Kaikille onnitteluja ja toivotuksia ja paranemisen toivoa - en vaan jaksa aina jokaiseen yksittäiseen laitella. Kun on muka näitä kiireitä - työ kun haittaa tätä sosiaalista elämää!
Huomenna mulla on jännä päivä. Meidän talo tarjoaa koko väelle (ehkä n. 500 ihmistä) leivoskahvit huomenna Suomen autonomian 200-vuotisjuhlan kunniaksi.
Ja sitten meidän henkilöstöstä on muutama pukeutunut ajan hengen mukaan ja siellä sitten liikumme juhlaväen seurassa. Kävimme lainaamassa sen ajan puvut ja huomenna ne vetimet vedetään oikeasti päälle ja siirrytään vuoteen 1809!
Minun roolini on olla juuri edesmenneen rovastin leski , ruustinni P........o.... ja minulla on kaksi tytärtä ja lisäksi siellä esiintyy nuori pastori, joka on tullut armovuoden saarnaajaksi mieheni jälkeen seurakuntaamme........
Olin erittäin otettu, kun minua nimenomaan pyydettiin tähän tehtävään, enhän tiennyt koko jutusta etukäteen yhtään mitään. Mutta huomenna jännittää kyllä aika tavalla! Puku joka minulla on, on kyllä todella mahtava