Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 28.10. 2009  (Luettu 1376 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 28.10. 2009
« Vastaus #60 : 28.10.09 - klo:13:53 »

Joo sataa ihan kaiken aikaa...siis täällä Myllysaaren suunnalla..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jaska

• Vieras
« Vastaus #61 : 28.10.09 - klo:14:00 »

Nyt on pää joulunvärinen, mieskin ihasteli !  [:-)] Nyt mietiskellään sitä Bauhausiin menoa, harjoja on tullut, mutta tarjous on mennyt, mennäkö vai eikö mennä ?  :-O
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #62 : 28.10.09 - klo:14:01 »

Nyt on pää joulunvärinen, mieskin ihasteli !  [:-)] Nyt mietiskellään sitä Bauhausiin menoa, harjoja on tullut, mutta tarjous on mennyt, mennäkö vai eikö mennä ?  :-O

Oliko siinä tarjouksessa mainittu että rajallinen määrä, jos ei, niin sittenhän sitä pitäisi saada vielä tarjoushintaan.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

• Vieras
« Vastaus #63 : 28.10.09 - klo:14:11 »

Oliko siinä tarjouksessa mainittu että rajallinen määrä, jos ei, niin sittenhän sitä pitäisi saada vielä tarjoushintaan.

Varmaan oli : "niin kauan kuin tavaroita riittää".  [:-I] Joskus Anttilasta saatiin palvelua, kun tarjoustavara loppui, soittivat kotiin, kun varastot oli täydennetty.
Tultiin siihen tulokseen, että tarkkaillaan ensi syksynä uudelleen B:n tarjouksia ja mennään heti 7:ltä ostoksille.  [:-DD]  Kun ei ole ennen lauantaita muuta asiaa siihen suuntaan, mutta sehän on pyhäpäivä !
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 28.10.09 - klo:14:12 »

Suklaata en ole vielä löytänyt, pitänee hakea kaupasta, jos tulee sellaisia mielihaluja.  [:-DD]

Suklaasta puheen ollen.  Tytär on heittänyt kaapin ylisille suklaapötkönsä lopun, minulta mukaa piiloon.  Paperi näkyy ja jestas, kun se kiusaa mua!  [:-DD]

Mut nyt kone kiinni ja kohta salille.  [:-)]

Pysy lujana  :-)) [:-DD]

Ainakin vielä olen pysynyt lujana.  Ostin Pätkiksen ja siitä on vielä syömättä puolet.  Täytyy se  sit syödä, kun alkaa tyttären suklaan loppu himoittamaan. :-))
Pyriksellähän on vaikka mitä herkkuja.  Joko söit?  [:-DD]

Voi että, kun Katri-Helena lauloi äsken hempeesti Olet aina olemassa.. tai jotain tohon suuntaan.  Jo oli nätit sanat, ja lauloi sydämestään.
Etsin tublesta, mut en löytänyt.
Pyyyriiis, löytäisitköhän sinä??? [:-DD]

Oli muuten kylmä tuuli ja lumihiutaleita lenteli sikin sokin lehtien kanssa.

Rentoa oloa teille.  [KIPPIS]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 28.10.09 - klo:14:15 »

Suklaata en ole vielä löytänyt, pitänee hakea kaupasta, jos tulee sellaisia mielihaluja.  [:-DD]
Suklaasta puheen ollen.  Tytär on heittänyt kaapin ylisille suklaapötkönsä lopun, minulta mukaa piiloon.  Paperi näkyy ja jestas, kun se kiusaa mua!  [:-DD]
Mut nyt kone kiinni ja kohta salille.  [:-)]
Pysy lujana  :-)) [:-DD]
Pyriksellähän on vaikka mitä herkkuja.  Joko söit?   [:-DD]

En minä niin sanonut että mulla niitä on, vaan kenties tulee olemaan, jos kiusaus yllättää.

Tuo Katri-Helenan kappale taitaa olla niin uusi että tuskin löytyy tubesta.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 28.10.09 - klo:14:41 »

Tänään kuulin kappaleen toisen kerran, joten voi olla ettei uutuuttaan ole vielä tubessa.

No nyt tuli selitys mun eiliselle saamattomuudelle!  [:-DD]
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/10/984699
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #67 : 28.10.09 - klo:14:47 »

Tänään kuulin kappaleen toisen kerran, joten voi olla ettei uutuuttaan ole vielä tubessa.
No nyt tuli selitys mun eiliselle saamattomuudelle!  [:-DD]
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/10/984699

Kiitos Kaarin, mä jo ihmettelin itseänikin ! Mun piti mennä haravoimaan ja kun avasin oven, tuli valtava tuulenpuuska ja pöllytti lehtiä sekä toi jotain valkoista ilmaan ! En mee vasta laitetulla tukallani, en !  :-O
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 28.10.09 - klo:15:06 »

Jaska, saisko uudesta kampauksesta kuvan?  [:-I]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #69 : 28.10.09 - klo:15:11 »

Jaska, saisko uudesta kampauksesta kuvan?  [:-I]

Ei sais, ei riitä konstit ja itsekritiikkiä on vielä.  Jospa kävisin uudelleen kampaajalla lähempänä pikkujouluja ja pyytäisin jotakuta fiksumpaa toimimaan kuvaajana ja kuvan lähettäjänä vaikka YV:nä...  [:-I]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 28.10.09 - klo:15:16 »

Jeps, Jaska, teketäämme niin.  [:-)] [KIPPIS]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #71 : 28.10.09 - klo:15:55 »

Kotona taas [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #72 : 28.10.09 - klo:16:03 »

Käytiin varovaisella happihyppelyllä huppu päässä ja silti tuntui kylmä tuuli pohjoisesta luihin ja ytimiin !  :-O Nyt kerään voimani rippeet ja tiskaan, ennenkuin puhtaat astiat loppuu.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #73 : 28.10.09 - klo:16:08 »

Mitäs tykkäätte tällaisesta uutisesta että pankkiautomaatilla joutuu kohta pakosta katselemaan mainoksia. :-O
Taitaa nykyään olla niin että noita mainoksia joutuu kuulemaan ja näkemään vähän siellä sun täällä.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/10/rahaa_automaatilla_nostava_joutuu_katsomaan_mainoksen_1118062.html
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #74 : 28.10.09 - klo:16:16 »

Mitäs tykkäätte tällaisesta uutisesta että pankkiautomaatilla joutuu kohta pakosta katselemaan mainoksia. :-O
Taitaa nykyään olla niin että noita mainoksia joutuu kuulemaan ja näkemään vähän siellä sun täällä.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/10/rahaa_automaatilla_nostava_joutuu_katsomaan_mainoksen_1118062.html

Mun lähihuoltsikalla on sellaiset bensamittarit joissa pyörii mainos kun tankkaa. Ei se siinä haittaa ja jos se halventaa bensan hintaa niin antaa pyöriä vaan  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.