Mietin tässä että laittaisinko jotain väriä päähäni kun alkaa harmaat taas tulla näkyviin .
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 22.09.09 - klo:14:59Mietin tässä että laittaisinko jotain väriä päähäni kun alkaa harmaat taas tulla näkyviin . 3 millin siili ja kirkkaan punaista väriä, yllätä Repe ja muut pönttöläiset
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 22.09.09 - klo:14:59Mietin tässä että laittaisinko jotain väriä päähäni kun alkaa harmaat taas tulla näkyviin . Onko sulla harmaita.... En mä vaan ole koskaan huomannut sellaisia.
Lainaus käyttäjältä: Jaska - 22.09.09 - klo:09:08Pesukoneen ikä? Hankittiin, kun tänne muutettiin n. 20 v. sitten. Korjattu kahdesti, toimii yhä. En uskalla ennustella tulevaisuutta. Meidän (tai Pasin edellinen) oli huhujen mukaan melkein 25v Miele. Kerran mä soitin korjaajan; nopea ja asiantunteva palvelu. Toista kertaa en sitten enää viitsinyt vaan ostettiin uusi. Ja Pasin veli ei suostunut myymään veljelleen mitään muuta kuin Mielen. Tosin ei nekään enää nykyään ole yhtä kestäviä kuin ennen. Työkavereilta olen kuullut tarinoita näistä uusista "kertakäyttökoneista"; ongelmia saattaa tulla jo parin vuoden päästä
Pesukoneen ikä? Hankittiin, kun tänne muutettiin n. 20 v. sitten. Korjattu kahdesti, toimii yhä. En uskalla ennustella tulevaisuutta.
Eilen kun ostettiin pesukone, myyjä kertoi, että ostamamme pyykinpesukoneen arvioitu kesto-ikä on 4 vuotta No edellinen kone kesti 8 vuotta katsotaan kuinka tälle uudelle nyt käy
Lainaus käyttäjältä: Evis - 22.09.09 - klo:16:19Eilen kun ostettiin pesukone, myyjä kertoi, että ostamamme pyykinpesukoneen arvioitu kesto-ikä on 4 vuotta No edellinen kone kesti 8 vuotta katsotaan kuinka tälle uudelle nyt käy Hirveetä energian ja materiaalien tuhlausta.