Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se on nyt kuulkaas lauantai 17.10.2009  (Luettu 1613 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Se on nyt kuulkaas lauantai 17.10.2009
« Vastaus #105 : 17.10.09 - klo:15:30 »

jos lehtien luku kierrokselle [:-I] [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #106 : 17.10.09 - klo:15:30 »

Mullakin on menny korvarei'itykset umpeen. [:´((] Oon muutaman kerran rusauttanut puoliväkisin korviksen läpi (kun on ollut meno johonkin juhlatilaisuuteen). Kyl se sattuu... verta ei tullu mut tulehtuihan ne. Mut viimeks en enää saanut läpi millään. Eikä ollu sisua runnoa enempää. [:4]

Veljeni sensijaan teki nuorena itte reiät nuppineulalla! :-O Toiset ne kykenee. [:67] No hää nyt oli muutenkin semmoinen hurjapää... [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #107 : 17.10.09 - klo:15:34 »

Tuli mieleen tää juttu Ajatusten Aamiaisesta Positiivareilta:

Silloin kun itket, kukaan ei huomaa, silloin kun naurat,
kukaan ei välitä, silloin kun valitat, ketään ei kiinnosta,
mutta pieraisepas kerran! -Ulla Lipponen

:-))

:-))

Nöpö taitaa liikuskella hämärissä, kissat kun ovat yöeläimiä, ja jos hän tuntee olevansa enemmän turvassa, kun ei ole valoisaa.
Peukutukset jatkuu  [:72] [:72] [:72]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #108 : 17.10.09 - klo:15:40 »

Tollei määkin olen tehnyt, kuin zeezer.  Välillä piikki hortoilee korvannipukan sisällä, kunnes löytää läpimenoreijän.
Pidän vain yhtä korvista, jos en mene minnekään.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #109 : 17.10.09 - klo:15:51 »

Mulla on kolmet reijät kummassakin korvalehdessä, vanhimmat jotka on otettu 11-vuotiaana, ei mene lainkaan umpeen mutta tuoreemmat menee aika helposti. Nyt olen vihdoin suostunut ymmärtämään etten mä voi pitää muita kuin kultaisia korviksia. Muita pystyn pitämään yhden päivän ja sitten on korvat kipeät  [:-(]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #110 : 17.10.09 - klo:15:52 »

Lamakohan se teettää, kun immeisiä ei riitä konsertteihin? [:-I]
Lehdessä on ollut nykyisin joitain konserttien peruuntumisia.
Anneli Sarin konserttiin ei ollut täälläkään menijöitä kuin muutama kymmentä, niin se jouduttiin perumaan.  Tosin, en itekään ollut sinne menossa.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #111 : 17.10.09 - klo:16:53 »

Sain yhden huoneen siivottua, tietsikkahuoneen ja vähän parvekkeessa pääsin alulle.
Jaaha, korvista ja korviksista keskustelua. Mulla kahdet reiät. Liikkeessä tehdyistä toinen vinoon tehty. Jos jonkin aikaa ei pidä koruja, niin siitä ei löydä läpimenoa helposti. Joskus menee kuukausi tai kauemmin ilman koruja, ei ole koskaan umpeutuneet. Rihkamakoruja en ole käyttänyt, nyt on hopeiset jotka ostin kivimessuilta pari viikkoa sitten.
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #112 : 17.10.09 - klo:17:12 »

Metsälenkillä tapasin pyrstötiaisia niitä ihania pieniä palleroisia, menivät tirskuttaen koivusta toiseen  [:36]
Ruuanteon jälkeen huomasin takapihan pähkinäautomaatilla pikkutikan, edellisestä pihatapaamisesta onkin kulunut jo monta monta vuotta.

Onneksi Vilukon pihan pöllövieras selvisi ikkunaan törmäyksestä. Olen myös kerran kuullut minkälaista paniikkia varpuspöllö saa aikaan tinttiparvessa.

Hyvä, että Anniinan pikkuinen on tyytyväinen ja toivotaan, että maha alkaisi toimia  [:72]

Pitäiskös sitä ihan Tuusulaan saakka lähteä nallekauppaan...täällä on yksi Tainalta hankittu pehmopöllö tietsikan vieressä vahtimassa  :-))

Korvisjuttuihin lisään, että mulla on äidin (terveydenhoitajana hänellä oli tarvittavat puhdistusvälineet sekä neulat) tekemät reiät korvissa. Muistaakseni joskus viisitoistakesäisenä ne laitettiin.

Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #113 : 17.10.09 - klo:17:15 »

Mäkin rusautan nappikorviksella auki joskus kun toinen tuppaa menemään umpeen jos ei käytä korua.

Naapurinlikka on tehnyt itse kaikki reiät, on kulmassa, nenässä, leuassa ja tietty korvissa.
Laittaa vielä rihkamat, eli "kerjää" ongelmia.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : 17.10.09 - klo:17:19 »

Mulla on korvareijitykset pysyneet auki jo vuodesta 1965, vaikka en ole pitänyt korviksia kuin häissä ja hautajaisissa. Viimeksi käytin niitä korviksia vuonna 2006.

Onks teillä kellään kielikorua?
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #115 : 17.10.09 - klo:17:31 »

Iltaa. [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvistä ja +4 astetta.

Eilen kotiuduin Hesan reissusta. VR:n junaongelmat viivästytti matkan alkua puolella tunnilla, hieman harmitti, mutta onneksi oli suora juna, ei tarvinnut vaihtaa Tampereella toiseen junaan. Matka meni hyvin ja lintuja näkyi mukavasti, varsinkin telkkiä oli lähemmäs 1000 yksilöä. Myös kesällä hukassa olleet sorsat ja joutsenet olivat palanneet maisemiin.
Toin muuten kassilliset kuivattua merilevää mukanani. Se lannoittaa hyvin kukkamaita ym. paikkoja. Eräs tuttavani laittoi merilevää vuosi sitten pikkupeltoonsa ja tänä kesänä kaikki kasvoi pellossa hyvin. Tilli ei ollut koskaan ennen pellossa kasvanut, mutta nyt se kasvoi isoksi ja samoin kävi mm. valkosipuleille ja persiljalle.
Jos teillä suinkin vain on tilaisuus hakea ja laittaa merilevää (esim. rakkolevää) peltoihinne, laittakaa ihmeessä. Nyt sitä on merenrannoilla kasakaupalla huuhtoutuneena tuulien johdosta.
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #116 : 17.10.09 - klo:18:43 »

Mulla ei ole kielikorua,on vaan hammaskoru.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #117 : 17.10.09 - klo:18:47 »

Joskus käytän korukieltä.   :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #118 : 17.10.09 - klo:18:58 »

Mä en oo käyttänyt korviksia moneen vuoteen... [:-I] Ei oo ollu paljoo noita juhlatilaisuuksia. Ilmankos nuo reiät on menneet umpiumpeen.
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #119 : 17.10.09 - klo:19:01 »

Ei ole kielikorua, mutta on kynsikoru  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.317 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.