Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 26.10.2009  (Luettu 663 kertaa)

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Maanantai 26.10.2009
« Vastaus #30 : 26.10.09 - klo:10:11 »

Maanantaihuomenta.
Mun viikonvaihteen sienimetsäreissulla ollut hirvikärpäsiä enää, vaikka kuljin hirvien tallaamaa polkua.
Hyvää lokakuun viimeisen viikon jatkoa kaikille!
 [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #31 : 26.10.09 - klo:10:55 »

Tein miehelle seuraa työkkäriin,sehän oli oikein viihtyisä toimisto, eikä mitään tungosta ! Ei ole tarvinnut asioida itse siellä koskaan. Omat työpaikat ovat järjestyneet lehti-ilmoitusten perusteella. Kai sitä siitäkin pitää olla jälkikäteen kiitollinen. Joskus koulu-ja opiskeluaikoina haettiin ulkomaille töihin harjoittelijanvaihto toimiston kautta, joka oli varmaan työkkärin alainen laitos.
Pyykit pyörii koneessa ja tiskit on tiskattu, kohta täytyy tehdä lisää eli laittaa puuroa ja syödä se ! Mukavaa maanantaipäivän jatkoa !  [:-)] 
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #32 : 26.10.09 - klo:12:41 »

Apua hirvikärpänen Mesiksellä!!! Tuliks paukama? Jos se nipisti niin sehän puri sua... Mulle nimittäin on tullu aika karmeet paukamat hirvikärpäsen puremasta.
Ei tullut mitään paukamaa, ainakaan vielä. Minulle ei hyttysen pistotkaan aiheuta mitään. Ennen sain mäkäräisen pistosta ison paukaman, mutta en ole niistäkään enää saanut. Taidan olla immuuni vähän kaikille  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 26.10.09 - klo:12:47 »

Apua hirvikärpänen Mesiksellä!!! Tuliks paukama? Jos se nipisti niin sehän puri sua... Mulle nimittäin on tullu aika karmeet paukamat hirvikärpäsen puremasta.
Ei tullut mitään paukamaa, ainakaan vielä. Minulle ei hyttysen pistotkaan aiheuta mitään. Ennen sain mäkäräisen pistosta ison paukaman, mutta en ole niistäkään enää saanut. Taidan olla immuuni vähän kaikille  :-))

No ootpas tosiaan immuni! Mulle tulee ihan kaikista hyönteisistä kaameet patit, olkoot kyseessä itikka, hirvikärpänen tai kirppu, tai kimalainen. Kirppukin joskus koettu, mun hauva joskus sai semmoisia, siis yleensä n. 1 kappaletta kerrallaan, varmaankin koirista joita sattui kadulla nuuhkimaan. Tai en käsitä mistä muusta semmoisen vois saada...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #34 : 26.10.09 - klo:12:50 »

Minä en oo koirakirppua nähnyt koskaan (onneksi). Täitä sen sijaan oli yhdessä lapukan pennussa, jonka otimme. Oli kova ruljanssi pestä täishampoolla, kun meillä oli pari muutakin koiraa pestävänä.

Minä menen nyt pyykille, mutta ensin kupponen kahvia  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 26.10.09 - klo:13:21 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #35 : 26.10.09 - klo:13:48 »

Apua ! Taas mä erehdyin lukemaan T-talon mainosta ja sinne oli poikettava.Tosin oli ihan tarpeellinen tavara eli jokakelin kengät 19.90 ja siedettävän näköiset ja -oloiset.  [:-)] Ens maanantaina ei....
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #36 : 26.10.09 - klo:13:57 »

Rupes ihan omaakin niskaa kutittamaan pelkkä ajatuskin Mesiksen hirvikärpäslöydöksestä...iiikkk en tykkää [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #37 : 26.10.09 - klo:14:24 »

Harmaan päivän piristykseksi lähden vesijumppaan.   TOTT  [:-)]
Kirjattu

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 26.10.09 - klo:15:39 »

Odottelen sitä kellon siirtoa edelleen. Oli harmaata ja satoi, joten lähdin töihin puoli tuntia myöhässä. Tai oikeestain saavuin, ruuhkaa oli loppumatkalla.

Viikon päästä saamme valoa aamuksi. Illalla tarttee lähteä duunista klo 17, että valoa riittää paluuseen. Ehdotan 6 tunnin päiviä ja palkan alennusta talveksi.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #39 : 26.10.09 - klo:16:14 »

Melkein pimeetä jo kun kotiin pääsi.  [:-(]
Tytär matkalla Joensuuhun omalla autolla, että tässä odotellaan koska turvallisesti perillä. Oli jättänyt lapun pöydälle, et älä äiti hätäile, poikkeilen ekaksi ideaparkkiin.
Nyt ruokaa massuun ja jos koira suostuis lähtemään tuonne koiran ilmaan ja sit pääsis sen tinttiverhon kimppuun. Nyt on rypytys- ja kanttinauhaakin.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 26.10.09 - klo:16:27 »

Kotona oltu puolisen tuntia
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 26.10.09 - klo:17:00 »

Kohta pizzaa laitan uuniin.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #42 : 26.10.09 - klo:17:07 »

Kotona taas  [:-)]
Melko pimiä, harmaa ja tihkusateinen päivä tänään ollut ja märkää on, nyt 7,3 plussaa ulkona ja päivän lämpimin 7,8 plussalla  :-O
vettä kertynyt tänään 5mm sademittariin.
Vielä noin klo 17.00 oli orava automaatillaan ja muutama tintti ruokinnalla.
« Viimeksi muokattu: 26.10.09 - klo:20:12 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #43 : 26.10.09 - klo:17:08 »

Iltaa kotoa!  [:-)]
Päivälle tuli taas mittaa, kun piti käydä kaupassa kotimatkalla. Kello oli melkein puoli viisi, kun kerkisin tänne. Ja aamulla lähdin liikkeelle puoli kuusi. Onneksi huomenna ei ole pakko mennä heti kuuteen töihin!  [:-)]

Illan ohjelmassa sauna, kevyttä ruoanlaittoa ja sitten sänkyyn katsomaan ihan mitä vaan telkkarista sattuu tulemaan.  :-))

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 26.10.09 - klo:17:18 »

Moi!
Sairaalareissu heitetty.  Voihan maallinen mammona, miten söpö lekuri oli.  Ihan oikeesti, muistaakseni en ole miehellä nähnyt niin syviä hymykuoppia, kuin hänellä oli.
Usotteko, et tekemiensä toimenpiteitten jälkeen kiittelin helläkätisyyttään ja kehaisin hymykuoppiaan.  :-)) Oon määkin!  :-))
No, nyt on kaikki ohi ja jään odottelemaan vastauksia.

Voi kun osais piirtää noin herttaisia kuvia, kuin iipan laittama on.   Siitä oikein hehkuu lämpö.  [:36]
Pyris on kanssa tehtaillut ihanan kuvan.  [:-)]

Eviksellähän oli mukava aamun piristys.  Kerroit sen niin elävästi, et "näin" kaiken kuvitelmissani.  :-))

Pirtsakkaa iltaa teille kaikille.  [:30] [:30]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.