Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se on nyt kuulkaas lauantai 17.10.2009  (Luettu 1631 kertaa)

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
Vs: Se on nyt kuulkaas lauantai 17.10.2009
« Vastaus #90 : 17.10.09 - klo:12:59 »

Tiedättekös mikä päivä on 23.10?
Se on pukeudu pinkiin- päivä
http://www.cancer.fi/roosanauha/ajankohtaista/?x34973690=36415390

Tiedän ! Minulla on jo pinkki ruusuke...

Ja mulla saman linjan pinkki huivi logolla  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #91 : 17.10.09 - klo:13:00 »

Tunnin verran on vielä kauppa auki. Pasi ei ole ehtinyt edes tupakalle; kahvia mä toki sille vein käden ulottuville  [:-)]
Nälkäkin alkaa olla. Ja sokerihumala. Keksiä, kääretorttua, kahvia ja "itkupillimehua"  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #92 : 17.10.09 - klo:13:01 »

Tiedättekös mikä päivä on 23.10?
Se on pukeudu pinkiin- päivä
http://www.cancer.fi/roosanauha/ajankohtaista/?x34973690=36415390

Tiedän ! Minulla on jo pinkki ruusuke...

Ja mulla saman linjan pinkki huivi logolla  [:-)]

Koop Arponen on tehnyt kampanjalle uuden biisin. Täytyy perehtyä kampanjaan lähemmin. Koskettava aihe ja todella tärkeä.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #93 : 17.10.09 - klo:13:09 »

[:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #94 : 17.10.09 - klo:13:10 »

Onko kellään hyvää vinkkiä korvisreiän suhteen? Mulla on yleensä pysynyt reiät auki vaikka pariin vuoteen en käyttäisi korviksia, mutta viime vuonna en enää saanut toiseen korvaan korvista. Se reikä on alunperinkin isketty hiukan vinoon. Onko paras mennä laitattaan uusi reikä? Voiko sen iskeä vanhan reiän kohdalle? Apuaaa, ei kyllä hirveesti innosta  [:67]

Minä olen ottanut korvikset silloin pois, kun meillä oli koiranpentuja, kun usein ne nappasivat hampaillaan siihen renkaaseen. Sen jälkeen en ole käyttänyt ja reiät ovat menneet umpeen. Nyt harmittaa, kun minulla on yhdet tyttäreltä saadut tosi kauniit korvakorut, enkä voi niitä käyttää, mutta uusien reikien laitto hirvittää.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #95 : 17.10.09 - klo:13:11 »

Kaijan mielestä ihanan pikkuinen peto  :-)), mutta olisit kuullut niitten kymmenien tiaisten huudot sen pöllön perässä, en ole koskaan kuullut semmoista tiaisten meteliä ja kun menin kuvaamaan otusta, tiaiset eivät minua huomanneetkaan.. hädissään olivat oikeesti. Yritän laittaa kuvan tämän aamun "pedosta"  [:-)]:

Olipa hyvä että pikku pallero selvisi haverista.
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #96 : 17.10.09 - klo:13:13 »

Iltapäivää Keravalta. Harmittaa kun en ehtinyt kaappikaupan synttäreille, mutta
tällaista tämä hevosmiehen elämä on, kiirettä pitää! Illaksi töihin eikä yhtään kiinnostaisi.

Kaikki nalle- ja joulukoristeystävät: Uudet tuotteet ovat saapuneet nallekauppaan, ja tämä
oli sitten viimeinen erä minkä sain tilata, nallemyynti loppuu vuoden lopussa  [:´(]
Nyt kipinkapin ostoksille, ettei vaan pääse käymään niin että tavara jää hyllyyn ja mä saan
siitä huutia  [:-/] . Laitan lähiaikoina tänne pari kuvaa uusista jutuista, jos vaikka saisin
asiakkaita houkuteltua. Itse olen töissä tänään ja huomenna iltapäivästä, eli klo 14 jälkeen.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #97 : 17.10.09 - klo:13:23 »

Iltapäivää Keravalta. Harmittaa kun en ehtinyt kaappikaupan synttäreille, mutta
tällaista tämä hevosmiehen elämä on, kiirettä pitää! Illaksi töihin eikä yhtään kiinnostaisi.

