Kylläpä oli rankka päivä tänään; ensin aamulla piti odotella, että saa viedä auton huoltoon. Sieltä tultiin ysiltä ja sitten soittamaan työterveyteen, että saiskos penisilliinikuuria hammas/ienvaivoihin. Työterveys alkoi rähjätä, että nyt soitat heti hammaslääkärille, ettei tule verenmyrkytystä
tai vastaavaa.
Mä koitin piipittää, että olen ollut eilisestä iltapäivästä asti hereillä ja auto on huollossa, enkä mä mene muualle kuin sänkyyn.
No, soitin sitten kuitenkin kunnalliseen ja sain nopean ajan Jampan hammashoitolaan. Aika rankkaa oli väsyneenä kestää puudutus ja ronkkiminen. Tuntui, että puudutus vaikutti kurkkuun asti, eikä saa hengitettyä
Sieltä sitten taksilla kotiin ja sänkyyn.
Pasi oli tosi fiksu
ja lähti töistä niin, että ehti käydä maksamassa auton huollon ja sai avaimet. Mä sain nukkua ihan rauhassa iltaseiskaan asti ja sain oman auton käyttöön töihin lähtiessä.
Hiukan piti kiirettä illallakin, kun käytiin kaupassa ja apteekissa ja sitten hakemassa Kia huollon pihasta.
Onneksi töissä on suht leppoisa yö
Pasi sai tänään ylhäältä raudat pois ja oli ihan onnessaan, kun pääsee pesemään hampaita kunnolla. Ylihuomenna lähtee alaraudatkin ja sitten tulee ylös joku sellainen irroitettava malli, jonka saa syömisen ja hampaanpesun ajaksi pois. Eli monivuotinen prosessi alkaa olla loppusuoralla