Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 26.10.2009  (Luettu 647 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 26.10.2009
« Vastaus #60 : 26.10.09 - klo:19:30 »

Tunti sitte herätty perinteisiltä päiväunilta. Eihän se oo ihme, että yöksi riittää viiden tunnin unet, kun päivällä nukkuu kolme, sehän on yhteensä kaheksan. [:-I]

Pitäis ottaa ittee niskasta kiinni ja todella nousta päivällä, kun herätyskello soi, mutku... mutku on niin makeessa unessa, ni ei pääse sängystä ylös [:´((] ja sit venähtää. Ja sama rumba jatkuu.

Mä olen lopettanut päiväunet viikolla oikeastaan kokonaan. Öisin nukkuu paremmin, vaikka ei välttämättä ehdi nukkua tarpeeksi montaa tuntia, jos herätys on 04.30.  [:-I]

Sus

• Vieras
« Vastaus #61 : 26.10.09 - klo:19:33 »

Tunti sitte herätty perinteisiltä päiväunilta. Eihän se oo ihme, että yöksi riittää viiden tunnin unet, kun päivällä nukkuu kolme, sehän on yhteensä kaheksan. [:-I]

Pitäis ottaa ittee niskasta kiinni ja todella nousta päivällä, kun herätyskello soi, mutku... mutku on niin makeessa unessa, ni ei pääse sängystä ylös [:´((] ja sit venähtää. Ja sama rumba jatkuu.

Mä olen lopettanut päiväunet viikolla oikeastaan kokonaan. Öisin nukkuu paremmin, vaikka ei välttämättä ehdi nukkua tarpeeksi montaa tuntia, jos herätys on 04.30.  [:-I]

Mä vaan viiden tunnin unien jälkeen yksinkertaisesti simahdan päivällä ihan täysin ja on pakko mennä petiin. Mut pitäis nyt kyl alkaa tuota päiväuniaikaa rajoittamaan todella, että sais yöllä paremmin nukuttua!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #62 : 26.10.09 - klo:19:34 »

Se on iltakahvit nyt, kert mul on aamu n:o 2. :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #63 : 26.10.09 - klo:19:50 »

Ai ku kahvi on hyvää!   ämpäri--->      <--- minä
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #64 : 26.10.09 - klo:19:51 »

Keräilen viestejä. [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #65 : 26.10.09 - klo:19:52 »

Kerta on pirtee hetki. [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #66 : 26.10.09 - klo:19:58 »

rennie auttoi, närästys poissa ja taidan juoda kupin kahvetta minäkin [KIPPIS]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 26.10.09 - klo:19:59 »

Pirteys on huipussaan.

Tai sitten ei.

Taian mennä
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #68 : 26.10.09 - klo:20:16 »

Maanantai iltaa! :-))
Ei meinaa malttaa lopettaa tuota käsityön tekemistä. [:-DD] Tulin nyt kuitenkin tänne katsomaan mitä kuuluu. [:-)]
Säätietoja, tänään edelleen pilvistä ja kovasti oli sumuinen, mutta tyyni päivä. Illalla alkoi sitten vesisade ja tulihan tuota sumusadetta jo päivälläkin.
Mittarilukemia, viime yön alin oli +1,0 ja päivän ylin +5,9 sekä nytkin vielä +5,7 astetta.
Huomiseksi on kanssa ennustettu lämmintä päivää. :))

Kohta laitan jo iltapalankin, mutta koitan jotain lukea täällä vielä ennen nukkumaan menoa.
Tääkin ketju lukemati.

Mukavaa maanantai iltaa toivotaan kaikille.    [:46]

Ps. Mitens Kaija sinulla on kämmekkäiden teko edistynyt?
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jaska

• Vieras
« Vastaus #69 : 26.10.09 - klo:20:17 »

Sain taas yhden lundialaatikon siivottua, nyt on enää vuoden -95 allakka kadoksissa, sitten on koko eletty elämä samassa kopassa. Eli: mies siirtää VHS-videoita tietokoneelle ja sitten arvuutellaan, missä minäkin vuonna on lomia vietelty.  [:-DD]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #70 : 26.10.09 - klo:20:24 »

Minä olen nukkunut pennusta asti päiväunet ja se on vain se puoli tuntia ja nousen aina heti kellon soitosta.
Aamuisin nukun niin pitkään, kuin nukuttaa.  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #71 : 26.10.09 - klo:20:28 »

Minä olen nukkunut pennusta asti päiväunet ja se on vain se puoli tuntia ja nousen aina heti kellon soitosta.

Mä jos/kun nukun päiväunet, niin nukahdan niin älyttömän syvään uneen, että en millään pääse sieltä ylös, vaikka kello soi. Pitää nyt yrittää kerätä tuota tahdonvoimaa, ja tosiaan nousta sieltä! Muuten menee tosiaan yöunet pipariks.
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #72 : 26.10.09 - klo:20:37 »

Mä jos/kun nukun päiväunet, niin nukahdan niin älyttömän syvään uneen, että en millään pääse sieltä ylös, vaikka kello soi. Pitää nyt yrittää kerätä tuota tahdonvoimaa, ja tosiaan nousta sieltä! Muuten menee tosiaan yöunet pipariks.

Se on, kun opettelee että vain puolituntia, niin se on siinä, eikä muuta tarvitse. Näin minä olen tehnyt jo 50 vuotta.  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #73 : 26.10.09 - klo:20:44 »

Se on, kun opettelee että vain puolituntia, niin se on siinä, eikä muuta tarvitse. Näin minä olen tehnyt jo 50 vuotta.  [:-I]

Täytyy alkaa opetteleen. :-)) Paitsi, tää on mulla nyt kyllä väliaikainen ilmiö, joka alkoi unirytmien sekoamisesta, joka alkoi parista täysin unettomasta yöstä. Oikeestaan en vuosiin ole nukkunut päiväunia lainkaan...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #74 : 26.10.09 - klo:20:45 »

Meni lainaukset vähän hassusti...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.363 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.