Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 25.10.2009  (Luettu 1755 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai 25.10.2009
« Vastaus #15 : 25.10.09 - klo:08:29 »

Nöpö on kyl pikkunen poika  [:-)]

Eikun tyttö.  :-))

Hys hys ettei Sus ja Nöpö kuule  :-)) mistä mä hänet pojaksi sain [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #16 : 25.10.09 - klo:08:30 »

Huomenta!

Kännyt saa oikeaan aikaan sulkemalla ja avaamalla..  [:-I]
eli ne päivittyy aina avatessa.

Kyllä ne on nättejä kissoja, ja hyviä kavereita, Nöpö on kyl pikkunen poika  [:-)]

Ai tuolleen mä en kännyllä koittanutkaan, se oli auki koko yön ja aamulla sit vaan näpersin sen oikeaan aikaan... Täytyy muistaa ens kerralla koklata, kiitti vinkistä.

Nöpö on tyttö. :-))

Aha, Pyris ehtiki jo korjaamaan. [:-)]
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #17 : 25.10.09 - klo:08:31 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Leppoista Sunnuntai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Pikku Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 25.10.09 - klo:08:34 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Tänään ohjelmassa äidin ja hänen naapurinsa kuskaaminen hautuumaalle klo 11.00. (tosta voi kyllä saada väärän käsityksen :-)) ) Luvattiin viedä heidät, kun ikäihmisillä on nuo kulkemiset muuten vähän hankalia. Hautakynttilä pitäisi vaan jostakin taikoa kun unohdin sen perjantaina kaupasta ostaa, kukkakaupassa varmaan olis.

Täällä vähän satelee.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 25.10.09 - klo:08:38 »

Ai niin, se piti vielä sanoa että Repe lähti tämän syksyn ekalle avantouinnille. [:67]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 25.10.09 - klo:08:41 »

Voi noita Susun kisuja  [:36] [:36]. I-ha-ni-a!!! On heillä muutenkin "pieni" kokoero, kuin vain pää  [:-)]. Komeat, paksut hännät on molemmilla. Joskus näkee sellaisia "siimahäntiä" kissoilla.

Kiva oli Iipan aamukuvakin  :-)). Siitä tuli iloiselle mielelle.

Minulla oli kännykän kello oikeassa ajassa, mutta täytyy sanoa, että en ole varma, vaikka se olisi ollut koko kesän talviajassa, kun tulee niin harvoin siihen katsottua  :-)).

Mukavan rauhallista sunnuntaita kaikille!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 25.10.09 - klo:08:42 »

Huomenta,

Oon alusta asti lipsunut "kasvatusperiaatteistani" ja poika on nukkunut vieressä.
Eilen järjestelin vähän uudestaan ja siirsin pinnasängyn meidän sängynpäätyyn ja
päätin, että poika alkaa opetella siellä nukkumista. Päivällä nukkui siellä lyhyet torkut.
Illalla puolen yhdentoista aikaan laitoin hänet sänkyyn. Siellä se viihtyi reilut kaksi tuntia
tuijottaen nallemobilea ja hakaten välillä noita nalleja. Ei paljon nukuttanut  :-))
Noh, sitten syötin hänet yhden aikaan ja siirsin meidän sänkyyn nukkumaan.
Seuraavan kerran poika heräsi kuudelta. Eipä ole noin pitkää pätkää nukkunut vielä koskaan
aiemmin  :-)) Tais vähän väsyttää nallemobilen tuijottaminen  :-))

Ihanat kisut Susulla.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 25.10.09 - klo:08:42 »

Eiks se avantouintikausi yleensä lokakuussa ala...?

