Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai, 16.10.2009  (Luettu 747 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai, 16.10.2009
« Vastaus #30 : 16.10.09 - klo:10:28 »

Uuh, pitäis lähteä kauppaan, mutta enpäs tiedä, mitä sieltä pitäisi ostaa.  [:-I]

[:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 16.10.09 - klo:10:30 »

:-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 16.10.09 - klo:10:34 »

Huomenta!
Sää: Sataa tihuuttaa ja on nelisen astetta lämmintä. Onneksi ei vielä aamulla satanut, että päästiin kuivin jaloin lenkille.

Aika pieneen on täälläkin yöunet jääneet. Puoli kahden aikaan vielä katsoa killittelin kelloa ja puoli seitsemältä nousin ylös, kun uni kaikkosi.

Susulle tervetulotoivotukset pönttöilemään  [:-)] ja Lauralle tervetulotoivotukset kotimaan kamaralle  [:-)].

Kaikille hyvää perjantaita!

Ei pääse Kaijalla jano yllättämään  [:-DD] jos noudattaa Jarmon ohjetta.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 16.10.09 - klo:11:07 »

Aamupäivää  [:-)]
Pitkästä aikaa soitteli ystävä jo lapsuudenajoilta ja siinä sitten reilu tunti vierähtikin    [:14] [:14] puhelimessa  [:-)]
Hyvin ja piitkään nukutti nyt aamulla. Uniakin tuli katseltua   :-)), mutta silti on virkeä olo  [:-)]
Susille tervetuloa takas  [:-)] [:5]
Kaarinin uusi avatar mukava  [:-)]
Pirtsakkaa perjantaita ja viikonlopun alkua  [:-)]
  [:45]     [:44]     [:46]     [:44]      [:45]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #34 : 16.10.09 - klo:11:33 »

Huomenta :-))
Olemme kotiutuneet ja nyt on totuteltava tähän säähän.
Tai samainen aurinkohan täälläkin paistaa, mutta on parikymmentä astetta kylmempää [:-)]
Ja pimeätä.
Paleltuneet kukat retkottavat ikkunalaudoilla ja piha huutaa hoitajaansa. Kanervien ostoon on kai lähdettävä.
Pirtsakkaa perjantaita kaikille.

Mahtoi olla melkoinen muutos ainakin sään suhteen lomalta paluu hellevaatteista sadeasuihin

No täällä ei sada, mutta vaatteita olen kyllä lisännyt jo useaan otteeseen. Ja villasukat!
Kiitos lomaltapaluutervehdyksistä :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #35 : 16.10.09 - klo:11:42 »

Vähitellen ulkovaatetta päälle ja hiljaksilleen kuntotalolle vähän saunomaan ja sotilaskotiin lehtien lukuun ja kotiin ehkä kaupan/kirjaston kautta [:-)]

Ulkona noin 3 lämpöä ja välillä vähän tiptip...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 16.10.09 - klo:13:07 »

Tuli yhtäkkiä mieleeni viime öinen uni. Isäntä oli tuonut jotain kosteita lautoja sisälle ja niiden mukana oli tullut iilimatoja, joita näkyikin lattialla useampi. Niitä koitin tikun avulla pyydystää muovirasiaan, mutta juuri kun meinasin onnistua, iili putosi lattialle. Minua hirvitti, kun en tiennyt paljonko niitä on ja tulevatko yöllä sänkyyn.  [:-DD]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #37 : 16.10.09 - klo:13:18 »

Aamulla heräsin pojanpojan puhelinsoittoon. Hän sai oman puhelimen kun aloitti koulun syksyllä. On nyt soittanut
miltei joka aamu kun on oppinut puhelintaan käyttämään  [:35] Saa mummi mukavan aamuherätyksen.

Muutenkin aamu oli mukava. Aurinko paistoi ja oli selvästi lämpimämpää kuin muutamaan päivään/aamuun.
Nyt kyllä taas pilvistä. Pitänee valmistautua kauppaan. Lintujen ruoat tärkeimmät  [:-DD]  , itestä niin väliä.

Rentouttavaa viikonloppua Tiinalle Pertunmaalle  [:59] , huiliakin täytyy joskus.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #38 : 16.10.09 - klo:13:19 »

Johan onkin Mesiksellä ollut hurja uni.  [:67]

Kirjattu

tintin äitee

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 16.10.09 - klo:13:26 »

Tervehdys sateisesta Kittilästä!

