Lainaus käyttäjältä: mese - 19.10.09 - klo:17:20Tää on helppo... ei mitään. Samma här
Tää on helppo... ei mitään.
Kyllä lakanat tarttee ainakin vaihtaa joka päivä. Yö- ja alusasut toimii ihon suojana, jos niitä ei ole, niin lakanat toimittaa sitä virkaa.Mä en ainakaan pystys nukkua samojen edellisyön lakanoitten välissä joissa voi olla jotain, yäk.
Lainaus käyttäjältä: mir - 20.10.09 - klo:21:55Kyllä lakanat tarttee ainakin vaihtaa joka päivä. Yö- ja alusasut toimii ihon suojana, jos niitä ei ole, niin lakanat toimittaa sitä virkaa.Mä en ainakaan pystys nukkua samojen edellisyön lakanoitten välissä joissa voi olla jotain, yäk.
Lainaus käyttäjältä: -muru- - 21.10.09 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: mir - 20.10.09 - klo:21:55Kyllä lakanat tarttee ainakin vaihtaa joka päivä. Yö- ja alusasut toimii ihon suojana, jos niitä ei ole, niin lakanat toimittaa sitä virkaa.Mä en ainakaan pystys nukkua samojen edellisyön lakanoitten välissä joissa voi olla jotain, yäk. Jos tiivisteet vuotaa Ei taida kyllä alasti nukkujatkaan joka päivä lakanoita vaihtaa .
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 21.10.09 - klo:14:11Lainaus käyttäjältä: -muru- - 21.10.09 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: mir - 20.10.09 - klo:21:55Kyllä lakanat tarttee ainakin vaihtaa joka päivä. Yö- ja alusasut toimii ihon suojana, jos niitä ei ole, niin lakanat toimittaa sitä virkaa.Mä en ainakaan pystys nukkua samojen edellisyön lakanoitten välissä joissa voi olla jotain, yäk. Jos tiivisteet vuotaa Ei taida kyllä alasti nukkujatkaan joka päivä lakanoita vaihtaa . Meillä ainakin kerran viikossa. Paitsi aluslakanat JOS on jotakin