Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 14.10.2009  (Luettu 1031 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 14.10.2009
« Vastaus #30 : 14.10.09 - klo:10:54 »

Tiinalle  [KIPPIS] kiva kun laitoit lehteen, pitääkö mennä kirjastoon katsoon lehti [:-I]

Ko. juttua ei taida olla kun paperilehdessä vaan, ainakaan en nettiversiosta löytänyt. Joten kipinkapin kirjastoon Motteri. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

• Vieras
« Vastaus #31 : 14.10.09 - klo:10:59 »

Mulla onkin kirjastoasiaa tänään, täytyypä muistaa !  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #32 : 14.10.09 - klo:11:07 »

Punikselle mukavaa matkaa, ja Synttärionnea näin etukäteen  [:44] [:51] [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 14.10.09 - klo:11:11 »

Lainaus
Oikeastaan iso kiitos kuuluu sulle, ilman sun antamaa vinkkiä ei oltais älytty mennä koko Kapatuosianmäelle Nauraa

Tiina,ai siltäkö tuntuu,no olen ihan taka-alalla kuitenkin tässä jutussa.
Kiitos kuuluu sinulle  ja Repelle..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 14.10.09 - klo:11:21 »

Aamupäivää   [:-)]
Lintulaudan suojaksi kävin muutaman kuusen metsästä hakemassa, kun on niin keskellä pihaa eikä mitään suojaa ole pikkulinnuille.  [:-)] Kovin on kalsea keli ,kun tuulee pohjoisesta.  [:-)] Töihin suunistettava iltavuoroon, tuli taas nuo tämän viikon vp:t pidettyä näin alkuviikosta  [:-I] [:-)] [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Jaska

• Vieras
« Vastaus #35 : 14.10.09 - klo:11:42 »

[:67] Tällaista ääntä olen kuunnellut jonkun aikaa, kun mies käyttää paperisilppuria olohuoneessa ! On se kauhee, melkein vetää vertoja eräälle pihalaitteelle...( jota onneksi ei ole tässä taloyhtiössä, ainakaan vielä.)
No, minun asiapapereitanihan hän siellä tuhoaa. Eilen "grillasi" ison osan  meidän vanhalla grillillä pihalla, sitten haisikin koko lähitienoo savulta. Vuosien varrella on kertynyt kaikenlaista intimiteettisuojan alaista paperia.  [:-I]
Pitääpä laittautua kirjastoreissua varten. Aurinko ainakin paistelee komiasti !  [:45]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #36 : 14.10.09 - klo:12:23 »

Hyvää Päivää  [:-)] 

Aurinko paistaa, eikä tuule ja onneksi vaahteranlehdet ovat hiukan jäässä, muuten olis hieno haravointikeli.
Tunnin päästä jumppoomaan    [:42]    Voi jeekula, ku ehtis tehdä kaiken mitä meinaa  [:65]

[:59]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 14.10.09 - klo:12:25 »

Mukavaa pakkaspäivää! Kiva lenkkeillä, kun ei kura roisku.

Paljon Onnea Punarinnalle!

...ja hyvää matkaa!
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #38 : 14.10.09 - klo:12:42 »

No, minun asiapapereitanihan hän siellä tuhoaa. Eilen "grillasi" ison osan  meidän vanhalla grillillä pihalla, sitten haisikin koko lähitienoo savulta. Vuosien varrella on kertynyt kaikenlaista intimiteettisuojan alaista paperia.  [:-I]

Heh, sun vanhat koulutodistukset?  [:-DD]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 14.10.09 - klo:12:48 »

[:67] Tällaista ääntä olen kuunnellut jonkun aikaa, kun mies käyttää paperisilppuria olohuoneessa !

Minä käytin sitä makkarissa, kun kesällä hankin ko. kapineen.  :-)) Paljon oli silputtavaa alkuun, vanhoja asiapapereita henkilö- ja osoitetietoineen. Kyllä meteliä piisasi. Vanhat arkistot tuli siivottua, ja nyt käytän silppuria harvakseltaan.

On se kauhee, melkein vetää vertoja eräälle pihalaitteelle...( jota onneksi ei ole tässä taloyhtiössä, ainakaan vielä.)

Lieköhän meidän taloyhtiömme pihalaite hajonnut, kun tässä päivänä muutamana näin huoltomiehen pihalla haravan kanssa.  :-O [:-DD]

Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #40 : 14.10.09 - klo:13:52 »

Heh, sun vanhat koulutodistukset?  [:-DD]

Enhän mä nyt koulutodistuksiani tuhoa, enempi ne on noita oppilastietoja, kaiken maailman jäljennöksiä jälki-istunnoista jne.  [:-I]
Käytiin hyötyliikuntalenkillä: S....rin Pörssistä  halvat saunajuomat, kirjastossa luin Etlarin jutun - ei ollut Tiinasta tai Repestä kuvaa, mutta nimet oli oikein kirjoitettu !  :-)) Ja lähikaupasta jotain pientä. Mukava ilma, reipas tuuli pyöritti lehtiä. En taida haravoida vielä tänäänkään, kasat hajoaa tuulessa.
Nyt vähän teetä ja sämpylää, leivoin aamulla vähän lämpimäisiä tyttärelle, kun pistäydytään siellä iltasella.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #41 : 14.10.09 - klo:13:54 »

Täälläkin teetä (ilman sämpylää)
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #42 : 14.10.09 - klo:13:57 »

Täälläkin teetä (ilman sämpylää)

Lähettäisin sulle, muttei ne sitten enää olisi lämpimäisiä... [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #43 : 14.10.09 - klo:13:57 »

[:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 14.10.09 - klo:14:04 »

[:44] Punarinnalle onnittelut ja mukavaa reissua [:44]

Olin unohtanut kysellä ennakkoon tilintarkastajat ja varatilintarkastajat  :-O
Noh, yksi tilintarkastaja jo ainakin hommattu. varalla olijat saa varmaan
ilman ennakkokyselyä. Hallituskin on jo kasassa ensi vuodelle, huh  [:-)]
Saadaan kokous ehkä suht nopeasti läpi  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.334 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.