Kamala sää, tämmöstä en kyl toivoisi. Äsken räntätihku muuttui kunnon räntäriekaleiksi. Ja Nöpö ulkona. Masentaa.
Voi surku. Pääseekö Nöpö johonkin sisätiloihin suojaan? Esim. liiteriin tai muuhun ulkorakennukseen.
Pääsee ulkorakennukseen ja epäilen, että Nöpö on majaillut lähinnä talon alla, jonne pääsee yhdestä kohtaa. En tiedä uskaltaako esim. ulkorakennukseen mennäkään, kun on niin mahottoman arka. Loukku on kaks kertaa ollu siinä kohtaa, josta talon alle pääsee ja siitä Nöpö on kaksi kertaa saatu loukkuun. Mut kun tänne tuli riesaksi yks vieras kissa!!! Jonka oon päästäny kaks kertaa ulos loukusta. Ja hää kun pääsee loukusta ulos, niin singahtaa suoraan sinne talon alle. Nyt epäilen, että Nöpö ei uskalla enää olla siellä, jos siellä vakituiseen vierailee vieras kissa!!! PRKL! Nöpö on niin arka ettei takuulla rupee tekeen tuttavuutta vieraiden kanssa. Eli nyt mä en tiedä missä se majailee.
Enkä tiedä mihin loukun pistäisi.
Loukku oli pari päivää tuolla toisessa paikassa, äsken siirsin sen takaisin tuohon entiseen paikkaan. Sen lisäks mä pelkään, että Nöpö on jo oppinut mikä tuo loukku on, että sinne jää kiikkiin, eikä uskalla mennä sinne.
Voi hitsinhitsinhitsi tätä.