Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 15.9.09  (Luettu 807 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 15.9.09
« Vastaus #75 : 15.09.09 - klo:22:05 »

Nyt mulle tuli mieleen, ettei se vaan ollut Hectorin laulu.   [:-I]
Se soi aika usein vähän aikaa sitten radiossa.

Päässäni soi nyt monia kipaleita, ettei se oikea Laura pääse hahmottumaan.  [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #76 : 15.09.09 - klo:22:05 »

Lainaus omasta aamutervehdyksestäni: Mukavaa Sirpanpäivää ! 
Että sehän olikin sitten Iipa tietenkin, jee ! Onnee !!!  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 15.09.09 - klo:22:08 »

http://www.youtube.com/watch?v=p93XxQPsLsA
Tästä on juutuubissa Hectorin suomenkielinen versio, erittäin puuroinen ääni.
[:40]

Ei oo toi, mut kunhan laulelen..
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #78 : 15.09.09 - klo:22:27 »

Olin nyt illalla Kiminkisen luentoa kuuntelemassa ja täytyy todeta,että kaveri on
aikamoinen huulenheittäjä,mutta kyllä siinä on lääkäri ihmistä varten olemassa,eikä
varmasti arvio ihmistä siitä mikä hän on mikä on titteli,vaan potilaita on kaikki ja
jokainen hoidetaan...
Kyllä nauraa sai,kun hän omalla tyylillään kertoi tästä ihmisen kuolevaisuudesta ja
elämästä yleensä..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #79 : 15.09.09 - klo:22:30 »

Aamun valaistumista tässä jo odottelen. Nukkumaan pääsen tosin vasta joskus; viedään Kia huoltoon kahdeksan jälkeen. Tällä kertaa kokeillaan AD-huoltoa, mutta hintojen vertailu etukäteen onkin aika hankalaa: Deltasta sanoivat Sorenton 75 tkm huollon hinnaksi 450e ja AD-huollosta 162e +tarvittavat kemikaalit ja tarvikkeet. No, illallahan se nähdään, tuliko pelattua oikeaa hevosta! Plussaa AD:ssä oli, että sanoivat huollon kestävän 2 tuntia, kun Delta pitää aina koko päivän. Tällä kertaa siitä ei kyllä ole hyötyä, kun mä nukun, enkä pääse hakeen autoa ennen kuin Pasi tulee töistä.

Huolto maksoi 168 euroa...  :-))
Arvatkaas, missä auto huolletaan tästä lähtien?  [:-DD]

En sitten tiedä, että onko 1,3 euroa maksava tuulilasinpesuneste yhtä hyvää kuin 6 euroa maksava  [;-)] mutta eiköhän silläkin pärjäillä!

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #80 : 15.09.09 - klo:22:32 »

Aamun valaistumista tässä jo odottelen. Nukkumaan pääsen tosin vasta joskus; viedään Kia huoltoon kahdeksan jälkeen. Tällä kertaa kokeillaan AD-huoltoa, mutta hintojen vertailu etukäteen onkin aika hankalaa: Deltasta sanoivat Sorenton 75 tkm huollon hinnaksi 450e ja AD-huollosta 162e +tarvittavat kemikaalit ja tarvikkeet. No, illallahan se nähdään, tuliko pelattua oikeaa hevosta! Plussaa AD:ssä oli, että sanoivat huollon kestävän 2 tuntia, kun Delta pitää aina koko päivän. Tällä kertaa siitä ei kyllä ole hyötyä, kun mä nukun, enkä pääse hakeen autoa ennen kuin Pasi tulee töistä.

Huolto maksoi 168 euroa...  :-))
Arvatkaas, missä auto huolletaan tästä lähtien?  [:-DD]

En sitten tiedä, että onko 1,3 euroa maksava tuulilasinpesuneste yhtä hyvää kuin 6 euroa maksava  [;-)] mutta eiköhän silläkin pärjäillä!

Kannattaa maistaa varovasti kumpi on parempaa mutta mielummin juomat vaikka A-kaupasta [:48] [:48] [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 15.09.09 - klo:22:33 »

Kannattaa maistaa varovasti kumpi on parempaa mutta mielummin juomat vaikka A-kaupasta [:48] [:48] [:48]

[:-DD] [:-DD] [:-DD]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #82 : 15.09.09 - klo:22:39 »

Ehtoota vielä! kumpi onpi parempi, etelän ruska vai Lapin ruska??? Tämmöistä iltamietettä mulla.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #83 : 15.09.09 - klo:22:53 »

Ehtoota vielä! kumpi onpi parempi, etelän ruska vai Lapin ruska??? Tämmöistä iltamietettä mulla.

