Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai, Anjan päivä 22.10.2009  (Luettu 1041 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: Torstai, Anjan päivä 22.10.2009
« Vastaus #45 : 22.10.09 - klo:18:07 »

ja vielä "Kaijan"supermarkettiin tutustuttiin. Viimeksimainittu olikin iloinen yllätys ! Kaikkea löytyi ja vielä enemmän... [:-)]

Mä niin tykkäisin käydä S-ryhmän kaupoissa niiden bonusten takia, kaiken lisäksi K-ryhmän kaupat on paljon kalliimpia. S-ryhmältä puuttuu ilmeisesti kokonaan tuon kokoluokan kaupat? Prismat on liian isoja ja Alepasta puuttuu lihatiski ja muutenkin tarjonta on heikkoa. Talvella kasvikset yms on heikossa hapessa.

Nykyään mä löydän itseni aika usein tuolta uudesta kaupasta  [:-I]

Mä oon siellä pari kertaa käynyt, tosi hyvät valikoimat ja yleensä olen aamulla ollut ainut asiakas, ei ole tarvinnut jonottaa  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #46 : 22.10.09 - klo:18:12 »

ja vielä "Kaijan"supermarkettiin tutustuttiin. Viimeksimainittu olikin iloinen yllätys ! Kaikkea löytyi ja vielä enemmän... [:-)]

Mä niin tykkäisin käydä S-ryhmän kaupoissa niiden bonusten takia, kaiken lisäksi K-ryhmän kaupat on paljon kalliimpia. S-ryhmältä puuttuu ilmeisesti kokonaan tuon kokoluokan kaupat? Prismat on liian isoja ja Alepasta puuttuu lihatiski ja muutenkin tarjonta on heikkoa. Talvella kasvikset yms on heikossa hapessa.

Nykyään mä löydän itseni aika usein tuolta uudesta kaupasta  [:-I]

Mä oon siellä pari kertaa käynyt, tosi hyvät valikoimat ja yleensä olen aamulla ollut ainut asiakas, ei ole tarvinnut jonottaa  [:-DD]

Me käytiin kerran 15.45 perjantaina; just se kaikkein kauhistuttavimman kauppa-ajan alku, eikä minkäänlaista ruuhkaa.
Aaah, se hedelmä- ja vihannesosasto. Mä nautin katsella siististi järjestettyjä salaatteja ja eksoottisia hedelmiä  [NUT] [:-P]

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #47 : 22.10.09 - klo:18:16 »

Verta luovutettu. Menin tueksi tyttärelle ja huolivat multakin.  [:-)] Kova pula melkein kaikista!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #48 : 22.10.09 - klo:18:35 »

Tuli saunassa [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #49 : 22.10.09 - klo:18:58 »

Terveisiä Nukkumattilasta. Neljä tuntii... taas... [:15]

Soi se herätyskellokin aikasemmin, mutku... [?-/]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #50 : 22.10.09 - klo:19:05 »

Tulin saunasta  [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #51 : 22.10.09 - klo:20:21 »

Torstai iltaa! [:-)]
Tääl oli taas pilvistä ja aamulla sumua, mutta tyyni päivä.
Mittarilukemia, viime yön alin oli +0,0 ja päivän ylin +3,9 sekä nyt +1,4 astetta.

Lähden laittamaan iltapalaa ja tulen sitten lukemaan viestejä. :))

Mukavaa torstai iltaa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #52 : 22.10.09 - klo:20:45 »

Tänään olikin ihan mukava päivä ulkohommailla. Sade alkoi vasta hämärän tultua.
Sainpahan taas vaahteran lehdet ruohonleikkurilla muussattua. Mutta eipä paljoa helpota kun suurin osa
koivunlehdistä, kaikki sireenin lehdet,hevoskastanjan-, tammen-  ja osa omppopuunkin lehdistä ovat vielä tiukasti kiinni puissa.
Taitaa ehtiä lumet ennenkuin raaskivat tippua.  Haravointi jäi kun tuossa leikkurin ulkoiluttamisessa menikin aika kauan kun piti joitain paikkoja useampaan kertaan jyrätä. Eli käytävät vielä kaamean näköiset  [:17]

Ja huomiseksi onkin luvattu runsaasti sadetta, samoin koko viikonlopuksi.  Ja pitäisi rännitkin putsata.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 22.10.09 - klo:22:02 »

