Olen tänään viettänyt ns. pyjamapäivää. Eli melkein koko päivä sängyssä. Joku - olisiko ollut Bjurström - on keksinyt kuolemattoman ajatuksen: pari pyjamapäivää vuodessa. Onhan se noinkin.
Minä vietin tätä siksi, että olen tosi väsynyt, viikonloput eivät enää auta palautumaan ja vasta kesäloman kolmas alkava viikko tuntuu siltä, että nyt olisi ehkä aika rentoutua. Kaksi ensimmäistä lomaviikkoa on mennyt sellaisessa huiskeessa että ei ole tosikaan. Kaikki mitä olisi pitänyt tehdä vuoden aikana on nyt ahdettu kahteen viikkoon eikä ole ihme jos on päivät ollut täynnä tekemistä. Kissan leikkauksesta se alkoi ja eilen saatiin viimein viimeisetkin ruokailutilan lasikaapit paikalleen ja ehkä huomenna jo verhot tämän työhuoneen ja ruokailutilan välille. Ja saatiinhan myöskin uusi moottorisänky toimimaan!
Se vasta vinha kapistus onkin!
Siellä olenkin tänään sitten kellinyt ja nauttinut! On muuten mahtava tuo sänky.
Eikä niitä sänkyjä kannata katsella sieltä kalliimmasta päästä. Riittää kun on kunnollinen runko ja siihen ostaa sieltä I-kaupasta sellaisen sälepohjan, jossa on moottori mukana. Ja oli siinä muuntajakin. Eli ei tarvinnut muuta kuin laittaa se muuntajaan ja sitten töpseli seinään ja sitten lähti rullaamaan. Pääpuoli ylös ja sitten jalkapuoli ylös ja olo oli kuin äidin kohdussa ja siinä sikiöasennossa sai oikein mukavat päiväunet!
Eikä ollut kovi kallis sijoitus!
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)