Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen Uskossa!  (Luettu 2534 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Olen Uskossa!
« Vastaus #90 : 19.09.09 - klo:15:25 »

:-)) [:-)]  Mukavaa juttua.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #91 : 19.09.09 - klo:15:27 »

Lapset ovat terveitä, kun ne leikkivät  :-))

Koska Uskosta saadaan kuvia?
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #92 : 19.09.09 - klo:17:35 »

Ja vielä tästä aiheesta. Tuo meidän Reino Reppuhousu on sellainen hiljainen, rauhallinen ja turvallisen tuntuinen eno. Nuo pienet tuntuvat hänestä tykkäävän.

Reino Eno istuu vanhassa laiskanlinnassa ruskea tupakkatakki päällään. Hän sulkee silmänsä puoliuneen, vetää rauhallisesti sauhuja paksusta sikarista, jota hän pitää käpälässään kultaisen "sikaripihtien" avulla. Sininen savu leijuu kohti kattoa.
Itse asiassa hän viettää suurimman osan päivästä tässä lempilaiskanlinnassaan, isoisältä perityssä. Aamulla hyvin nukutun yön jälkeen hän venyttelee hartaasti, asettuu laiskanlinnaan ja ottaa päivän lehden käteensä. Sitä lukiessa menee mukavasti aamupäivän tunnit. Pienten päivänokosten ja ruokailun jälkeen on taas aika siirtyä istuskelemaan tuoliin.
Muutama sivu lempikirjasta tuudittaa taas mukavasti unten maille. Silmät rupeavat lupsottamaan, jalat ojennetaan nautinnollisesti pienelle rahille tuolin edessä. Tupakkatakin liepeet riippuvat lattialla, pää kallistuu vasemmalle olkapäälle ja kohta koko talon täyttää rauhallinen kuorsaus. Eno nukkuu ja näkee ehkä unia onnellisista ja villeistä poikavuosistaan, jolloin jaksoi yhtä sun toista ja sitä myös tehtiin! [:-)]

Tuolin vieressä on pyöreä tupakkapöytä, jonka pintaan on kuparipakotettu shakkilauta. Norsunluusta tehdyt shakkinappulat saavat joskus toimintaa, kun Reino Enon vanhaherraystävät tulevat käymään. Silloin pelataan. Rauhallisesti, sikaria poltellen ja konjakkia maistellen.
« Viimeksi muokattu: 19.09.09 - klo:17:55 kirjoittanut Rouva Hömötiainen »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #93 : 19.09.09 - klo:19:28 »

Hömis, nyt sitten jätät kaikki muut "hömpötykset" ja alat kirjoittamaan sitä kirjaa. Tuo pieni pätkä oli tosi hyvä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #94 : 19.09.09 - klo:20:22 »

Koskas kirja ilmestyy.... [:-I]

Jos ei muuten ala ilmestyä niin keinot löytyy, laitetaan PikkuTipu asialle ja opetetaan sanomaan: "Mummi kirjoita kirja äkkiä" [:74] [:74] [:74]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #95 : 19.09.09 - klo:22:09 »

Meillä alkoi juuri nyt vakioiltamellastus. Siis Toivo ja Usko. Siinä mennä viiletetään peräkanaa !

Kuviako Uskosta?
Jos hän olisi paikallaan, voisin saada kuvan ja kun hän on paikallaan, niin kamerassani on jotain vikaa enkä saakaan tarkkaa kuvaa. Täytyy tuota näyttää Välskärille.

Jotain nyt tässä kuitenkin:

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #96 : 19.09.09 - klo:22:10 »

[:36] [:10] [:5]

Jos hän olisi paikallaan, voisin saada kuvan ja kun hän on paikallaan, niin kamerassani on jotain vikaa enkä saakaan tarkkaa kuvaa. Täytyy tuota näyttää Välskärille.

Kumpaa Uskoa vai kameraa :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #97 : 19.09.09 - klo:22:12 »

No tässä sitten sellainen vauhtikuva joka on enemmänkin todellisuutta meillä nyt:

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 19.09.09 - klo:22:12 »

Että kun on suloinen.  [:36]

Ai toinenkin kuva tuli.  Tutkimusretkeilijä!  :-))
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #99 : 19.09.09 - klo:22:23 »

Voi mokomaa..

On niin Riepo Ursulan näköinen (pojan kissa). Tosi hieno Usko ja jopa riehakas, kuten  pitääkin  [:36]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #100 : 19.09.09 - klo:23:00 »

Koskas kirja ilmestyy.... [:-I]

Jos ei muuten ala ilmestyä niin keinot löytyy, laitetaan PikkuTipu asialle ja opetetaan sanomaan: "Mummi kirjoita kirja äkkiä" [:74] [:74] [:74]

Tapaan muuten PikkuTipun huomenna. Ennätätkös Jarmo hänelle viestittää sitä ennen...
 [:-DD] [:-DD]

Muuten- kirjan kirjoittamisessa on kaksi vaikeaa asiaa: toinen on alku ja toinen on loppu.
Kykkymylliäiseen tuli ensimmäiseksi se viimeinen luku ja sitten olikin aika helppo se muu.

Mutta tässä "Lentävien mattojen talossa" ei ole vielä ei alkua eikä loppua. Mistä aloittaisi ja mikä olisi juoni........ :-O
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #101 : 19.09.09 - klo:23:04 »

Tekstiviesti olisi ainakin perillä ajoissa, opetus sitten jäisikin toisille, mutta kirjaa odotetaan, eihän siinä paljoa juonta tarvita kun kertoo rauhallisten :-)) kissojen päivästä

[:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #102 : 19.09.09 - klo:23:12 »

Jarmo, mene potalle!!!! [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #103 : 19.09.09 - klo:23:16 »

Suloinen on Usko-kisuli  [:-)] [:-)],-ja vauhtia piisaa  :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #104 : 20.09.09 - klo:09:32 »

Usko = hieno kissanpoika !!!  [:-)]  [:10]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.