Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen Uskossa!  (Luettu 2529 kertaa)

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
Vs: Olen Uskossa!
« Vastaus #105 : 21.09.09 - klo:16:12 »

No voi! Olipas hauska lukea Hömiksen Uskosta! Aika riehakkaassa Uskossa olet Hömis! Onnea paljon!  :-))
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #106 : 21.09.09 - klo:22:06 »

Tänään on jatkunut sama tarina: Toivo ja Usko ottivat yhteen "mukaoikeinkunnolla". Vedettiin oikein kunnon painimatsi. Ääntäkään ei kuulunut, mutta kyllä toistensa kurkussa oltiin tosissaan.

Selvästi Reino-eno on ollut rauhallisempi, koska hänen ei ole tarvinnut osallistua Toivon kanssa painimatsiin.

Uskon, että tämä päätös oli tosi hyvä. Toivo ja Usko ovat samaa ikäpolvea ja Enot ovat omaa ikäpolveaan. Enot tarvitsevat enemmän rauhallisia hetkiä.

Nyt meillä on tasapainoinen olotila! [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #107 : 04.10.09 - klo:12:14 »

Nyt on otettu sitten maailman vallloituksen viimeinenkin askel - se ratkaiseva. Usko on tehnyt Veikat ja kiivennyt kirjahyllyn ja ruokailutilan hyllyn päälle!
Kyllä se tosiaan on kiipeämistä, jalat harallaan ja yksi hylly kerrallaan, mutta niin vaan päästään. Myöhemmin sitten jo selvitään yhdellä hypyllä!

Ja kuka väittää, että kissat eivät ymmärrä ihmiskieltä?
Toivo oli kirjahyllyn päällä olohuoneessa ja minä rupesin laittamaan pojille ruokaa. En kerennyt tehdä muuta kuin todeta, että nyt laitan teille RUOKAA!'
Silloin Pikku-Usko tuli kirjahyllystä kirjaimellisesti pää edellä alas ja juoksi keittiöön. Minä idiootti sitten uskalsin hiukan nauraa pikkuiselle, jolloin se käänsi selkänsä ja meni eteiseen. Siellä se sitte mökötti ja piti oikein houkutella syömään! [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #108 : 05.10.09 - klo:18:22 »

[:10] [:10] [:10] Hyvä että riittää pikkuisilla ajankulua [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #109 : 24.11.09 - klo:19:49 »

Jokos Usko ja kumppanit ovat siivuttaneet kaikki Kiinan silkkiasusteet [:-I]

[:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #110 : 24.11.09 - klo:19:53 »

No ihan nappiin osuit, Jarmo!
Eivät ole siivuttaneet silkkiasujani. Mutta sieltä Kiinasta olisi voinut ostaa aika edullisesti ihanan silkkitäkin. Onneksi olin siellä järjissäni ja jätin ostamatta. Olisi varmaan jo tässä vaiheessa ollut tuosta ihanasta täkistä vain riekaleet jäljellä!

Kyllä nämä meidän pojat ovat ihania! Joskus herään siihen, että vieressä on kaksi ja mahan päällä yksi ja kaikki kehräävät kuorossa. Voisko ihanammin päivän enää alkaa.... [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #111 : 24.11.09 - klo:20:29 »

[:10] Kuvia [:10] [:10] odotellaan [:10]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #112 : 25.12.09 - klo:16:16 »

Kerronpa hiukan lisää viimeaikaisista jutuista.

Usko oli alkuun kovin ujo, ei tullut lähellekään, ei kuitenkaan ole koskaan minua pelännyt. Edellisestä paikasta sanottiin minulle, että Usko ei sitten tykkää olla sylissä.
No, sitten huomasin, että Usko tykkää kun sitä rapsuttaa mahan alta ja silleen olen sen saanut viihtymään sylissäkin.
Kaikkien poikien kesken vallitsee ihana rauha ja sovinto. Arvo on tietenkin The King, mutta kyllä hänkin välistä juoksee noiden pienten kanssa ja leikkii kovasti. Samoin Reino Reppuhousu. Reino on sellainen laiskansorttinen, hän vaan makaa lattialla selällään ja pienet saavat sitten mukakäydäkimppuun. Siitä pitävät kovasti kaikki.
--------------
Mutta nyt kävi sitten silleen, että Usko saikin vielä yhden nimen. Se Usko tuli kiireessä vain annettua, hän onkin aivan Ainon näköinen. En voi mitään, mutta aina nimitän häntä Ainoksi.
Sitten hän onkin Usko Aino Ilona, kutsumanimi Aino.
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #113 : 26.12.09 - klo:22:26 »

