Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turkulaisille kysymys!  (Luettu 345 kertaa)

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: Turkulaisille kysymys!
« Vastaus #15 : 07.10.06 - klo:03:19 »

Olen jo väsynyt, mutta muistin toki tämän ketjun, joten nousee ketju vielä ainakin kerran ylemmäs, koska en nyt eilisen jälkeen ole ehtinyt vastaileman. Minulla kun on periaate, jotta kohteliasta on ottaa kantaa ainakin aiheeseen johon itse on osallistunut... Saati jostain aiheesta kysellyt...

Tuo Honkapirtti on minulle vieras paikka. Yleensäkään, kun Ruissalossa ajelleet olemme, emme pahemmin missään ole poikkeilleet... Hassua muuten, mutta muistan aina, kun lapsuuteni jälkeen ekat kerrat nyt kolmisen vuotta sitten nyxäni kanssa Ruissalossa ajelimme, silmiini pisti vähän väliä pieni tienviitta tai kyltti "Villa se ja se"... Tähän sopisivat kaikki mahdolliset hymiöt...  :-O [:-(] [:-)] [:-DD] [:-DD] Ihan ookoo tietty, mutta jotenkin ne tienviitat olivat niin silmiinpistäviä, ainakin silloin...  [:-)] Vaan... vaikka itse jättipotin veikkauksessa voittaisin, kylläpä useampaan kertaan miettisin, jotta sijoittaako yhteenkään huvilaan siellä... Ethän siellä saa tehdä edes omalle kodillesi aivan kaikkea mitä ehkä tehdä haluaisit...!

Ja ne oksat ja risut, Anja! Juupa. Sitä juuri tarkoitin. Kun niitäkään ei saa korjata pois. Ja ajatteles, jos puu on kaatunut juuri tien vartta pitkin - ja on esteettisesti ruma - ei sitä pois raikata. Saati risuja ja oksia. Ja vaikka puu olisi kaatumaisillaan tien varrella, ei sille saa mennä mitään kukaan tekemään. Jotkut niistä ovat jopa sen näköisiä, ettei tarvitsisi kuin hennon naisen tönäistä, ne kaatuisivat hetkessä... MUTTA lienee niin, että JOS ne kadetaan, ne kaadetaan tiestä poispäin. Vaan... Kun ne jätetään siihen paikoilleen... Ekologisesti ymmärrettävää, mutta... eihän luonnon kiertokulku häriintyisi, jos edes tienvarret saisivat siisteinä pysyä. Sitä minä pelkästään ajan takaa. Ei luonnonsuojelu siitä kärsisi.

--- Ja Kaija! Juuuh...! Heselle herkuttelemaan! Usko tai älä, mutta Mansessakin asuessamme Hesellä tuli poikettua, mutta ei nyt täällä asuessamme!  :-)) Hassu juttu! Pizzaa pari kertaa kotiin olemme tilanneet, mutta viimeksi kai jo aika kauan sitten... Niistä kyllä fetajuustosalaatteineen ja pitaleipineen riittääkin syömistä aina peräti kahdeksi päiväksi! Vaan joskus olisi kivaa painuakin vaikkapa jonnekin Heselle... Nooo, vaikka sitten Megaakin syömään...!  [:-DD] Tai, heiii...! Jostakin haeskelemaan MUSTAA MAKKARAA...???!!!  [:-DD]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -
 

Sivu luotiin 0.107 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.