Isäni, 74 v. , käy lokakuusta lähtien avannossa joka ilta koko talven läpeensä... [:-I] Emmie vaan. Mut oon mä pari kertaa käynyt avannossa ja kokemus oli itse asiassa ihana. [:-)] Hirmu hyvä olo sen jälkeen.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 25.10.09 - klo:09:06 »

Minä pyytäisin taas apua kielitaitoisilta ihmisiltä. Minulla on viesti tuolla "tietsikkaongelmaa"-ketjussa. Olisiko joku niin kiltti ja kävisi sen lukemassa ja antaisi minulle ohjeita, miten tulee toimia.  [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 25.10.09 - klo:09:17 »

Huomenta myöskin täältä.Olen toki jo hereillä ollut enen kahdeksaa mutta vasta nyt pöntöllä.Lenkille pitäisi lähteä  Ei kuitenkaan avantoon :-O :-O
Ja kyllä oli hyvä Yön Loisto konsertti,ei mennyt raha hukkaan  [:-)] [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #25 : 25.10.09 - klo:09:19 »

Huomenia  [:-)]
Ihanat vaavit iipan kuvassa  [:-)] [:-)]   ja Susun kuvassa aina yhtä ihanat Nöpö ja Jaska  [:10] [:10] [:36]

Onneks tietsikka sentään näyttää oikeeta aikaa  [:-)]  kännykkään pitää kokeilla Motterin neuvoa jos sekin vaihtuis automaattisesti talviaikaan  [:-)]

Pilvistä ja harmaata on ilma ulkona, 3 plussaa. Tinteillä kiirettä ruokinnalla ja kolme oravaa on myös liikkellä ja välillä siemeniä napostelemassa  [:-)]
Kohtapuoliin on itselläkin aamukupposellisen aika ...

Leppoisaa sunnuntaita kaikille  [:-)] [:-)]          [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #26 : 25.10.09 - klo:09:20 »

On somat kaverukset nuo Nöpö ja Jaska.  [:36]
Tässä jahkailen mitä tekisin. Levitin verhokankaan lattialla ja sitä pohdin ja kääntelen, tulisikos siitä verhot keittöön. Mulla on keittössä kaksi ikkunaa, toisen leveys 2m ja toisen 1m. Olin unohduttanut taannoin ostamani tinttikankaan ja siitä tulisikin somat kapat, mutta harmittaa kun ei ole rypytysnauhaa, eikä sopivaa vinokanttia tähän hätään, voi inspis laimentua.

Uskon että yön konsertti oli hyvä. Mulla soi yksi niiden kappale taas päässä....
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #27 : 25.10.09 - klo:09:21 »

Huomenta "oikeaan aikaan" !  :-)) Päivä on valjennut ja aamiaisen jälkeisten unien rippeet alkavat karista silmistä. Kelloja siirrellään miten muistetaan pitkin päivää.
Sus'un kisulit on kivoja ja kuvauksellisia !  [:10] Tyttö tai poika, hälläkö väliä ! Minäkin välillä höpisen Pilville " kiltti tyttö"... [:-DD]
Koettakaahan toipua talviaikaan !  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 25.10.09 - klo:09:28 »

Tyttö tai poika, hälläkö väliä ! Minäkin välillä höpisen Pilville " kiltti tyttö"... [:-DD]

Ja minä meidän Seri-tytölle "hyvä poika"  :-)). Tuo jäi varmaan siitä, kun susikoira oli poika.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #29 : 25.10.09 - klo:09:41 »

Huomenta kaikille!  [:-)]
Heräilin jo kuudelta (talviaikaa) ja kylläpä oli vaikea saada itsensä pysymään sängyssä. Olin kuitenkin tiukkana itselleni, että kahvi ja pönttöily saa odottaa ja sainkin sitten nukuttua yhdeksään asti. Illalla voi mennä myöhään, sillä kello 17 aletaan purkaa messuosastoa. Onneksi meitä pitäisi olla siellä 4 hengen iskuryhmä!  :-))
No, perjantaina katselin messuilla Tulikiven osastoa, missä oli useampi upea takka ja leivinuuni. Nehän pitää myös purkaa ja siirtää pois. Siinä se vasta onkin homma  :-O

Sivu luotiin 0.266 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.