Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 15.9.09  (Luettu 812 kertaa)

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Tiistai 15.9.09
« Vastaus #15 : 15.09.09 - klo:08:13 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Aurinkoista Tiistai - Päivän Aamua  [:45]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 15.09.09 - klo:08:26 »

Huomenta  [:56] [:56] [:56] [:56] [:56] [:56]

Haukotuksista päätellen kotiuduttiin sairaalasta eilen.
Yö oli tosi levoton. Poika aloitti tankkaamisen jo illalla,
maito loppui. Liekö stressiä kotiintulosta. No, toivotaan, että sitä
sieltä alkaa vielä tulla. Yöllä heräsi syömään kahen tunnin välein
pullosta.

Ainahan se kotiutuminen taitaa olla vaikeaa  [:-I]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 15.09.09 - klo:08:29 »

Aamua!
Aikaisin jo herätty vapaapäivän aamunakin. tosin ajoissa kyllä illalla menty nukkumaankin. Kaunis lämmin päivä tulossa. Päivällä täytyy jatkaa raivaussahan kanssa kävelyä tuolla pusikoissa. Se on tosi mukavaa puuhaa ja näkee työnsä jäljen heti.  [:-)] Iltapäivällä sitten vuorossa kuntosali ja jospa vielä sen jälkeen vesijuoksemaan, kun eilen jäi sekin väliin.  [:-)]
Mukavaa tiistaita kaikille ja yötyöläisille kauniita unia!  [:-)]
Anniinalle  kotiintulotervehdys  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 15.09.09 - klo:08:32 »

Huomenta!

Kaija, aina nuo kiinnostaa, että jatka vain  :-))

Anniinalle stressinpoistoa että alkaa maitoa tulla, pääsee helpommalla.
Kyllä se siitä  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 15.09.09 - klo:09:25 »

Huomenta.

Joo täällähän mie ja maha. Ei tuo ihan kunnossa ole vieläkään, mutta ei se silleen kipuile kuin aiemmin. Väsytti eilen kauheesti. Kyl mä yhessä välissä kävin kirjoittamassa tänne pitkän legendan siitä, kuinka istuin Prisman vessassa vähintään 10 minuuttia, kun en uskaltanut nousta ylös... [:-DD] Kävin siis lähes viimisillä voimillani kaupassa, hyvä että pääsin kotiin asti takas, ilman, että ois pitäny johkin puskaan poiketa matkan varrella. Nii... mä en kuitenkaan lähettäny sitä juttua, kun se oli niin pitkä. [:-DD] Rajansa kaikella... mie vaan joskus innostun, enkä huomaakaan, että oon kirjottanu kilometrin. :-)) Kai se hauska juttu oli, vaikken vessassa muuta tehnykään kuin istuin. [:-DD]

Mukavaa tiistaita kaikillen, aurinko paistaa! [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #20 : 15.09.09 - klo:09:28 »

Auto viety huoltoon ja seuraavaksi Pasi vie mut hammaslääkäriin ja lähtee sitten itse toiseen hammaslääkäriin. Ei siis pääse nukkumaan. Työterveys ja hammashoitola sitä mieltä, että turvonneet ikenet, poski ja imusolmukkeet pakko näyttää heti. Ja mä olin vaan antibioottireseptiä vailla...  [:-I]

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 15.09.09 - klo:09:58 »

Vesikuppitiedotus: Nyt vesikupissa on kuminukke ja herneenpalko.

Ei kun korjaus, siellä aamulla OLI herneenpalko, mutta se on nyt nostettu vesikupin viereen lattialle. Minä en sitä nostanut. [:10] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 15.09.09 - klo:10:02 »

Tietokonetiedotus: Tietsikka on alkanu ottaa käskyjä vastaan hiukka oudosti. [:-I] Suosikki-kansiota saa klikata neljä kertaa ennen kuin se aukeaa. Kun Pöntöllä klikkaan vaikka hymiötä, se ilmestyy kahdesti. Kun klikkaan sanassa kahden kirjaimen väliä, koko sana maalautuu siniseksi. Näin ei siis tapahtunut ennen. [:-I] Tietyt kirjaimet näppäimistöltä tulee tuplana, vaikka klikkaa kerran. [?]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #23 : 15.09.09 - klo:10:12 »