Yhdelle kahvitarjoilun koordinaattorille olisi ollut työtä tarjolla  [:-)]

Täytyy tulla Nallepuotiin käymään. Yksin. Ilman aviomiestä, joka ei nallukoiden päälle ymmärrä. Onneksi se ei huomaa, jos nallet vaivihkaa lisääntyy vierashuoneen kaapin päällä  :-))

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 17.10.09 - klo:14:13 »

Kello on yli kaksi; eiköhän tämä ala tästä rauhoittua  [:-)]
Kahvitermos on täytetty viimeisen kerran ja "keittiö" siivottu. Nyt vaan odottelen, että päästään sinne syöminkeihin  [:20] [:20] [:20] [:20] [:20] [:20] [:20] [:20] [:20]  [KIPPIS]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #99 : 17.10.09 - klo:14:38 »

Mitä parempaa myytävää nallejen tilalle luulee joku isopomo keksivänsä :-O :-O :-O :-O
sentään yhden pehmopöllön ostanut ihmettelee
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #100 : 17.10.09 - klo:14:53 »

Huomenta.

Nonnih, tässä alkaa rytmi päivä päivältä paranemaan, tänään heräsin sentään "jo" klo 12.30. On se toista eilisen klo 17.30 sijaan. Menin petiin aamulla puoli viiden maissa ja ihme kyllä nukahdinkin melkein heti, ja hyvin nukuinkin sitten. [:-)]

Täs on nyt aamukahvit juotu, sekä havaittu, että loukussa ei ole ketään... [:-I] Tiedä sitten kuka siellä eilen kävi ne sapuskat syömässä, silloin kun loukku ei lauennut... Kirsikka oli kyllä ulkona silloin myös... [:-I] Hohhoijaa, tää huoli syö mun viimosetkin psyykkisten voimavarojen rippeet. [:-(]

Noh, jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuis. Nöpön ekalla karkureissulla (kesän alussa) saatiin hänet loukkuun viidentenä päivänä kun loukku oli saatu pihalle. Nyt tässä välissä kun olin poissa Pöntöltä Nöpö on karannut KAKSI kertaa... ekalla saatiin loukkuun kolmantena päivänä loukun saannin jälkeen. Nyt tänään on menossa neljäs päivä kun loukku on pihalla... Hitsi, kun ei tiedä missä päin hää liikuskelee ja mihin loukun siis laittaisi. Sanoivat tosin eläinsuojeluyhdistyksessä, että kyllä kissa haistaa missä ruokaa on...

Huomaatte varmaan, että mun päässä ei pyöri paljo mitään muuta. [:-I] [:-(]

Kaikesta huolimatta mukavaa lauantaita kaikillen! [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #101 : 17.10.09 - klo:14:57 »

Jopa olikin mukava ketju pieruineen!  [:-DDD]  Viestejäkin on tullut mukavanlaisesti.  [:-)]
Mua on tänään nukuttanut.  Kahdet tirsat olen ottanut ja nyt vasta olen täysin hereillä.  [:57]
Ai niin, mulla on kynttelikkö jo palamassa keittiön pöydällä.  On sellainen matala pitkulainen, niin ei onneksi näy ulos.

Wanhuskin on tullut lapinreissulta.  Eivät kiertäneet Ruottin puolelta Suomeen, vaan kääntyivät käsivarren kohdalla takaisin.  Hieno reissu oli ollut.  [:-)]  

Hauskanpidon jatkoja teittille.  :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #102 : 17.10.09 - klo:15:12 »

Ou jee, pitää huomenna piipahtaa nallepuodissa  [NUT]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #103 : 17.10.09 - klo:15:12 »

Tuli mieleen tää juttu Ajatusten Aamiaisesta Positiivareilta:

Silloin kun itket, kukaan ei huomaa, silloin kun naurat,
kukaan ei välitä, silloin kun valitat, ketään ei kiinnosta,
mutta pieraisepas kerran! -Ulla Lipponen

:-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #104 : 17.10.09 - klo:15:17 »

Onko kellään hyvää vinkkiä korvisreiän suhteen? Mulla on yleensä pysynyt reiät auki vaikka pariin vuoteen en käyttäisi korviksia, mutta viime vuonna en enää saanut toiseen korvaan korvista. Se reikä on alunperinkin isketty hiukan vinoon. Onko paras mennä laitattaan uusi reikä? Voiko sen iskeä vanhan reiän kohdalle? Apuaaa, ei kyllä hirveesti innosta  [:67]

Nimimerkillä paljon kokemusta kyseisestä aiheesta, valkkaa teräväpäinen nappikorvis, desinfioi se, reijän kohdasta koita laittaa sitä ja tunnustele takaa että on oikealla kohdalla, sen kyllä tuntee ja rusauta se reijästä vaan läpi... iho on kuitenkin siinä kohtaa ohuempaa eli ei satu paljoa, tuntuu vaan ällöttävältä ja verta todennäköisesti tulee. Sitten vaan ahkera putsaus ettei tulehdu. Joskus on helpompi lävistää takaa eteenpäin... Yhden reijän onnistuin uudelleen aukomaan ihan väärästä kohtaa takaa  [:-DD] [:-DD] mutta ei se menoa haittaa...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.165 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.