Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 13.10.09  (Luettu 881 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 13.10.09
« Vastaus #15 : 13.10.09 - klo:08:04 »

Huomenta. Ei huurretta eikä lunta.   [:-I] :-)) Aikainen herätys tänäänkin, onneksi ei kuitenkaan niin aikainen kuin eilen. Kaktus kurkusta hävinnyt, kuumalla mustaherukkamehulla lienee osuutta asiaan.

Tainalle mukavaa nimpparipäivää!

Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #16 : 13.10.09 - klo:08:42 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Tiistai - Päivän Aamua  [:-)]

Tainalle Nimipäivä Onnittelut  [:43] [:50] [:51] [:50] [:43]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 13.10.09 - klo:08:57 »

Huomenta,

Hyvää nimipäivää Tainalle

Tärkeimmät tulikin kirjoiteltua tuonne sunnuntain ketjuun.
Laitetaan vaan tänne lyhennelmänä, että pojan ilmavaivat alkaa helpottaa.

Pitää soitella talonmiehelle ja kysyä, että onko täällä lämmöt päällä vai onko vika meidän pattereissa.
Ei niissä kyllä kuulu vesi kiertävän. Itsehän nyt saa lisää päälle ja pois tarpeen mukaan, mutta tuo pikkuinen on siinä vähän huonommassa asemassa. En kylllä tajua, miksi ne ei ole lämpöjä vielä päälle laittanut, kun tänne tulee kaukolämpönä (100 metrin päästä) tehtaan jätelämmöt...
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #18 : 13.10.09 - klo:09:02 »

Tainalle nimpparionnittelut  [:44] [:51] [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 13.10.09 - klo:09:23 »

Huomenta.Ja eihän sitä lunta sitten tullutkaan,että vielä ei tarvitse liukastella.
Se kuperkeikka kun on vielä niin tuoreessa muistissa.
Kohta lähden kättä väännättämään,ja sen jälkeen kampaajalle,kuontaloa siistimään.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #20 : 13.10.09 - klo:09:37 »

Huomenta.  [:-)]
Nyt maistui uni hyvin kun isännän bronkiitti alkaa rauhoittua ja ei ihan jatkuvasti yski. Oma flunssani on laatua menee - tulee. Pari viikkoa on ollut muutama päivä ihan ok. olo, sitten taas pientä vaivaa. Nyt tuntuu että taitaa olla voitettu sekin kiusa.

Ihanan kuulas aamu, vain asteen on pakkasella. Ei näytä yölläkään olleen kovin kylmää koska ei ole edes kunnon huurretta nurtsilla.

Eilen saatiin sitten laajakaista, hyvin toimii ja aikataulukin oli ihan lupauksen mukainen. Kyllä on eroa kuin yöllä ja päivällä yhteyden laadussa, siellä kesäpöntöllä oli tosi surkea vaikka etäisyys on vajaa parikymmentä kilsaa. Syrjäseutua on.

Tainalle NimipäiväOnnittelut !

Oikein mukavaa tiistaita jokaiselle !
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #21 : 13.10.09 - klo:10:02 »

Aamusella oli minullakin vähän tuheroinen olo, luulin jo Pyriksen kaktuksen hypänneen kurkkuuni !  :-O
Kuuma suihku ja tukan pesu piristi, nyt voi vielä harkita hunajavettä tms. lohdutusta. Sukkakudinkin alkaa taas olla hyvällä mallilla. Mies lupautui uhrautumaan ja ottamaan eka parin, josta ½ on vielä vähän harjoitustyön tapaista... [:17] Mitäs mulla olikaan kässässä ? Oisko ollut seiskan pintaan...Ei se sitten vaadi kuin lisää harjoitusta !  :-)) Ja lankoja on !
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 13.10.09 - klo:10:08 »

Huomenta!
Kaunis syysaamu, vaikka ei aurinko paistakaan.

Telkkiselle tsemppiä kädenvääntöön. Toivottavasti käsi notkistuu  [:-)]

Lämpöiset Onnittelut Tainalle!

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 13.10.09 - klo:11:32 »

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 13.10.09 - klo:11:33 »

Aamupäivää Lahdesta! [:-)]

Aamulla taas käytetty äitiä labrassa, tällä kertaa saatiikin kyyti kun Repekin kävi kokeissa ja päästiin siinä samalla.

Kun kävelin töihin sieltä labrasta yks mummeli pysäytti mut pankkiautomaatilla ja pyysi minua nostamaan itselleen rahaa automaatista. Lykkäsi kortin mun käteen ja näytti lompakosta tunnuslukunsa ja pyysi tekemään noston puolestaan, kun itse ei kuulemma pystynyt kun kädet on kömpelöt. No minä tietysti autoin häntä, mutta hiukan hirvitti että jos hän aina joutuu jotain ohikulkijaa apuun pyytämään niin joskus voi olla joku "auttaja" joka ei olekaan ihan rehellinen. Ja vielä sekin että tunnusluku oli tosiaan näkyvillä lompakossa.

