Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 19.10. 2009.  (Luettu 752 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 19.10. 2009.
« Vastaus #30 : 19.10.09 - klo:10:34 »

Hirsjärvelle mukavaa kesälomaa  [:46] [:46]

Anniinalle ja kaikille muillekin pönttölän poteville paranemisia  [:1]  [:-)]

Aurinko paistaa kauniin siniseltä taivaalta, pakkasta kuitenkin vielä -2,1 astetta, tulet puuhellassa ja niinpoispäin,
jos sitten hiukka pihalle kurkkimaan  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 19.10.09 - klo:10:37 »

Huomenta Lahdesta!

Tiedän vastauksen Jaskan naisdiplomaattikyselyyn (tai ainakin luulen tietäväni) mutta kun en saa sitä nimeä millään mieleeni, no nyt se kumminkin tuli, Helvi Sipilä sanoisin, liekö sitten oikein vai väärin [:-I].

Mulla on vissiin nimimuisti huonontunut [:´(], lauantai-illasta asti olen miettinyt että mikä on sen yhden laulajan sukunimi, hän  on Suomen paras kuoro-ohjelmassakin yhdessä kuorossa. Etunimi on siis Petri ja hän on laulanut ja vissiin säveltänytkin laulun Täällä pohjantähden alla. Mutta mikä on Petrin sukunimi. (En muuten edes tykkää koko tyypistä mutta jäi vaan vaivaamaan kun en nimeä muista [:-DD].)

Samaisessa kuorossa Petri Laaksosen (pitää konsertin Suolahtisalissa lähiaikoina) kanssa oli yks julkkiskin, huomasitteko?  Takarivillä, kuvan vasemmalla puolella.  [:-)]
Eka kerran kun miehen huomasin, en millään meinanut muistaa missä olin hänet nähnyt.  Sit välähti - Kummeleissa tietenni!  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #32 : 19.10.09 - klo:10:43 »

Maanantai huomenta...ja pitsakkaa viikonalkua pönttöläisille.Kaarinin kukkakuva oli juuri sitä pirtsakkuutta.
Lunta on muutama sentti maassa kuten Tiinakin totesi..ja voi,että mikä ahdistava olo tuli kun Veran kanssa
lenkille lähdin,siis liukkaus pelotti..kaatuminen on jäänyt alitajuntaani ei voi mitään. [:-I]
onneksi ei vielä tarvinnut luistella.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 19.10.09 - klo:10:45 »

Anniina, käpytikka  :-)) monta kertaa lapset hämmästyttää älykkyydellään  [:-)]

Tiina, Petri Laaksonen ei ole tehnyt sanoja täällä pohjantäden alla biisiin,
vaan tuottelias Turkka Mali raapusti ne jo pikkupoikana  [:-)]

Hirteen tollaset  [:-//]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101910450526_uu.shtml
« Viimeksi muokattu: 19.10.09 - klo:10:54 kirjoittanut Motteri »
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 19.10.09 - klo:10:56 »

Tämän verran on lunta meilläpäin..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 19.10.09 - klo:10:58 »

Lunta on muutama sentti maassa kuten Tiinakin totesi..

Tämä taisi olla jonkun muun toteamus, mutta tottahan se on, lunta on vähän maassa, vaikka ei sitä täällä asfalttiviidakossa juurikaan huomaa. :-))

Tiina, Petri Laaksonen ei ole tehnyt sanoja täällä pohjantäden alla biisiin,
vaan tuottelias Turkka Mali raapusti ne jo pikkupoikana  [:-)]

Ai jaa, onkohan se sitten Petrin sävellys vai olenkohan siinäkin väärässä. [:-I] :-))
Petri Laaksonen ei kyllä kuulu kertakaikkiaan yhtään mun suosikkeihini, joten senkin takia mulla taitaa olla aukkoja tiedoissa. :-)) Turkka Mali sensijaan on hyvä tyyppi.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 19.10.09 - klo:11:00 »

Anteeksi erheeni Tiina... [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 19.10.09 - klo:11:09 »

Ai jaa, onkohan se sitten Petrin sävellys vai olenkohan siinäkin väärässä. [:-I] :-))
Petri Laaksonen ei kyllä kuulu kertakaikkiaan yhtään mun suosikkeihini, joten senkin takia mulla taitaa olla aukkoja tiedoissa. :-)) Turkka Mali sensijaan on hyvä tyyppi.

