Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 25.10.2009  (Luettu 1751 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai 25.10.2009
« Vastaus #30 : 25.10.09 - klo:09:45 »

http://www.seniorinetti.fi/blogi/taneli/bongarin-mietteita

Tässä linkissä on hauska runo naakoista ja on siellä muutakin mukavaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 25.10.09 - klo:09:45 »

Sus'un kisulit on kivoja ja kuvauksellisia !  [:10] Tyttö tai poika, hälläkö väliä !

No tässä tapauksessa sillä on sellaista väliä, että Nöpö on ollu karussa ja sitä ei vielä ole leikattu! [:4] Mulla oli just tarkoitus se nopsaan leikkauttaa, ni karkasi! Oon jo aatellu ilmoittaa Pöntöllä, että pentutilauksia otetaan vastaan... [:-I] Mut Nöpöllä oli onneksi just ollut ja loppunut juoksuaika muutamaa päivää aiemmin, ennen ku karkas, että ehkei sittenkään oo pentuja tulossa. Vaikka mistäs sitä ikinä tietää. [:-I]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #32 : 25.10.09 - klo:09:51 »

Vai voi tässä vielä joutua edesvastuuseen aijemmista sanoistaan Nöpön pentujen suhteen... Luvattiinkos me jotain Pyris... vai olinko se vain minä  [:-DD]

Aivan ihana tuo naakka-runo. Täällä meidän myllykylässäkin ovat naakat lisääntyneet ihan valtavasti. Iltaisin käy sellainen naakkojen narina kun etsivät sopivaa yöpuuta että. Ja puun aluset on naakkojen kakassa...
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #33 : 25.10.09 - klo:09:52 »

Huomenta! Heräsin jo viideltä ja aloin miettiä mitä kelloja olin siirrellyt, kun osa näytti eri aikaa. Lauha lokakuinen aamu.

Susulla söpöläiset nukkuu.  [:-)] Jaska on selvästi isompi, saanko kysyä paljonko Nöpö painaa? Ajattelin vaan kun meidän kisuilla kokoero on kolmisen kiloa.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 25.10.09 - klo:09:59 »

Susulla söpöläiset nukkuu.  [:-)] Jaska on selvästi isompi, saanko kysyä paljonko Nöpö painaa? Ajattelin vaan kun meidän kisuilla kokoero on kolmisen kiloa.

Mun täytyy punnita Nöpö - heti kun vaan saan sen kiinni ja syliin. Se ei ookkaan ihan helppo tehtävä. Sit kun hää on uninen, niin sallii sen tempun. En muista nyt millään paljon hää viimeks painoi... Pitää muutenkin punnita kaikki kisut, koska matolääkkeet oottaa täällä pöydällä ja nehän annostellaan painon mukaan.

Kerron sitten Nöpön painon, kun tiedän. Musta tuntuu, että Jaskan paino on kaks kertaa Nöpön paino... Jaska on oikeestaan aika iso (pitkä) ja sille on kertynyt vähän vattaa jo.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #35 : 25.10.09 - klo:10:00 »

Jos vähäsen ulkoilmaan
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #36 : 25.10.09 - klo:10:13 »

Huomenta.   [:-)]
Jopas nukutti makeasti,en muistakaan milloin oisin nukkunut 6 t putkeen.   :-O
Vaihdoin eilen paksummat peitot,se varmaan auttoi.   [:-I]
Ihanat Susun kisulit.   [:36] [:36]
Meillä myös tulee välillä sanottua Tikru tyttö,kun se on niin tytön näköinen.   :-))
Ei se pahakseen siitä ole pannut.   [:-DD] Meillä oli ennen kaksi tyttöä ja varmaan siksi tulee Tikruakin sanottua tytöksi.
Tikru painaa jo melkein neljä kiloa,sen isä on tosi iso ja komea kolli.
Hauska linkki mesikseltä,pitää tutustua tarkemmin ajan kanssa.   [:-)]
Nyt vietän vähän aikaa Hectorin seurassa.   [:-)]
Suloista sunnuntaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #37 : 25.10.09 - klo:10:14 »

