Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 18.9.2009  (Luettu 1120 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: Perjantai 18.9.2009
« Vastaus #30 : 18.09.09 - klo:10:09 »

Huomenta   [:-)]
Pakkasyö,mutta vain -1,4o.
Ennen nukkumaanmenoa kävin ihmekukan ja tuoksupieluksen peittelemässä. Auringonkukka nakottaa vielä pystyssä,sitä onkin hankala mennä peittelemään,kun on varmaan kaksmetrinen.    [:-DD]

Meillä kun samaa lehteä saattaa lukea pari henkilöä yht'aikaa, toinen aloittaa A-osasta, toinen D:stä... [:-DD]
Ja sitten tärkeät tekstit skannataan koneelle, kuten Odotus-näytelmän saamat loistavat arvostelut tai Beatlesien remasteroitujen levyjen arvioinnit. Mä joskus en ehdi kuin kulttuurin ja kuolleet ja mahdollisesti sarjakuvat:-))

Meille tulee päivän Hesari vasta n.klo 12-13 välillä,eli on meidän IltaSanomat.  :-))
Heti meilläkin se jaetaan osiin,mies lukee yleensä ensimmäisenä urheilun ja ulkomaat ja mulla samat kuin Jaskalla.  [:-)]
Ruokapöydällä kun kumpikin levittää oman lehtiosionsa,niin just ja just sopii ruokalautanen tai kahvikupponen lisäksi.  [:-P]
Kaupanpuhtoon pitäisi taas lähteä ruokavarastoja täydentämään.
Kaunis aaltokuva Pyrikseltä.   [:-)]
Pirtsakkaa perjantaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #31 : 18.09.09 - klo:10:25 »

Omppupiirakka uunissa.  [:-)]
Pieni pönttötauko ennen imurointia. Iltapäivällä pitää mennä kakkospöntölle ottamaan vastaa joitakin huonekaluja jotka tilattiin perisen viikkoa sitten. Siinä sitten viikonloppuna riittääkin palapeliä isännälle.  [:-I]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #32 : 18.09.09 - klo:10:29 »

Tiinahan kuulostaa aivan entiseltä iloiselta itseltään !  :-)) Ymmärrän kaipuun luontoon, joskus olis kiva päästä vähän kauemmas, vaikka vihreetä pukkaa melkein ikkunoista.
Inkellä ja mulla on sitten muutakin yhteistä kuin Hectorin fanitus... [:-DD]
Nyt kyllä on mentävä pyykit ripustamaan ulos, kun sää sallii ja sitten muita puuhia, kuten Jennalta aina saamme lukea ! Moi ! Mukavaa viikonlopun aloituksen odotusta kaikille !  :-))
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #33 : 18.09.09 - klo:10:32 »

Jaska: niinpä näyttää olevan.   :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 18.09.09 - klo:10:51 »

[:50] Aallokko, allokko kutsuuu..   Jo on upeet aallot Pyriksen kuvassa.  [:-)]

Tiinalle ja Repelle ihanaa viikonloppua Pertunmaalla.  [:-)]
Ilman muuta menisin minäkin, jos oisin sinä.  [:-)]

Osiin meilläkin sanomalehti laitettiin ennen vanhaan.  Nyt saan naattia itse koko lehdestä.  [:-)]

Toi iipan laittama värssy ei päde mulle.  Huomista en liioin suunnittele, ellei ole joitain pakollisia menoja.

Pirtsakkaa perjantaita kaikille.  [:45]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 18.09.09 - klo:11:56 »

Suunnitelmissa siivous, tai ainakin vuodevaatteet heivaan pertsille, pesukone pyörimään, imurointi, silitystä, wc pesu.
Siis ovat suunniteluvaiheessa.  Osan ainakin toteutan. [:-)]
Aloitin eilen 10 päivän antibiottikuurin.  Jopa oli varotuslista melkoinen, mitä lääkkeita saa ja ei saa kuurin aikana syödä ja montako tuntia ennen ja jälkeen lääkkeen oton saa maitotuotteita syödä.  Sivuvaikutukset oli kans melkoiset!  :-O
Jos mä muutun entisestä oudommaksi, niin sanokaa ihmeessä, lopetan kuurin syönnin!  [:-DD] :-))

Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 18.09.09 - klo:12:02 »

Kaari,minä olen jo päässyt hyvään vauhtiin tossa siivouksessa.Minä en vaan koskaan suunnittele vaan alan yleensä aina hetken mielijohteesta.
Parvekkeen lasit ja olkkarin ikkunat jo pesty ja nyt olis keittiön vuoro.Olen käynyt aina välillä pöntöllä että vähän tietää missä mennään  :-)) :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #37 : 18.09.09 - klo:12:11 »