Missä menee raja etelän ja pohjoisen [:-I]
Kauniimpi etelän ruska on kun huonon paikan pohjoisen ruska,
Kauniimpi on pohjoisen ruska kun huonon paikan etelän ruska.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #84 : 15.09.09 - klo:23:13 »

Kylläpä oli rankka päivä tänään; ensin aamulla piti odotella, että saa viedä auton huoltoon. Sieltä tultiin ysiltä ja sitten soittamaan työterveyteen, että saiskos penisilliinikuuria hammas/ienvaivoihin. Työterveys alkoi rähjätä, että nyt soitat heti hammaslääkärille, ettei tule verenmyrkytystä  [:-I] tai vastaavaa.
Mä koitin piipittää, että olen ollut eilisestä iltapäivästä asti hereillä ja auto on huollossa, enkä mä mene muualle kuin sänkyyn.
No, soitin sitten kuitenkin kunnalliseen ja sain nopean ajan Jampan hammashoitolaan. Aika rankkaa oli väsyneenä kestää puudutus ja ronkkiminen. Tuntui, että puudutus vaikutti kurkkuun asti, eikä saa hengitettyä  [:67]
Sieltä sitten taksilla kotiin ja sänkyyn.

Pasi oli tosi fiksu  [:36] ja lähti töistä niin, että ehti käydä maksamassa auton huollon ja sai avaimet. Mä sain nukkua ihan rauhassa iltaseiskaan asti ja sain oman auton käyttöön töihin lähtiessä.
Hiukan piti kiirettä illallakin, kun käytiin kaupassa ja apteekissa ja sitten hakemassa Kia huollon pihasta.
Onneksi töissä on suht leppoisa yö  [:-)]

Pasi sai tänään ylhäältä raudat pois ja oli ihan onnessaan, kun pääsee pesemään hampaita kunnolla. Ylihuomenna lähtee alaraudatkin ja sitten tulee ylös joku sellainen irroitettava malli, jonka saa syömisen ja hampaanpesun ajaksi pois. Eli monivuotinen prosessi alkaa olla loppusuoralla  [:5]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #85 : 15.09.09 - klo:23:16 »

Jarmolta tulikin hienosti perusteltu vastaus...etelän ja pohjoisen rajan saa vetää kukin mielessään. Mulla se kulkee tuossa Iijoen korkeuksilla.  [:-DD]

Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #86 : 15.09.09 - klo:23:55 »

Jarmolta tulikin hienosti perusteltu vastaus...etelän ja pohjoisen rajan saa vetää kukin mielessään. Mulla se kulkee tuossa Iijoen korkeuksilla.  [:-DD]

Samaten! Siinä alkaa maisema muuttua!  :-))
Siitäkös se poronhoitoaluekin alkaa?

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #87 : 16.09.09 - klo:01:21 »

Kertyykö teillä muilla käsilaukkuun mitä ihmeellisempää ryjää?  [:17]
Hiuslenksujakin löytyi 5 kpl... ja joskus en löydä edes yhtä, kun tarvisin!
Just raivasin kassin ja heitin tarpeetonta paperisilppua roskiin. Niin ja allekirjoitin elinluovutustestamentin ja pistin sen lompakkoon!

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #88 : 16.09.09 - klo:03:11 »

Ai mihin käsilaukkuun  [:-DD], mä tarvitsen ainakin repun mun rojuilleni...
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #89 : 16.09.09 - klo:05:54 »

Kertyykö teillä muilla käsilaukkuun mitä ihmeellisempää ryjää?  [:17]
Hiuslenksujakin löytyi 5 kpl... ja joskus en löydä edes yhtä, kun tarvisin!
Just raivasin kassin ja heitin tarpeetonta paperisilppua roskiin. Niin ja allekirjoitin elinluovutustestamentin ja pistin sen lompakkoon!

Mitä mun kassista ei löydy, sitä ei tarvitakaan ja lisäksi siellä on rojua  ja nippelia ja nappelia liian kanssa.

Kiitos vielä onnitteluista!  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.235 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.