Siinä olet oikeassa, kuten siinäkin että Turkka on hyvä tyyppi  [:-)]
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 19.10.09 - klo:11:43 »

PuoltaPäivää Oulusta!

Pilvinen sää, tosin pilvipeite repeilee.. Lämpötila +2 asteessa...

Vapaapäiviä viettelen täs To asti... saa vähän hengähtää töistä...

Mukavaa Uutta Viikkoa Kaikille!
 [:9] [:43] [:44] [:45] [:45]
Kirjattu
#Jani#

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 19.10.09 - klo:13:07 »

Hieno aurinkoinen ilma oli pihalla aamupäivällä hiukka puuhastella ja nyt ruuan sulattelua ja päivän lehden lukua pöntölle kurkkimisen ohella  [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #40 : 19.10.09 - klo:13:12 »

Mua ei huvita oikein mikään. Se on tämä tosi, tosi mälsä sää  [:-(]
Sisällä on niin pimeää. Ei nää edes nukkua  [:-DD] . Piti lähteä metsälenkille Onnin ja Idan kanssa (kun Idalla on se syysloma) , mutta lähde nyt tuonne.
Pitää kai ruveta  ruokkimaan eläinlaumaa (sirkkoja, jauhiksia yms. ) .
Ja nuo puiden ja pensaiden lehdet taitavat tällä vauhdilla jäädä leikkurilla muussaamatta. Puissakin vielä vaikka miten paljon.
Tää on tympimisviesti ihan selvästi  [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 19.10.09 - klo:13:41 »

Kolmella oravalla kiirettä ruokintapaikan männikössä  :-))
Jospa sitten lähtis metsään havujen hakureissulle ... kivaa päivänjatkoa, heips  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 19.10.09 - klo:13:49 »

Huomenta!

Siis tää EI voi olla totta. Eilenhän mä jo hienosti heräsin klo 9 ja rytmin vaihdos eteni pitkän harppauksen. Tänään kun heräsin, aattelin, että kello on varmaan jotain 10, niin se oli varttia vaille yksi! Mä oon nukkunut 12 tuntia! Eli kellon ympäri. Eilen olinkin kyl yllättävän väsy koko päivän. Hoh hoijaa. Ja LUNTA satoi taivaan täydeltä, kauheit isoi jalkarättei. Huoh. Asteita silti +2.

Loukussa ei ketään... [:-(]

Jatkellaan sitten vaan aamukahvin nauttimista. Mukavata maanantaita kaikillen! [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #43 : 19.10.09 - klo:14:01 »

Oltiin hankintareissulla lähimarketeissa: auringonkukansiemeniä 25 kg säkki, säilytyslaatikoita 2 kpl ja uusi ruokintalaite T-talosta. Kassalta lähti jädepaketti, mutta Sittarissa olisi ollut halvempi tarjous 2 4:llä eurolla ! Jälkimmäisestä hehtaarihallista sitten leipiä eurolla ja folioita piirakoille ja laatikoille.
Mies siellä kauhoo siemeniä säilytyslaatikoihin, pitääköhän vielä ostaa yksi,oli niin kauniita ?!  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 19.10.09 - klo:14:43 »

Jee, saankin tänään autokyydin kulttuurimatkalle Prismaan. Saa ostaa taas kaikkee painavaa, kuten tiiliskiviä. [:-DD] Ei vaan isot satsit kissanruokaa, kissanhiekkaa, linnunruuat, limsat, mehut ja sen sellaiset. Apteekissakin pitää käydä, tapan siis monta kärpästä yhdellä iskulla. Sanokaas mitä muuta multa vielä puuttuu. Keksikää jotain oikein painavaa. :-)) Pikkutäydennyksiä on sitte helppo hakee fillarilla.

Mul ei oo linnuille mitään, kun pähkinätkin just loppu. [:´((] Raasut käyvät tuossa tyhjällä pölkyllä pähkinöitä ettimässä. Mutta tänään saavat!

Ja loukku kaipaa tonnikalaa ja sardiinia, eli jotain voimakkaan tuoksuista vai pitäisikö sanoa hajuista... Kissan herkkuja.

Kirjattu

Sivu luotiin 0.244 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.