Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.9.2009.Keskiviikko  (Luettu 1547 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 23.9.2009.Keskiviikko
« Vastaus #30 : 23.09.09 - klo:12:21 »

[:17] Uskallanko syödä umpiopakkauksessa olevan kalapaistoksen, joka jäi huoneen lämpöön yöksi?  Ette naura mun hölömölle kysymykselle.  [:-DD]

Täällä paistaa aurinko.  [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 23.09.09 - klo:12:29 »

[:17] Uskallanko syödä umpiopakkauksessa olevan kalapaistoksen, joka jäi huoneen lämpöön yöksi?  Ette naura mun hölömölle kysymykselle.  [:-DD]

Kyllä mun mielestä uskaltaa jos se on avaamaton pakkaus, mutta tänään se kyllä tosiaan kannattaa syödä. Ja tietysti vielä kun avaat pakkauksen niin kannattaa maistaa ja haistaa ennekuin alkaa syödä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 23.09.09 - klo:12:40 »

Kiitos Tiina vastauksesta.  [:-)]
Mä oon niin juuttaan arka nuiden ruokien kanssa. [:-I]
Nyt varsinkin, kun hajuaistini ei ole vielä täysin palautunut ennalleen, niin olen entistä varovaisempi.
Kaikist kurjinta on, kun keitetyn kanamunan valkuainen haisee pahalle hajuvedelle ja maistuu. [:-(]
Saa nähdä, kuin kauan nää mun maku ja hajuaistit narraa  [:-DD] mua.  :-))
Onneksi näkö pelittää hyvin.  [:-)]

Meniköhän hääauto ohi, kun peltipurkit vaan kolis auton takana.  :-)) :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 23.09.09 - klo:13:06 »

No on tintille tullut ikää  [:-)] Vielä vaan rengastuksella saadaan uutta tietoa  [:-)]

Käväistiin aamusella kirkkoherranvirastolla. Vauvan ristiäiset on 31.10. Sanoisinko, että oli juhlapaikan löytäminen kiven alla, mutta tuolle päivälle yksi paikka onnistuttiin saamaan. Soittelin myöskin isyyden tunnustamisasioissa sosiaalitoimistoon, mutta oli täti niin kiireinen, että vasta perjantaina sopii mennä.

Vauvan napatynkä alkoi vuotaa verta, mutta se on käsittääkseni ihan normalia, kun verenvuoto ei ole mitenkään hälyyttävän suurta  [:-I] Vai onkos se noin  [?] Puhdistelin sen pumpulipuikoilla ja ihan siisti siitä tuli.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 23.09.09 - klo:13:25 »

Likan navantynkä on mulla vieläkin tallessa.  [:-)]
En tarkalleen muista, mut pienoinen kuva on, et likan napa tais pikkasen vuotaa.
Ei varmaankaan paljoa, kun ei jäänyt tarkempaa muistikuvaa.
Anniinalle, et huolehdi, ettei kohta jää hautumaan vaatteiden alle.
Oliko se sinkkipastapulveria, tai pacimycinpulveria, jota sirottelevat navalle? [:-I]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 23.09.09 - klo:13:28 »

En tarkalleen muista, mut pienoinen kuva on, et likan napa tais pikkasen vuotaa.
Oliko se sinkkipastapulveria, tai pacimycinpulveria, jota sirottelevat navalle? [:-I]

Eilen kävi neuvolasta kotikäynnillä ja sillon se napa ei vielä tietenkään vuotanut, mutta hän sanoi, että jos rupeaa paljon vuotamaan niin neuvolassa on joku kynä jolla voidaan käsitellä  [:-I]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 23.09.09 - klo:13:38 »

Ei sitä napa kannata varmaankaan kovin sorkkia.  Mä antaisin veren kuivua tupiksi.   Pesun yhteydessä se lähtee pois.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 23.09.09 - klo:13:45 »

Iltapäivää  [:-)]
Paikallisessa saksalaiskaupassa käyty ruokatäydennysostoksilla ja sen jälkeen levätty tunin verran. Ei ole kunto vielä kohdallaan  [:-I] [:-I]  Ilma aika tuulinen ja paistaa-sataa-paistaa... lämmintä kuitenkin +16.
Leppoisaa iltapäivän jatkoa  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 23.09.09 - klo:13:46 »

Motterilla oikein syksyn värinen, menevä kampaus  :-))
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #39 : 23.09.09 - klo:14:45 »

Eilen kävi neuvolasta kotikäynnillä ja sillon se napa ei vielä tietenkään vuotanut, mutta hän sanoi, että jos rupeaa paljon vuotamaan niin neuvolassa on joku kynä jolla voidaan käsitellä  [:-I]

Nyt eikun puhelin käteen ja soittamaan neuvolaan tai terv.keskukseen tai ihan mihin vaan ja kysymään, onko syytä huolestua!

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 23.09.09 - klo:14:52 »

Nyt eikun puhelin käteen ja soittamaan neuvolaan tai terv.keskukseen tai ihan mihin vaan ja kysymään, onko syytä huolestua!

Joo soitinkin tuossa neuvolaan. Ihan normaalia, että vähän vuotaa, mutta jos lisääntyy vuoto niin sitten sillä ihme kynällä käsitellään.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #41 : 23.09.09 - klo:14:54 »

Hätäkös tässä! Taas ollan kärkisijalla...  [:-DD], tosin kyseenalaisella http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2009/09/23/taalla-asuu-eniten-tyottomia/200920492/12
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #42 : 23.09.09 - klo:15:20 »

Pikku torkuille [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #43 : 23.09.09 - klo:15:49 »

Huhhuh ! Tulipas sade ja taivas pimeni... [:67] Tosin olimme juuri ehtineet kotiin pikku asiointikierrokselta eläin-ja ihmisruokakauppoihin.
Hammaslääkärin jälkeen ehdin myös asioimaan kolmessa A:ssa... [:-DD] kun kävelin kotiin.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #44 : 23.09.09 - klo:16:01 »

Hui, nyt ukkostaa, salama välähti ja hurja jyrinä  [:67]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.