Ja täällä töissä ensimmäinen asiakas oli pappa joka oli ostanut kotimyynnistä kiertäviltä kauppiailta pölynimurin joka maksoi noin 1000€. Hän halusi tietää että onko tullut huijatuksi kun kaupoisssa on kuulemma imureita paljon halvemmalla. No, vaikea minun siihenkään oli mitään sanoa, eihän se huijaamista ole jos myyjä myy kalliin imurin sellaiselle joka ei sitä tarvitse (papalla oli kuulemma entinen imuri vielä ihan hyvä) mutta onko se moraalisesti oikein, se onkin sitten eri juttu.

Jotenkin tuollaisista jutuista tulee vähän paha mieli, haluaisi auttaa mutta ei oikein tiedä miten.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 13.10.09 - klo:11:33 »

Tainalle onnittelut! [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.10.09 - klo:11:39 »

Pikkasen huvitti eilen, kun liiketalon nurkalla, selin katuun, istui joku pikkuisella jakkaralla ja teki jotain..
Menin hänen ohi, niin eikös siinä istunut herttasesti hymyilevä nainen joka innostui jotain höpisemään, soittaen samalla iänikuisen vanhaa haitarintapaista ja samalla osoitti vierellään maassa olevaa hattua.
Ei tuossa mitään huvittavaa ole, vaan siinä, kun haitarista ei lähtenyt kuin palkeiden humina.  [:-)]
Soittaja oli liikkis, mut ei mulla ollut antaa hälle sentin senttiä, kun en pidä rahaa mukanani ollenkaan.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.10.09 - klo:11:50 »

Miniruusukin sai lumipeitteen viime yönä

Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 13.10.09 - klo:11:58 »

Aamupäivää Lahdesta! [:-)]

Aamulla taas käytetty äitiä labrassa, tällä kertaa saatiikin kyyti kun Repekin kävi kokeissa ja päästiin siinä samalla.

Kun kävelin töihin sieltä labrasta yks mummeli pysäytti mut pankkiautomaatilla ja pyysi minua nostamaan itselleen rahaa automaatista. Lykkäsi kortin mun käteen ja näytti lompakosta tunnuslukunsa ja pyysi tekemään noston puolestaan, kun itse ei kuulemma pystynyt kun kädet on kömpelöt. No minä tietysti autoin häntä, mutta hiukan hirvitti että jos hän aina joutuu jotain ohikulkijaa apuun pyytämään niin joskus voi olla joku "auttaja" joka ei olekaan ihan rehellinen. Ja vielä sekin että tunnusluku oli tosiaan näkyvillä lompakossa.

Ja täällä töissä ensimmäinen asiakas oli pappa joka oli ostanut kotimyynnistä kiertäviltä kauppiailta pölynimurin joka maksoi noin 1000€. Hän halusi tietää että onko tullut huijatuksi kun kaupoisssa on kuulemma imureita paljon halvemmalla. No, vaikea minun siihenkään oli mitään sanoa, eihän se huijaamista ole jos myyjä myy kalliin imurin sellaiselle joka ei sitä tarvitse (papalla oli kuulemma entinen imuri vielä ihan hyvä) mutta onko se moraalisesti oikein, se onkin sitten eri juttu.

Jotenkin tuollaisista jutuista tulee vähän paha mieli, haluaisi auttaa mutta ei oikein tiedä miten.

Voi kyllä säälittää. Vanhuksia on niin hyvä huijata, kun ovat niin hyväuskoisia.
Mietin vaan sitäkin, että kuinka moni vanhempi ihminen menee lehtimyyjien lankaan. Kävin itse tällaisen keskustelun yhden lehtimyyjän kanssa eilen:
Lehtimyyjä: "Olet ollut niin hyvä asiakas, että saat kuule ihan ilmaiseksi 3:n kuukauden lehdet. Sanopa numerolla yhdestä kymmeneen minkä arvosanan annat kyseiselle lehdelle"

Sitten hän luetteli lehtiä, jonka jälkeen hän sanoi: "Laitetaanko tulemaan tällainen lehti?"
(Tiesin etukäteen, että ei tämä ihan näin mene, mutta jatkoin "leikkiä")
Minä:"Ja ihanko ilmaiseksi saan nämä kolme kuukautta, että siihen ei liity mitään muuta?"
Lm:"Sanot nyt vain, onko tämä lehti sopiva"
Minä:"Siis tähän ei sitten varmasti liity mitään muuta juttua"
Lm:"No, kyllä jotain pientä, mutta keskustellaan siitä myöhemmin. Laitetaanko lehti tulemaan"
Minä:" Minä en mene ollenkaan tällaiseen halpaan, enkä tarvi yhtään lehteä"
Tämän jälkeen lehtimyyjä toivotteli hyvää päivän jatkoa.
Kyllä varmaan moni vanhus ottaa mielellään ne "ilmaislehdet" ja ihmettelee sitten myöhemmin, kun alkaa laskuja tulla.  [:-//]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #29 : 13.10.09 - klo:11:59 »

Hui Eviksen kuvaa.... mäkin pääsen kohta kokeilemaan teiden liukkautta kun lähden rengasliikkeeseen.

Hyvää nimipäivää Tainalle!!!
Kirjattu

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.