Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Käytätkö hajuvettä?

Joka päivä
- 10 (28.6%)
Aika usein
- 6 (17.1%)
Joskus
- 4 (11.4%)
Hyvin harvoin
- 12 (34.3%)
En koskaan
- 3 (8.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 32

Kirjoittaja Aihe: HAJUVESI - gallup  (Luettu 1005 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: HAJUVESI - gallup
« Vastaus #15 : 23.10.09 - klo:17:11 »

oli aivan järkyttävää kun kaupassa oli yks päivä nainen jota seurasi hajuvana... Meinasin tukehtua, kun hän oli vieressä ja hajun perusteella tiesi missä hän oli viimeksi käynyt siellä kaupassa, vaikka häntä ei edes näkynyt. Joku roti se pitäis olla hajuveellä lotraamisessaki.
Mahtaako tuossa "lotraamisessa" (  :-)) ) olla semmoinen juttu, että kyseinen ihminen itse ei enää haista sitä hajua ja lisää ja lisää, kun tuntuu, että eivät muutkaan sitä haista. Kas, kun nenä tottuu hajuihin.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #16 : 23.10.09 - klo:17:29 »

Joskus kiinnitän huomiota, kun joku naisihminen haisee kovasti hajuvesille ja samalla tupakalle, kuin olisi savusaunasta tullut. Siinä menee jotensakin hajuaistimukset ristiinrastiin. [NUT]
Luonnon omat tuoksut on parhaita tuoksuja, kuten tuoreen ruohon, eri kukkien, metsän, suon, eri puitten jne. Niitä ei voita mikään, tosin ne voivat ärsyttää joillakin ihoa tai hengitystä.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #17 : 23.10.09 - klo:17:38 »

Mä oon jonkun verran allerginen hajusteille, joten oikeat hajuvedet on hiukka hankalia, tykkäisin toki. Jonkin verran tulee käytettyä mutta silloin vältän makeita raskaita tuoksuja, keveät vesituoksut ja sitrukset käy  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #18 : 23.10.09 - klo:17:48 »

Mut kamalinta on kun mies hieroo partavettä leukaperiinsä ja jättää kädet pesemättä, ent työpaikassa sai käsiinsä ovenkavoista kaamean tuoksun ja kertakäyttökahvimukien pidikkeiden korvat lemusi. Aamulla tiesin aina käytävässä Matin tulleen töihin tuoksun perusteella.
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #19 : 23.10.09 - klo:18:40 »

En juurikaan koskaan.

En omista edes yhtään hajuvesipulloa tällä hetkellä,enkä ole hajuvesiä ostanut varmaan kymmeneen vuoteen.

Jos tuoksua kaipaan niin teen oman hajuveteni itse.
Jojobaöljyyn muutama tippa jotain eteeristä öljyä ja se on siinä.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 23.10.09 - klo:18:56 »

Karseinta on istua esim elokuvissa sellaisen vieressä, joka lemuaa hajuvedelle, valkosipulille ja hielle.   [:-/]
Onpa ollut tapaus, et konsertissa oli myös yhteislaulua, niin kyllä yökötti, kun edellä mainitun hajuinen immeinen istui vieressäni ja lauloi.   
Ihan oikeesti, mun oli ihan paha olla, kun valkosipulin hajuinen henki  lehahti ilmoille. [:-(]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #21 : 23.10.09 - klo:19:25 »

Hih, mie oon hajuvesi friikki (ja kenkien).. [:-DD]...mut kun en nyt viitsi kaikkia merkkeja kirjuutella, jotta ette pidä minnuu ihan "tärähtäneenä", niin vaan on.....mutta tässä paras tuoksu...
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 23.10.09 - klo:19:42 »

L'Air du Printemps?

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 23.10.09 - klo:20:01 »

Joskus kiinnitän huomiota, kun joku naisihminen haisee kovasti hajuvesille ja samalla tupakalle, kuin olisi savusaunasta tullut. Siinä menee jotensakin hajuaistimukset ristiinrastiin. [NUT]

Tupakanhajulla ja savusaunan tuoksulla ei kyllä mun mielestäni ole kertakaikkiaan mitään tekemistä toistensa kanssa. Savusaunasta kun tulee niin ihohan tuoksuu ihanalle.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 23.10.09 - klo:20:03 »

Mummelin tavoin tunnustaudun hajuvesi ja kenkäfriikiksi  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #25 : 23.10.09 - klo:20:05 »

En mää joka päivä, tietyissä tilanteissa kyllä. Merkki on joku ei tuu mieleen ny...

...ja tupakansavu ja savusaunan tuoksu on kyllä ihan eri planeetalta.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #26 : 23.10.09 - klo:20:21 »

Täälläkin yksi hajuvesi ja kenkäfriikki. (Eepro sanos mulle kerran, että mä oon kun Imelda Marcos kenkieni kanssa, mun kenkiä on yksi korkea kaapillinen  :-)) ja toisestakin kaapista muutama pari löytyy). Mutta hajuvesiin palatakseni, joka päivä käytän, Kenzo on kykyisin se mielituoksu, joko Kenzon vesituoksu tai sitten se, jossa pullossa on se unikon? (kai se se on) kuva, hirmu puhtaita tuoksuja  :-)) . Jopa lounasruokailoissa on tullut kehuja  :-)) ravintolapitäjiltä  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 23.10.09 - klo:20:25 »

Lancome Hypnose on minun tuoksuni. [:-)]

Mutta jos mies haisee olueelle,AXE:lle tai hielle tai lemuaa pahalle niin en mene lähellekään koska silloin mua alkaa oksettamaan. [:-/]

Jos nainen tuoksuu Chanel 5 hajuvedelle niin kierrän kaukaa, se laukaisee mulle migreenin. [:-//]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 23.10.09 - klo:20:26 »

Joskus ja harvoin.

Sain edellisessä työpaikassa astman ja en oikein siedä paljoa hajusteita enää.
Ehdoton suosikkituoksuni on Noa. Sitä ei kyllä nyt ole kaapissa, vaan ainoastaan
samaa kuin Jaskalla eli jotain Snoopya ja senkin äiti osti  [:-)]
Kirjattu

Mutunen

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 23.10.09 - klo:20:31 »

Minä en käytä hajuvesiä ollenkaan, ainoastaa linnashampoota suihkussa, joka käy myös partavaahtona.

Jos nyt pitäisi joku mielituoksu valita, niin ehdottomasti se olisi aito veneterva. :-))
Venetervaa myödään litran pulloissa ja se on riittoisaa, ainoastaan se tahraisi
paidankaulukset, eikä sitä pysty juhlatilaisuuksissa käyttään, että ilman tuotakin on pärjättävä.

Vaimo suihkuttaa noita kaupallisia hajusteita itseensä paraativessassa, että silmiä kirvelee. 
Epäilen, ettei tuossa tuoksujen paljoudessa selvää saisi vaikka pulloihin vaihtas kissan pissan. :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.305 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.