Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 23.10.2009  (Luettu 991 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 23.10.2009
« Vastaus #45 : 23.10.09 - klo:17:35 »

Ai että, kun mä nään punaista, kun tollei tehdään.  Lisäksi kun vielä vihelletään hermostuksissa, niin mun mitta on täys!  [XX]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 23.10.09 - klo:17:40 »

Ai jaa.  [:-I] No mie oon yksinkertaisesti pitkästynyt. Siitä nyt oli tällä kertaa kyse.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #47 : 23.10.09 - klo:17:44 »

Kävin saunassa, eikä yhtään pitkästytä, on ihan rento olo !  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 23.10.09 - klo:17:44 »

:-)) En mä sulle tota tarkoittanut!  :-))  [:30]
Tuosta hymiöstä tuli mieleeni, kun seurustelin yhden tosikon kanssa, mua paljon vanhemman.
Hän teki mulle tollei, kun pitkästyi tekemisiini, tai oli mulle kiukkuinen. [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #49 : 23.10.09 - klo:18:23 »

Radio Suomessa Puhelinlangat laulaa !  [:40]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #50 : 23.10.09 - klo:19:43 »

Tulipas vedettyä piristävät tirsat.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #51 : 23.10.09 - klo:19:47 »

Huomenta! eiku iltaa Lapista! Meleko kiire viikko ollut... tänään vielä laminaattilattian kimpussa, ei tuo valmistu ikinä  [:-/].
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #52 : 23.10.09 - klo:19:55 »

Taas välillä sisätiloissa  [:-)]  ihan kiva ilma oli ulkona, hiukka viilee, mut ei haitannut kun oli sopivasti vaatetta päällä ja pipo päässä  :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #53 : 23.10.09 - klo:20:15 »

Heissulivei! Voihan mahoton, kun on pidelly kiireitä aina silloin tällöin. Töissä pakertanu, herätys klo 5.30, koirut lenkille, töihin, töistä kotio, koirut lenkille 1-2 tuntia, sillai kulkee päivät tätä nykyä, kun tuo isäntä keikkuuaa muualla töissä.
Mutta onneksi on nää viikonloput, että ees joskus pöntöllekii kerkiää. Juttui ei tosin oo tullu luettua, ku joitakii joskus, mutta jahkas kerkiän, niin jotain kommentoinkin  :-)) .
Sen verran oon huomannu, että Susun Nöpönen oli karkuteillä, onneksi Sus sait Nöpöstiinan kotiin!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #54 : 23.10.09 - klo:20:24 »

Ostin pyörääni taakse korin. On ollut raivostuttavaa kun on aina pitänyt ottaa reppu mukaan kun on pyörällä lähtenyt liikenteeseen. Kun noiden uusien pyörien ohjaustangoissa ei kyllä mitään kassia kuljetella. Mutta nyt on sitten kori.
Saa nähdä miten kestää. Oli se edullisempi. Kalliimpi, ja varmaan kestävämpi, sai jäädä vielä kauppaan. Katsotaan sitten ensi keväänä jos sitten. Tai sit hankin Onnille kuljetuskorin ja me mennää tukka ja korvat putkella ympäri Kotkaa  [:24] [:42] ja aurinko paistaa [:45]

Ja kyllä se säväyttää kun joku autoilija antaa tietä. Siitä tulee niin aurinkoinen mieli että hymyilee kuin pöljä uppo-oudoillekin sen jälkeen. Totta se on että hyvä mieli ja kohteliaisuus kyllä kertautuu. Sitä sitten jakaa koko päivän edelleen. Tuntuu kuin se vaan lisääntyisi jakaessa eikä lainkaan vähene  [:30]
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #55 : 23.10.09 - klo:20:29 »

Ostin pyörääni taakse korin. On ollut raivostuttavaa kun on aina pitänyt ottaa reppu mukaan kun on pyörällä lähtenyt liikenteeseen. Kun noiden uusien pyörien ohjaustangoissa ei kyllä mitään kassia kuljetella. Mutta nyt on sitten kori.
Saa nähdä miten kestää. Oli se edullisempi. Kalliimpi, ja varmaan kestävämpi, sai jäädä vielä kauppaan. Katsotaan sitten ensi keväänä jos sitten. Tai sit hankin Onnille kuljetuskorin ja me mennää tukka ja korvat putkella ympäri Kotkaa  [:24] [:42] ja aurinko paistaa [:45]

Ja kyllä se säväyttää kun joku autoilija antaa tietä. Siitä tulee niin aurinkoinen mieli että hymyilee kuin pöljä uppo-oudoillekin sen jälkeen. Totta se on että hyvä mieli ja kohteliaisuus kyllä kertautuu. Sitä sitten jakaa koko päivän edelleen. Tuntuu kuin se vaan lisääntyisi jakaessa eikä lainkaan vähene  [:30]

Minulla on ollut jo monta vuotta pyörälaukut, ohuesta, vettähylkivästä materiaalista. Ne on laitettu kiinni pyörän takatelineeseen, niin, että ei niitä vähällä irti saa. Ei niitä silti kukaan enään huolisikaan.
Hyvin ovat kestäneet, säässä kuin säässä ja vetävät hyvin tavaraa sisäänsä. En tykkää kuljettaa reppua selässä päivittäisillä työmatkoillani. Kangas- ja muovikassit vaan reppuihin ja menoksi!
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 23.10.09 - klo:20:31 »

Heip täältäkin,

Käytiin Mummon luona kyläilemässä, kun palasivat Turkista pari päivää sitten. Yhden päivän oli satanut ja muuten ollut noin 35 astetta lämmintä  :-O  [:-)] Poika sai tuliaisiksi farkkuhaalarit ja paidan. Haalareissa lukee "Rug me" ja siitä tulee itselle kyllä jotain muuta mieleen kuin mitä se tarkoittaa  [:-DD]
Kauheeta, anteeks  [NUT]

Hermot meni tänään totaalisesti tuon pojan massun kanssa ja ostin kylmän viileesti levolaccia.
Jo tuli kakka ihan itsekseenkin ja kuulemma rutisee housussa huutelee mies tuolla. Jos sillä nyt pärjätään viikonlopun yli. Sitten päästäänkin jo lääkäriin.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 23.10.09 - klo:20:38 »

Ai niin, unohdin kertoa, että värjäsin hiukset tumman ruskeaksi.
Aika outoa, kun ne ainakin viimeiset viisi vuotta olleet säännölliset punaiset  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #58 : 23.10.09 - klo:20:40 »

Tästä tuotoksesta (mitä ähinä tuottaa) ei tarvita kuvaa, mutta aina ollaan pönttölään pyydetty kampauksista kuvaa... [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 23.10.09 - klo:20:44 »

Tästä tuotoksesta (mitä ähinä tuottaa) ei tarvita kuvaa, mutta aina ollaan pönttölään pyydetty kampauksista kuvaa... [:-)]

[:-DD]

Katsotaan, jos huomenna  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.261 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.