Lainaus käyttäjältä: zeener - 16.09.09 - klo:16:24Mulle tulee aina syksyisin mieliteko kutoa jotain, mutta ongelma on etten osaa oikein kutoa Mulla tulee aina liian löysää neulosta, onko mulla silloin liian isot puikot vai?Saanko mä arvata? Tulee nopeammin valmista, kun kutoo löysää silmukkaa. Älä kysy, mistä mä tiedän
Mulle tulee aina syksyisin mieliteko kutoa jotain, mutta ongelma on etten osaa oikein kutoa Mulla tulee aina liian löysää neulosta, onko mulla silloin liian isot puikot vai?
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 16.09.09 - klo:22:11Lainaus käyttäjältä: zeener - 16.09.09 - klo:16:24Mulle tulee aina syksyisin mieliteko kutoa jotain, mutta ongelma on etten osaa oikein kutoa Mulla tulee aina liian löysää neulosta, onko mulla silloin liian isot puikot vai?Saanko mä arvata? Tulee nopeammin valmista, kun kutoo löysää silmukkaa. Älä kysy, mistä mä tiedän No mut en mä tarkoituksella... koitan muka tehdä tiukkaa mut löysää tulee aina...
Kahdet villasukat on jo valmiina, kolmannet meneillään
Muistuttakaa mua huomenna, et muistan ostaa sukkalankaa ja tarkistaa puikkotilanne.
Synkkä yksinpuhelu: mua väsyttää ihan älyttömästi
Mulla on nyt sitten ollut telkkari viikon verran. Eikä sieltä edelleenkään tule mitään mielenkiintoista ohjelmaa. Kuten ei tullut sitäkään ennen kun entinen hajosi.Taisin tehdä elämäni turhimman ostoksen?
Aurinkoinen + 9.4 huomen Pönttöön Matkakuume nousee. Matka Itävalta-Saksa kierrokselle lähtee käyntiin tänä iltana Onkohan lunta maassa 27.9 kun palaamme