Sus, en muistanut, että Nöpöllä se punnitus ei olekaan niin helppo juttu. Meillä pikkukisun punnitten talousvaakalla. Isomman punnitsen sylissä normaalivaakalla, kun talousvaakalla saa vaan 5 kiloon asti.
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #38 : 25.10.09 - klo:10:18 »

Mä punnitsen kissat siten,että menen ensin kissan kanssa vaakaan ja sitten menen yksin.Sitten vain vähennyslaskua,niin saa kissan painon. 
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #39 : 25.10.09 - klo:10:19 »

Aamupäivää.  [:-)]
Hyvin tuli nukuttua ja se keväältä säästöön jäänyt tuntikin hujahti mukavasti samaan syssyyn.
Pitänee päivällä käydä viemässä linnuille täydennystä ruokintaan. Muuten onkin ohjelmassa vain oleilua. Mitä sitä nyt sunnuntaina muuta.
Leppoisaa lepopäivää jokaiselle !
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 25.10.09 - klo:10:25 »

Sus, en muistanut, että Nöpöllä se punnitus ei olekaan niin helppo juttu. Meillä pikkukisun punnitten talousvaakalla. Isomman punnitsen sylissä normaalivaakalla, kun talousvaakalla saa vaan 5 kiloon asti.

Juu ei oo helppoo Nöpön punnitus. :-)) Sen lisäksi, että hänen täytyy olla raukea tai uninen, hänen pitää olla makoilemassa näkyvillä eikä esim. sängyn alla. Tuo mun vaakakin on tuommonen wanhanaikainen vaaka, ei siis digitaali, ihka tarkkaa punnitustulosta ei saa.

Mullahan on suuri huoli, että kun varaan Nöpölle sen leikkausajan ja aika on sinä ja sinä päivänä kello se ja se, niin MITEN mä onnistun siiheksi saamaan Nöpön kiinni ja häkkiin!!! No yks temppu on laittaa kuljetushäkkiin herkkuruokaa ja jos Nöpö menee sinne niin äkkii ovi kiinni. Silleen oon joskus onnistunut...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 25.10.09 - klo:10:25 »

Mä punnitsen kissat siten,että menen ensin kissan kanssa vaakaan ja sitten menen yksin.Sitten vain vähennyslaskua,niin saa kissan painon. 

Silleen mäkin teen. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 25.10.09 - klo:10:36 »

Juu ei oo helppoo Nöpön punnitus. :-)) Sen lisäksi, että hänen täytyy olla raukea tai uninen, hänen pitää olla makoilemassa näkyvillä eikä esim. sängyn alla. Tuo mun vaakakin on tuommonen wanhanaikainen vaaka, ei siis digitaali, ihka tarkkaa punnitustulosta ei saa.

Mullahan on suuri huoli, että kun varaan Nöpölle sen leikkausajan ja aika on sinä ja sinä päivänä kello se ja se, niin MITEN mä onnistun siiheksi saamaan Nöpön kiinni ja häkkiin!!! No yks temppu on laittaa kuljetushäkkiin herkkuruokaa ja jos Nöpö menee sinne niin äkkii ovi kiinni. Silleen oon joskus onnistunut...

Mitä jos nyt jo laittaisit kuljetushäkin lattialle ja herkkupaloja sinne. Häkin ovi ehdottomasti auki koko ajan, että se huomaa, ettei sinne jää loukkuun. Sitten, kun Nöpö huomaa, että ei ole mitään kiinnijäämisen vaaraa, onkin helppo saada se sinne.  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #43 : 25.10.09 - klo:10:36 »

Päivää  [:-)]
Ulkona on utuista ja hämärää. Aurinkoo olis kiva välillä nähdä.
Loppuviikolla siihen saattaa olla mahdollisuus.

Rauhallista Sunnuntaita Pönttöihin  [:44]

[:36] [:36]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jaska

• Vieras
« Vastaus #44 : 25.10.09 - klo:10:52 »

Meillä on Inken kanssa sama lempparimies, Hector. Tekis mieli kirjoittaa palautetta Radio Suomeen: taas pelasti Hector mun aamutiskin, soppapurkitkin menivät kuin tyhjää vaan !  :-)) Ja hetken päästä Jake Nyman jatkaa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.221 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.