Tunturiin ei menty muuttuneiden keliolosuhteiden takia [:-DD].

Nettiyhteydet toimii etanan nopeudella.

Tänään näin peipon ruokailemassa lähitalon pihalla, aika myöhäinen kuten Mesen västiskin.

Mukavaa alkanutta viikonloppua. Mulla vapaata ja juhlintaa tiedossa! [:-DD] Punikselle onnittelut huomisesn johdosta. [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 16.10.09 - klo:14:58 »

Tervehdys sateisesta Kittilästä!

Tunturiin ei menty muuttuneiden keliolosuhteiden takia [:-DD].

Nettiyhteydet toimii etanan nopeudella.

Tänään näin peipon ruokailemassa lähitalon pihalla, aika myöhäinen kuten Mesen västiskin.

Mukavaa alkanutta viikonloppua. Mulla vapaata ja juhlintaa tiedossa! [:-DD] Punikselle onnittelut huomisesn johdosta. [:-DD]

Ei juhlita sitten liikaa....
[:48] [:48] [:48] [:48] [:48]tai
                                                                                          [:64] [:64] [:64]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 16.10.09 - klo:15:50 »

Mukavaa alkavaa viikonloppua toivotan.Aurinkoinen päivä on vaihtunut sateiseen
iltapäivään. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #42 : 16.10.09 - klo:16:06 »

Mä olen ihan masentunut  [:´((]
Mulla ei ole mitään päälle pantavaa  [:´((]
Huomenna on kaappikaupan synttärihulinat ja iltapäivällä mennään porukalla syömään. Olisi kiva joskus näyttää naiselta, eikä siltä, että on lähdössä kaatopaikalle linturetkelle  [:17]

Muutama rättikauppa tuli käytyä työmatkalla. Ei mitään mulle sopivaa. Inhottavia, kirkkaasti valaistuja sovituskoppeja kyllä bongasin.  [:-/]

Sain mä kyllä rahaa menemään. Mä harvemmin käytän meikkiä ja nyt alkoi tuntua siltä, että niistä vanhoista voi jo saada pöpöjä ja pahimmassa tapauksessa silmätulehduksen; ripsivärissäkin luki parasta ennen tammikuu 2007  [:67]
Eli mä pistin koko meikkisetin voiteista huultenrajauskynään jne jne jne uusiksi, kun Citymarketissa oli Lumenen tuotteita tarjouksessa. Melkoisen huono omatunto, sillä ne ostokset tuli kalliiksi  [:17] mutta siinä on sitten taas useammaksi vuodeksi tarvikkeet!

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #43 : 16.10.09 - klo:16:18 »

Mä olen ihan masentunut  [:´((]
Mulla ei ole mitään päälle pantavaa  [:´((]
Huomenna on kaappikaupan synttärihulinat ja iltapäivällä mennään porukalla syömään. Olisi kiva joskus näyttää naiselta, eikä siltä, että on lähdössä kaatopaikalle linturetkelle  [:17]

Muutama rättikauppa tuli käytyä työmatkalla. Ei mitään mulle sopivaa. Inhottavia, kirkkaasti valaistuja sovituskoppeja kyllä bongasin.  [:-/]

Sain mä kyllä rahaa menemään. Mä harvemmin käytän meikkiä ja nyt alkoi tuntua siltä, että niistä vanhoista voi jo saada pöpöjä ja pahimmassa tapauksessa silmätulehduksen; ripsivärissäkin luki parasta ennen tammikuu 2007  [:67]
Eli mä pistin koko meikkisetin voiteista huultenrajauskynään jne jne jne uusiksi, kun Citymarketissa oli Lumenen tuotteita tarjouksessa. Melkoisen huono omatunto, sillä ne ostokset tuli kalliiksi  [:17] mutta siinä on sitten taas useammaksi vuodeksi tarvikkeet!

Mitä varten huono omatunto? Onhan ne meikitkin vaatetusta  :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #44 : 16.10.09 - klo:16:26 »

Kotona taas ja viikonloppu vapaa alkanut  [:-)]
Pilvistä, aurinkoista ja välillä sateen tihkuista ilmaa ulkona, nyt 6 lämpöä ja aamulla töihin ajellessa sateli hiukka vettä ja ulkona pikkupakkaskeli joka teki myöhemmin tienpinnat paikkapaikoin tosi liukkaiksi.
Oravilla ja tinteillä kiirettä ruokintapaikalla ja punatulkkukin piipahti piha vaahterassa  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.291 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.