Kaari,minä olen jo päässyt hyvään vauhtiin tossa siivouksessa.Minä en vaan koskaan suunnittele vaan alan yleensä aina hetken mielijohteesta.
Parvekkeen lasit ja olkkarin ikkunat jo pesty ja nyt olis keittiön vuoro.Olen käynyt aina välillä pöntöllä että vähän tietää missä mennään  :-)) :-))

On se hyvä, että joku toteuttaa siivousta käytännössä ! Mulla on vielä suunnitteluasteella, mutta pyykit on kyllä kuivumassa ja kohta petivaatteetkin ulkona, kun Pilvi heräsi vuoteeltani !  [:10]
Kaarin: ei saa lopettaa lääkekuuria kesken, koeta kärsiä ne sivuvaikutukset kuin aikuinen nainen !  [RULES]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 18.09.09 - klo:12:18 »

[:50] Aikuinen nainen mä oon..  ja syön lääkekuurin loppuun.  [:-)]

Täytyy ihan ekana syödä, et jaksaa. [:20]

Punis, onko vaikea pestä parvekelasit ulkoapäin? 
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 18.09.09 - klo:12:20 »

Kaarin,ei ole vaikeeta pestä. Jos ne olis korkeemmat niin sitten.Ei siinä kauan nokka tuhissut kun sain ne pestyä.
kyllähän täällä vanhemmat ihmiset valittaa että on vaikeita mutta kyllä sen ymmärtää....
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #40 : 18.09.09 - klo:12:28 »

Ihana syysilma  [:45]
Rentouttava aamulenkki tuli Onnin kanssa tehtyä. Onni nuuskutti joka tolpan ja ruohonkorren.
Että muutama kilometri kesti miltei tunnin.

Tuolla auringolla on ainaki minuun voimakas vaikutus. Se kohottaa kummasti mieltä  :-))

Eilen tuli seisoksittua S-kaupan aulassa nälkäpäivä tonkan seurana. Kyllä siinä näkee ihmisiä
Ihanaa oli huomata että koululaiset ja nuoret yleensä antavat niistä vähistään. Ja muuten sitten nuoret
miehet eritoten.
Useilla naisilla oli kova kiire. Menivät vauhdilla ohitse  [:-DD]  Mietin että taidan itse olla samanlainen
touhottaja  [:17]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #41 : 18.09.09 - klo:12:47 »

Ihana syysilma  [:45]
Tuolla auringolla on ainaki minuun voimakas vaikutus. Se kohottaa kummasti mieltä  :-))

Niin minuunkin !  [:45] Olen tänään toimittanut yhtä sun toista, kuten muutamat täälläkin ovat huomanneet...
Kun nyt vaan vielä muistaisin ne tärkeimmät: paikkakunnallisessa Iittala outletissa eli vanhassa Hackmanin tehtaanmyymälässä on vielä vajaan viikon edullisia tarjouksia, munakuppeja olis tarvis ja ehkä tyttärelle sekä serkulle jotain. Sitten ruokapuoli kaipaa kohennusta ja apteekissakin pitäis kuulema ehtiä käydä. Keravan Honkkarissa ois kanervia halvalla jne. Ja pankkiasiat ovat kokonaan unohtuneet, sinne ensin !  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 18.09.09 - klo:12:59 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #42 : 18.09.09 - klo:13:42 »

2. kysymys : Mikähän lintu on päässyt tämän aamun Hesarin etusivulle ( mainokseen ) ?  :-O
Tää erityisesti Pyrikselle ja Kaijalle !  [:-DD]
Missä...en löytänyt.  [?]  Mutta arvaan, kun on kyse Kaijasta ja meikäläisestä, niin kyseessä olisi harakka.  :-))

Etusivu, siis mainossivu ! Ja teksti kuuluu: Rahat ja henki. Mutta arvauksesi osui aivan oikeaan !  :-))

Oli muuten oikeesti niin upea kuva, että jätin sen avoimena keittiön pöydälle. Harakan pää ja kaunis ranneketju sen nokassa!  :-))

Huomenta, mä olen melkein hereillä. Olin ihan varma, että on lauantaiaamu, kun hiukan ennen yhtä napsahdin hereille  [:-)]

Jaska

• Vieras
« Vastaus #43 : 18.09.09 - klo:13:49 »

Olihan se hyvä, että Kaija noteerasi !  :-)) Mulle tuli heti mieleen Ahjon Harakat ! Mites olis Haarajoen Harakat ? Aika sointuisa, vai kuinka ?  [:-DD]

Mutta nyt höpinät seis ja asioille !  [:75]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 18.09.09 - klo:13:59 »

Haarajoen Harakat, lyhennettynä HaHa[:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.139 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.