Asiasta toiseen; sanokaahan, missä lämpötilassa ja kuinka kauan kaalilaatikko pitää olla uunissa? Minulla on ohje, 175 astetta vajaa tunti. Kypsyykö se siinä ajassa?Sanokaas vielä, mitä voin tehdä lopusta paistetusta kaalista. (Tuossa ohjeessa käskettiin kaali paistaa)
Kiitos Tiina! Pikkasen mietin kyllä tuota aikaa itsekin, että liian vähän on vajaa tunti. Annan sen siis olla 3 tuntia ja viimeisen tunnin 125 astetta. Täytyy alkaa katsella kaalipiirakan ohjeita. En ole sellaistakaan ennen tehnyt
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/10/983817Miksikähän pakastevadelmat aiheuttaa pahoinvointia?Jokunen vuosi sitten oli täytekakkuun laitettu pakastevadelmia. Illalla mä sairastuin ja moni muu kakkua syönyt.Vatsatauti oli aika raju.
Sanokaas vielä, mitä voin tehdä lopusta paistetusta kaalista. (Tuossa ohjeessa käskettiin kaali paistaa)
Isäntä tuli kotona käymään ja söimme sitten sitä kaalilaatikkoa. Minua vähän jännäsi, että minkä makuista siitä tuli, mutta oli kuulemma tosi hyvää, ja niin se oli kyllä minunkin mielestäni.