Ihana nimi! Ja saiskos sun lapsista kuviakin?
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : 26.12.09 - klo:22:42 »

Usko Aino Ilona [:10] [:10] [:10]
Pitäisi nähdä se pieni piipari, mut en ole onnistunut vielä kuin vilaukselta näkemään. Samoin on kummikisssani Toivon suhteen. Aina pysyttelevät piilossa, ei edes kissan luontainen uteliaisuus saa heitä ulos koloistaan [:-(]

Ehkä vielä joskus rohkaistuvat tulla rapsuteltaviksi [:5]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #115 : 27.12.09 - klo:00:15 »

Mie oon ollu niin pitkään poissa näistä kuvioista, jotta taijan olla ihan hakusessa  Hömiksen kisuleista...mut-mut, hänen juttujaan kisuleista  on tosi kiva lukea...mie kyl menin jo ihan sekasiin usko-eno-aino-ilona [NUT]ja ketähän muita...mutta, saapikos kertoa Hömikselle seuraavan jutun???...mut kerrompa kuitenkii... :-))
 Miulla on sisko Saksassa (Kölnissä) hää on täysin hurmioitunut kissoihin,(40v) jo, syöttää ulkokisulit on monet pikkuset loukuttanut ja saanut heille uuden kodin...tämän vuoden alussa hällä oli kuusi kisulia, mutta muutaman kuukauden välin kaksi pikkuista sairastui vakavasti ja työhä tiijätte miten siinä kävi.. [:-(], mie oon siskolle laittanut postia Hömiksen kisuleista...siinä jos missä olisi kaksi samanlaista "kisuliin höpsähtäneitä" ja EI ole pahalla.. [:-)]...miun sisko on 70v ja tekkee pyyteetöntä työtä siellä kodittomien kissojen vuoksi....et sillee..tää miun juttu nyt karkas aiheesta, kerroimpa vaan...
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #116 : 27.12.09 - klo:16:48 »

Eipä mummelin juttu lainkaan harhautunut aiheesta, tännehän se juuri kuuluukin.
Kerro siskollesi monet terveiset ja kiitokset kissojen puolesta. Tuollainen työ on todella kunnioitettavaa.
Seitsemän kissaa olen minäkin jo kotiini pelastanut, ja muutamia sitten saanut hoitoon muualle.

No kerrataanpa:
Reino Reppuhousu on meidän vanhin
Arvo on The King
Pikku-Toivo Unelma on vuoden ikäinen
Usko Aino Ilona on vajaan vuoden ikäinen.

Minulla taas syttyi runosuoni! [:-DD]
Minusta taitaa isona tulla runoilija:

Usko Aino Ilona

aina mummin ilona! [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #117 : 27.12.09 - klo:16:50 »

Ja sitten kuva.
Tuosta Pikku-Ainosta on vaikea saada kuvaa, ei pysy paikoillaan. Kun huomaa kameran, on heti sitä härkkimässä!

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #118 : 27.12.09 - klo:17:36 »

Voi helttinen kun oon suloinen  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #119 : 27.12.09 - klo:18:54 »

Pikku-Aino on vallan suloinen. Hän tulee usein pyytämään rapsutuksia. On selvästi jo kotonaan. Kaikkihan ottaa aikansa.
Ja kaikki meidän pojat ovat niin sulassa sovussa, että ihmetellä täytyy. Välillä tulee "tulpiin niin että lätty lätitee" ja kohta taas nuollaan toista ja pidetään pienemmästä huolta.
Reino-eno on vallan mainio, laiskuuksissaan makaa selällään lattialla ja pienet saavat sitten muka körmyyttää häntä - kaikki nauttivat kovasti.
Arvo The King suvaitsee aika usein ajaa takaa  noita pieniä, kyllä meillä on vilskettä

Mummeli ja muut, nämä minun jutut ovat vapaasti käytettävissä kaikkien kissaihmisten kesken. Ei ole copyrightia! Kunhan ette rupee kirjaa näistä julkaisemaan! [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.176 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.