Huomenta.  [:-)]
Viimeyön ja aamun sain nukuttua aika hyvin.
Aurinkoinen paistelee ja ulos täytyy lähteä.
Aivan ihanaa tällainen kaunis ja kuiva syksy,kolotuksetkin tuntuu vähemmän kuin sateella. 
Eilen sain tyhjennettyä vesiastiat rännien alta ja sitten hain kasvimaalta persiljaa ja salaattia ruukkuun,ennenkuin pakkaset vie.Jospa sais vähän pitempään tuoretta.
Tänään lähden kansalaisopiston vesijumppaan eka kerran.   [:33]  Tk:n jumppa on keskiviikkoisin,mutta huomenna en luultavasti mene.
Anniinalle ja vauvalle tervetulotoivotukset kotiin.  [:-)]
Susun masulle paranemisia.Mä laitan nykyään joka aamu puuron sekaan pellavansiemenrouhetta,vaikka ei mulla ole todella kova vatsa vaivannut koskaan.Mut sinähän et syö puuroa   [:-I] ,mutta voihan sitä alaittaa jogurtin tms. sekaan.   :-))
Evishän on reipas.   [:5]  Minäkin tykkäsin olla miehen kanssa pusikon raivauksessa yms. mutta nyt ei enää kykene.   [:-(]
Mukavaa Sirpan päivää pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 15.09.09 - klo:10:44 »

Huomenta.  [:45]
Jo on kaunis, aurinkoinen päivä tulossa.  [:-)]
Fysikaaliseen meno.  Taidan tänään kokeilla kävelymattoa.  Olen sitä joskus kokeillut, eikä ollut kävelyn jälkeen hyvä olo.  Lattia jäi allani liikkumaan.
Täällä on yhdistetty kuntosali ja fysikaalinen.  On niin kiva saada laitteiden käytön jälkeen kropan paikallista käsittelyä.

Anniinalle tähänkin ketjuun tervetuloa kotiin pikkuisen kanssa.  [:-)]
Yritä nukkua niin paljon, kuin suinkin, ettei univelkoja paljoa synny. 

Kaikille iloista päivää.  [:45] [:44]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #25 : 15.09.09 - klo:11:20 »

Keskipäivää! Lääkärissä taas käyty ja saikku se vain jatkuu...lokakuun puolenvälin yli. Tänään kuvattiin minua, heh, kerrankin toisin päin. Röntgenkuvia nilkasta, ei näyttänyt mulle, vaikka kiinnostikin. Ens viikolla saan tietää, mitä siellä näkyy. Nojoo... oikein komea auringonpaiste tuolla ulkona...että harmittaa!!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 15.09.09 - klo:11:32 »

Kamala ujellus meillä. Suihkarit menee pitkin-poikin-ylös-alas taivaalla ja meteli on sen mukainen  [:-/]
Mutta ilma on ihana. Kävelin aamulla piiiitkän lenkin koiran kanssa ja nautin kauniista syysaamusta.

Anniinalle ja vauvalle kotiinsaapumistervehdykset. Pian se olo siitä asettuu omiin uomiinsa.

Hyvä kun Sus on palannut pöntölle. Ihan olin huolissani, että on oikein kunnon tauti iskenyt.
Olisikohan Nöpö jotenkin säädellyt Susun tietsikkaa, kun niin kummia juttuja on alkanut tekemään???

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 15.09.09 - klo:13:26 »

Iltapäivää  [:-)]
Mukavan lämmin ilma etten sanoisi ihan että kuuma tuli tuolla pusikossa [:-I] Hirvikärpäsiä saalisteltu tässä viimeiset puoli tuntia. Yök, että ovat iljettäviä otuksia  [:-/]
Pieni lepotauko ennen kuntosalille menoa, tosin enemmän houkuttelisi nuo pihatyöt, mutta jos sitten illalla vielä jatkaisi.
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 15.09.09 - klo:13:48 »

Tiistaipäivää..kaunis on keli kertakaikkiaan.Ulkoilemaan on lähdettävä kohtapuoliin.
Illalla menen kuuntelemaan tämän tv:Kiminkisen luentoa hyvinvoinnista ja terveydestä.
Ja tänä talvena ei liukkaus minua yllätä...toivottavasti.Tilasin netistä nastalenkkarit,ja äsken hain
postista.Kylläpä on keveät ja hyvälestinen,ainakin minun jalkaan.
http://www.otsalamppu.fi/product_details.php?p=709
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #29 : 15.09.09 - klo:15:43 »

Iltapäivää. [:-)]

Onpas ollut hiljainen iltapäivä pöntöllä. [:-I]
Vaisua on täälläkin meininki edelleen, saas nähä koska alkaa kirkastumaan :-)). No, jos illalla tekis pikku retken luontoon, se saattaisi vaikka piristää.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.377 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.