Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 11.09.09 - klo:15:49Kotona Taitavat töissä arvostaa minua kun viimeiset sanat työpaikan pihallakin olivat minulle tarkoitetut "Herra Jumala"Jaa´a, milläs mahdoit työkamuja järkyttää.
Kotona Taitavat töissä arvostaa minua kun viimeiset sanat työpaikan pihallakin olivat minulle tarkoitetut "Herra Jumala"
Omasta mielestä ainakaan en sanonut tai tehnyt mitään ihmeellistä, pyörällä lähtiessä kenkä vain hipaisi vähäsen asfalttia
Päivittelin aikani kuluksi noita omia kotisivujani...mm. juhannuksen matkakertomuksella, jos jotain kiinnostaa , linkki tuolla alhaalla
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 11.09.09 - klo:16:02Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 11.09.09 - klo:15:49Kotona Taitavat töissä arvostaa minua kun viimeiset sanat työpaikan pihallakin olivat minulle tarkoitetut "Herra Jumala"Jaa´a, milläs mahdoit työkamuja järkyttää. Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 11.09.09 - klo:16:06Omasta mielestä ainakaan en sanonut tai tehnyt mitään ihmeellistä, pyörällä lähtiessä kenkä vain hipaisi vähäsen asfalttiaJaa, että kenkä vain hipaisi asfalttia, aika kova ääniset kenkät ... jollakin työkamulla oli sydärin saaminen lähellä ...
Lainaus käyttäjältä: hippiäinen - 11.09.09 - klo:22:22Lainaus käyttäjältä: Tiina - 11.09.09 - klo:16:02Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 11.09.09 - klo:15:49Kotona Taitavat töissä arvostaa minua kun viimeiset sanat työpaikan pihallakin olivat minulle tarkoitetut "Herra Jumala"Jaa´a, milläs mahdoit työkamuja järkyttää. Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 11.09.09 - klo:16:06Omasta mielestä ainakaan en sanonut tai tehnyt mitään ihmeellistä, pyörällä lähtiessä kenkä vain hipaisi vähäsen asfalttiaJaa, että kenkä vain hipaisi asfalttia, aika kova ääniset kenkät ... jollakin työkamulla oli sydärin saaminen lähellä ... Kyllä siinä pieni "raahaava" ääni kuuluu kun jalka putoaa polkimelta ja hipaisee vähäsen asfalttia vahingossa
Lainaus käyttäjältä: mese - 11.09.09 - klo:21:20Päivittelin aikani kuluksi noita omia kotisivujani...mm. juhannuksen matkakertomuksella, jos jotain kiinnostaa , linkki tuolla alhaallaPitää huomenissa katsella oikein ajan kanssa.
Kiva oli lukea tämäkin ketju. Mikähän vuosiluku mahtanee olla, kun oli niin paljon pönttöläisiä koolla?