1. Asutko paikkakunnalla, jossa olet syntynyt?
-no tavallaan, koska Karhula on nykyään liitetty Kotkaan. 11 vuotta asustin Hesassa ja Keravalla, ja sit palasin synnyinseudulle.
2. Mitä sinulla on tällä hetkellä päälläsi?
-kaameen lötsöt mustapohjaiset puuvillahousut, joissa valkoisia ja ruskeita kiemuroita, T-paita ja punainen vetoketjullinen fleece-pusakka.
3. Kun juuri nyt katsot oikealle, mitä näet?
- siinä on mun olohuone/toimisto/makuuhuoneen ikkuna, josta näkyy mun riemukaarta, pari kuollutta amppelikukkaa
ja tammi ja naapurin pihaa. Tästä on hyvä tarkkailla naapuria.
4. Mikä on lempiruokasi?
-no jos vaan yhen saa sanoo, niin Spagetti Bolognese. Pakko kyl sanoa myös Iskender Kebab, se painii samassa sarjassa.
5. Oletko koskaan ollut liikenneonnettomuudessa?
-no... kerran lapsena bussi ajoi liukkaalla kelillä alamäen kaarteessa ojaan. Oli siinä aika jyrkkä rinne, mihin se bussi suistui ja jäi sitten perä pystyssä jonkun kiven varaan ihan vinoon. Kuski karjui hirveesti, kun bussi suistui, sen muistan! Selvittiin kaikki säikähdyksellä.
6. Oletko ratsastanut hevosella? Muutkin eläimet käy. ;)
-oon harrastanut viitisen vuotta ratsastusta lapsena. Muita eläimii en oo kokeillu ku hevosta.
7. Oletko käynyt kotimaan rajojen ulkopuolella?
- oonhan mää useampia kertoja...
8. Jos saisit mahdollisuuden matkustaa kuuhun, lähtisitkö?
- EN uskaltaisi!
9. Uskotko mahdollisuuteen, että ufoja voi olla olemassa?
- Kyllä mä siihen mahdollisuuteen uskon.
10. JOS, siis JOS ottaisit lemmikin, minkä ottaisit? (Jo lemmikin omistavat voivat vastata, että jos ottaisit entisen/entisten lisäksi nyt UUDEN lemmikin...)
-öööö... jos niinku PITÄIS ottaa lemmikki, niin... gerbiilejä...? Kai.