Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.9.2009.Keskiviikko  (Luettu 1649 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: 9.9.2009.Keskiviikko
« Vastaus #30 : 09.09.09 - klo:11:35 »

Huomenta!
Pitkästä aikaa (tai ainakin siltä tuntuu) on aurinkoinen aamu. Tuulikin on kuin lehmän henkäys.
Ei tämä vielä ole intiaanikesä. Se on vasta sitten, kun syksyn kylmien jälkeen tulee lämmin jakso.
Nythän on ollut melko lämmintä koko ajan.
Kivaa keskiviikkoa kaikille ja Anniinalle erityisesti  :-))

Ihana aamu:  [:45] Aamupikkupyöräilyllä käyty ja tuli sitten mieleen, mitä kuuluu Pöntölle: Anniinalle, tänä maagisena päivämääränä ja Lauralle kirjoitusten alettua...  :-O
Sus vaan etsii lasejaan, onks kukkapuskat tarkastettu, vai vaiko vain sisätilat mahdollisia ?
Minä kun olen tässä iässä, saattaa moni asia olla ns. "hävyyksissä", vaikka on ihan nenän edessä, s.o. liian lähellä.

Nyt pyykkiä ulos kuivumaan tuulessa ja mukavaa päivän jatkoa joka pönttöläiselle !  :-))
Illalla saan mennä hauvavauvavierailulle, jee !

Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #31 : 09.09.09 - klo:11:50 »

Sus! Vilkaiseppa päähän, ettei vain ole "katolla" ne rillit...mulla on monesti olleet "hukassa" ja katollahan ne on olleet. Vessan lääkekaapissa, jääkaapissa, tietsikan näytön takana, koirannruokasäkissä, postilaatikossa, jne...kaikesta olen löytänyt joskus. Tsemppii hakuun...jospa se Ilkka näppäsi ne  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 09.09.09 - klo:11:57 »

Jaska, kävin tänään kattoos kukkapuskista ja ulkorappujen alusetkin on tarkistettu. :-))

Mese, päässä ne ei oo, ois ne jo kahden yön aikana tipahtanu, päässä on nää toiset... pitää vissiin käydä tsekkaas tuo postilaatikko. Kissanruokapussista ne ois jo tippunu lautaselle... :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 09.09.09 - klo:12:15 »

Susin etsiskelyt alkaa jo muistuttaa Pihalinnun vastaavia. :-))
Lieköhän Pihalintu hukannut jo itsensäkin kun ei ole vähään aikaan pöntöllä näkynyt, tai sitten hän on vaan kertakaikkiaan uppoutunut etsimisen ja löytämisen syövereihin.

Etkö sinä Sus ole löytänyt laseja etsiessäsi mitään  muuta kivaa mikä olis ollu hukassa. Useinhan sitä käy niin että kun jotain etsii niin ihan muuta löytää. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 09.09.09 - klo:12:18 »

Tiina, piirongin alta löytyi VIISI kissan leikkihiirtä, joulukuusen pallo, kynä, suklaakarkki ja oiskohan ollu vielä jotain muutaki mukavaa. [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 09.09.09 - klo:12:30 »

Aurinkoista keskiviikkoa..nimittäin sellainen keli täällä on siis aurinkoa ja lämmintä.
Minulla on niska ja selkä juntturissa joku ihme lihaskramppi tuli yöllä ja nyt olen
aivan liikuntakyvytön.Piti lähteä ystävän kanssa kaupungille mutta nyt se meno
on peruttava kun ei pää käänny niin ei voi autoa ajaa eikä kyllä tee mieli lähteäkään..nyyh.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 09.09.09 - klo:12:43 »

Onpa lämmin päivä. Ruuan otin juuri uunista, joten taidanpa mennä syömään
ja sen jälkeen koirien kanssa pikkukävelylle. Ajattelin soittaa neuvolaan, mutta
eipä siellä kukaan vastaa puhelimeen. Se on muuten aika tyypillistä, vaikka pitäisi
olla puhelintunti menossa. Oonkin joskus miettinyt, että onko se niiden nettisivuilla väärin.
Olisin siitä limatulpasta halunnut vähän kysellä ja kertoa, että jos ei huomenna näy minua,
niin olen sitten sairaalassa  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 09.09.09 - klo:13:00 »

Tsemppiä Anniinalle. Jännät paikat.

Paranemista Telkkiselle. Olisi luullut, että käsivaiva olisi jo riittänyt  [:-)]

Mukavia etsimis/löytämis/hukkaamisjuttuja  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 09.09.09 - klo:13:16 »

Oonks kertonu koskaan tätä löytymisjuttua... musta tää on aika huippu, sattuma... Mulla oli semmoset kullanväriset "hienot" silmälasit ja ne oli oikeesti ehkä joltain 40-luvulta. Mä sain ne, kun eräs mielenhäiriössä ollut asiakas kävi kerran vippaamassa ne myymälän tiskille, puhui omiaan ja lähti. Arvasin, ettei koskaan tuu niitä noutamaan. Ei siis sanonut edes nimeään, vaikka kysyin.

No mää otin ittellein, kun olivat "hiukan" erikoiset... Kerran kotona vähän taivuttelin aisaa, kun oli löysä, ja sehän katkesi. [:´((] Noh jätin pöydälle ja unohin tietty, aattelin korjailla sitä myöhemmin.

No sehän katosi. [:-I] Vähä epäilin kisuja... jonkin aikaa sitä kaipailin... Kunnes. Yks kaunis päivä sattumoisin tyhjensin kissanhiekka-astiaa (paakkuuntuvaa kissanhiekkaa) kottikärryihin, jotka sattumalta olivat talon portaiden vieressä. Sattumoisin kasan kukkuralta putosi nurmikolle yksi kissanhiekkapaakku ja halkesi. Siis vain se yksi. Katsoin, että MIKÄ tossa on...? Siinä oli se aisanpää! :-O Kisu oli viennyt sen kissanhiekkavatiin, pissinyt päälle, hiekka paakkuntunut ja se mun kallisarvoinen aisanpää jäänyt sinne sisään! [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 09.09.09 - klo:13:24 »

[:-DDD]  On sulla erikoisia kissoja!! [:-DDD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 09.09.09 - klo:13:29 »

Olipas melkoinen sattuma  :-O  :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #41 : 09.09.09 - klo:13:39 »

Erikoinen kissa : http://www.youtube.com/watch?v=8KswnjMa-MQ  [:-DD]
Toivottavasti vesi ei mene suoraan viemäriin...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 09.09.09 - klo:14:30 »

Voi ei, en ole tuollaistakaan ennen nähnyt  :-)). Juomistyylejä on niin monia  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 09.09.09 - klo:15:21 »

Yks minun kissa kyllä joi keittiön raanasta ja tassutteli sen veden kanssa, mut ei hää tuolleen päätä sinne kokonaan työntänyt. :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #44 : 09.09.09 - klo:15:37 »

*pöhkö katti* todella.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.