nenä on musta tai vaaleanpunainen, mutta Uskon nenä on mustavalkoinen. Kovin on siro ja pieni vielä. Leikkausta emme vielä harkitse.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #53 : 07.09.09 - klo:20:36 »

Nyt Usko jatkaa tutustumiskierrostaan - nyt on kohteena ruokailupöytä. Koko ajan hänen pitää varmuuden vuoksi murista, vaikka toisia ei ole lähelläkään. Hän on todella pieni ja siro- vasta puolivuotias. Menee aivan matalana, kumea murina kuuluu kurkusta, koristeomena tarkistetaan, varmuudeksi muristaan vielä enemmän, sitten täytyy tutkia mummin laskut, jotka ovat pöydällä, murina syvenee entisestään (niin mullakin!!!! [:-DD]).
Nyt on Toivo-veli tuolilla pöydän alla, Toivolle pitää murista ainakin satalujaa - onhan Usko ylempänä kuin Toivo! [:-DD]

Miten noin pienestä rääpäleestä lähtee noin kumea murina??? Toivo-veli taitaa joutua antautumaan .....
Eipä antaudu. Usko nousi jo kirjahyllyn päälle - aina korkeammalla kuin toiset. Toivo teki muka asiaa piirongin peilin kanssa - kumpikaan ei halua menettää kasvojaan.
Enot eivät ole järin kiinnostuneita kisoista - taistelu tullaan käymään Toivon ja Uskon välillä. Enkä usko senkään taisteluksi kiihtyvän, katsellaan nyt vaan kumpi on isompi ja kumpi on kampi!
Usko risteilee nyt täällä kaikkialla. Uskonpa, että huomenna ollaan jo paljon pidemmällä. Kaikki vaatii aikansa ja veronsa js jossakin jaloissani nyt pyörii Usko Ilona.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #54 : 07.09.09 - klo:20:41 »

:-))
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #55 : 07.09.09 - klo:22:05 »

Kun vihdoin ja viimein ehdin lukea näitä Hömiksen mainioita juttuja...ensteks luulin ihan oikeesti, jot nyt pittää vissii kumartaa, jos hää on uskoon tullunna, mut arvasinha mie vihoviimein...kisuleistaha on kyse.. [:-DD]..mie tykkään niin lukea näitä tarinoita....koht loppuu hommelit stönölästä ja SIT miul on aikaa palailla tänne... [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 07.09.09 - klo:22:27 »

Ihmeen äkkiä Usko lähti tutkimusretkelle  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #57 : 08.09.09 - klo:10:13 »

Usko kiertelee jo aivan tottuneesti kaikkialla. Kovasti on vilkas ja utelias.

Mutta viime yönä meillä sattui jotain aivan uskomatonta!
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #58 : 08.09.09 - klo:11:42 »

Usko kiertelee jo aivan tottuneesti kaikkialla. Kovasti on vilkas ja utelias.

Mutta viime yönä meillä sattui jotain aivan uskomatonta!
Toivo ei tullut viereesi yöksi?
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #59 : 08.09.09 - klo:11:48 »

Mukavia juttuja Uskon kotiutumisesta! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.054 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.