Mua on Soneran immeiset ahdistelleet soitoillaan.  Haluaisivat lisätä mun nettiin nopeutta.  Ainakin toistaiseksi tulen tällä yhdellä' megalla toimeen ja on edullinenkin. [:-)]
Jotenkin mulla on sellainen kutina, et näinköhän ne tahallaan jollain systeemillä hidastavat toimintoja, et asiakkaat joko vaihtais palvelinta, tai tai lisäisivät nopeutta.
Joka vuos on tää sama rumba.
Samoin koneeseen alkaa tulemaan kaikenlaisia häiriöjuttuja, kun viruksentorjunta alkaa umpeutua.
En kai mä ole luulotautinen, enhän??  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #54 : 22.10.09 - klo:22:23 »

Jos vaikka kohta zzzz.... Ihmeen mukavasti tämä viikko on töissä mennyt ja huominen menee varmaan samalla vauhdilla [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 22.10.09 - klo:22:43 »

Kirjoitellaan jotain ennen nukkumista. Käytiin Siikalahdelle tänään. Poika matkusti kantorepussa. Tykkäsi olla [:-)] Nähtiin mm. noin 150 joutsenta ja merikotka.

Jos jotain kakkajuttuja vielä: Pojalla edelleen vaikeuksia kakata, avustin hommassa, tuli kova pötkylä, jonka jälkeen sai itsekkin kakattua vihreätä kakkaa. Kyselin tuosta ja voi olla normaalia tai sitten maitoallergiaa. Kauheita pieruja myöskin päästelee. Ne yhdessä antaisi viitteitä siihen maitoallergiaan. No, vihdoin ja viimein ensi viikolla meillä on se neuvolalääkäri  [:-I] Siirryttiin jo muutama päivä sitten juomaan sellaista hypoallergenic korviketta, jossa osa lehmänmaidon valkuaisesta on pilkottu. Pitäisi olla vatsavaivaiselle parempi. Taitaa se ummetuksen onneksi pitää poissa, mutta ei sekään taida muuten sopia.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 22.10.09 - klo:23:19 »

Jotenkin mulla on sellainen kutina, et näinköhän ne tahallaan jollain systeemillä hidastavat toimintoja, et asiakkaat joko vaihtais palvelinta, tai tai lisäisivät nopeutta.

En kai mä ole luulotautinen, enhän??  [:-DD]

Et ole, tai sitten ollaan molemmat.  [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 22.10.09 - klo:23:41 »

Onneksi tää päivä on kohta loppu, kun ulkona vaan sataa ja kaikki tuntuu niin tylsältä, mä taidan mennä katsoo tuota telkkaria jos sieltä tulisi jotain jänniä filmiä nyt sitten aamuyöllä. Masennus on varmaan iskennyt minuun totaalisesti.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #58 : 23.10.09 - klo:09:42 »

Rännien puhdistuksesta vielä sen verran, että varsinainen syymme matkustaa eilen Bauhausiin asti oli mainos, jossa esiteltiin ränninpuhdistusharjaa, jossa teleskooppi- ( ei siis horrorskooppi-  [:-DD] ) varsi. No, tuntui olleen suosikkituote, tilapäisesti loppunut !  [:-(] Ensi viikolla lupailivat lisää, mutta täytyy ensin soittaa, ettei tule hukkareissua. Onneksi oli toinenkin asia: saunapalli, joka näytti ja tuntui tukevalta ja suorastaan kauniilta !  :-))
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #59 : 23.10.09 - klo:12:07 »

Rännien puhdistuksesta vielä sen verran, että varsinainen syymme matkustaa eilen Bauhausiin asti oli mainos, jossa esiteltiin ränninpuhdistusharjaa, jossa teleskooppi- ( ei siis horrorskooppi-  [:-DD] ) varsi. No, tuntui olleen suosikkituote, tilapäisesti loppunut !  [:-(] Ensi viikolla lupailivat lisää, mutta täytyy ensin soittaa, ettei tule hukkareissua. Onneksi oli toinenkin asia: saunapalli, joka näytti ja tuntui tukevalta ja suorastaan kauniilta !  :-))

Voi, tuo harja olisi kyllä huippuhankinta myös täällä. Niin inhokki homma tuo rännien putsaus on. Kura lentää kun vesiletkulla viimeistellään. Ja kun tuo homma on aina tehtävä mielellään silloin kun ainakin suurin osa koivunlehdistä
on jo pudonnut. Ne kun lentelevät aina juuri sinne ränniin  [:-/]   Ja silloinhan on jo kylmää ja kosteaa ja tuulista  [:-(]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.298 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.