Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 31.10.2009 Pyhäinpäivä  (Luettu 1304 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: Lauantai 31.10.2009 Pyhäinpäivä
« Vastaus #30 : 31.10.09 - klo:12:00 »

Toivotan Anniinalle perheineen oikein ihanaa ristiäispäivää !
Kaikille muillekin aurinkoista Pyhäinpäivää !  [:45]
Lähdetään kohta pieneen sukukokoukseen eli serkun synttäreille.  [:51]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 31.10.09 - klo:12:15 »

Aivan upea auringonpaisteinen pyhäinpäivä joten toivottelen sitä paistetta teillekin.

Anniinalle ja perheelle onnellista ristiäispäivää.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 31.10.09 - klo:13:28 »

Lauantai iltapäivää  [:-)]
Upea ilma ulkoiluun ollut tänään.  [:-)] Jo aamusta uunien lämmitys ja nyt siellä ruoat muhivat ja odottavat syöjiään. Lapset perheineen tulossa kyläilylle. eli pientä mukavaa vilskettä ja vipinää kohta tiedossa.  [:-)] Aamulla leipasin pikkupullataikinan ja myös mustikkapiirakan pullataikinapohjaan., Onpa siten kaffeellakin tuoretta syötävää  [:-)]
Illan suunnitelmiin kuuluu hautuumailla käynnit ja anoppia täytyy pitkästä aikaa käydä myös tapaamassa.  [:-)] [:-)]
Anniinalle mukavaa ristiäispäivää  [:-)]
Kaikille leppoisaa lauantakin jatkoa  [:-)] [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #33 : 31.10.09 - klo:13:48 »

Ihanan aurinkoista ja kaunista Pyhäinpäivää kaikille :-))
Anniinan perheelle mukavaa ristiäispäivää  [:44]

Metsälenkki tehty ja nyt ruoka odottaa syöjiä, sitten suihkuun ja menoksi työkaverin 40-vuotispäiville  [KIPPIS]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 31.10.09 - klo:14:06 »

Tekipäs hyvää happihyppely metsässä kameran kanssa. Aivan ihana aurinkoinen ilma. Täällä ei oo pilven pilvee. No viivyin mettässä vähän lyhyemmän ajan kuin oli tarkoitus, kävi vanhanaikaisesti; kamerasta loppui paristot. Lähtiessä kyllä muistin paristohomman, mut olin vakuuttunut, että riittää, tyyliin "vastahan mä ne latasin"... [:-I] Mitä lie oon sen jälkeen sitte kuvaillut, ehkä käyttänyt salamaa, kun meni tyhjäksi näin äkkii.

Mutta: Vahinko ei ole tämän näköinen. Jäinkin sitten kotiin tullessa siivoilemaan pihaa ja sainkin paaaaaaljon aikaiseksi. Hyvä mie! Nyt oottaa soppa kattilassa. Pitäis leipoa myös leipä. Huomasin aamulla, että ainoo leipä on homeesssa [:-I] enkä mä pysy hengis ilman voileipii! :-))

Huomenna lähen mettään uudestaan ladatuin paristoin. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 31.10.09 - klo:14:52 »

Myös nämä saivat tulikasteensa! Eka testaus, ja kyllä on näppärät kuvatessa! Kukaan ei varmaan arvaa, mistä oon nää saanut... :-)) Suurkiitos hänelle , jolle kiitos kuuluu! Siis nämä ovat ihanat! [:-)]

Minulta ei muutes puutu pikkurilli, vaan se jää millilleen tasan tarkkaan kämmekkään sisään. [:-)]

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 31.10.09 - klo:15:01 »

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #37 : 31.10.09 - klo:15:02 »

Syyllinen paljastui!

[:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #38 : 31.10.09 - klo:15:11 »

Kiva tupsukorva kaveri Minnillä  :-))
Kauniit ja lämpöisen näköiset kynsikkäät on Susulla  [:5]

Pilvinen ilma on edelleen ulkona mutta poutaista kuitenkin, nyt, 0,7 plussaa. Kiva ilma oli aamupäivällä koirulin kanssa lenkkeillä osittain metäpoluilla ja
aivan ihana näky kun varpuspöllö [:36]  istuskeli ja tarkkaili ympäristöä melko pienen männyn latvassa eikä pelännyt yhtään, vaikka koirulin kanssa ihan lähellä sitä katselin. Hmmmmm,ei vaan sattunut olemaan kameraa mukana. 
Laulujoutsen perhe, vanhemat ja 7 nuorukaista viihtyy edelleen järvellä uiskentelemassa ja ruokailemassa  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #39 : 31.10.09 - klo:15:57 »

Kiva tupsukorva kaveri Minnillä  :-))
Kauniit ja lämpöisen näköiset kynsikkäät on Susulla  [:5]

Pilvinen ilma on edelleen ulkona mutta poutaista kuitenkin, nyt, 0,7 plussaa. Kiva ilma oli aamupäivällä koirulin kanssa lenkkeillä osittain metäpoluilla ja
aivan ihana näky kun varpuspöllö [:36]  istuskeli ja tarkkaili ympäristöä melko pienen männyn latvassa eikä pelännyt yhtään, vaikka koirulin kanssa ihan lähellä sitä katselin. Hmmmmm,ei vaan sattunut olemaan kameraa mukana. 
Laulujoutsen perhe, vanhemat ja 7 nuorukaista viihtyy edelleen järvellä uiskentelemassa ja ruokailemassa  [:-)] [:-)]

Tuommoista sattuu just tosiaan silloin kun ei kamera ole mukana eli jos haluat nähdä jotain  kivaa jätä kamera kotiin  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 31.10.09 - klo:16:04 »

kotiin tullessa siivoilemaan pihaa ja sainkin paaaaaaljon aikaiseksi. Hyvä mie! Nyt oottaa soppa kattilassa. Pitäis leipoa myös leipä.

Olen joskus ennenkin lainannut Susun tekstiä, kun on sopinut ihan minun tekemisiini. Lainaan taas, sillä lenkiltä tullessa tein minäkin pihahommia. Leikkelin kuivia trönttejä pois ja vein tukikeppejä korjuun. Minullakin odottaa soppa kattilassa ja olen jo kaksi päivää harkinnut kakon leipomista  :-)). Jos vaikka huomenna.
Eihän mun tartte enää paljon tänne ite kirjoitellakaan. Sen kun lainailen vaan Susun tekstejä  :-)) :-))

Hienot oli kämmekkäät. Pyris on taitava  [:-)].
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #41 : 31.10.09 - klo:16:06 »

Mä säikähdin tänään perusteellisesti. Olin ulkoiluttamassa kisua. Kotiinpaluumatkalla oli yksi iso vajarakennus ja kisu jäi nuuhkiin sen nurkkia. Äkkiä yllättäen kisu säntäs vajan alle. Yritin saada sen pois, mutta kisu riuhtaisi muristen ja sähisten itsensä valjaista vapaaksi. Samassa huomasin meidän takana tulleen koiran omistajineen. Kisu oli huomannut sen mua ennen, enkä ollut ehtinyt reagoida siihen, ennen kisua.
Mirrukka on erittäin varovainen ja tiesin, ettei se piilosta helpolla pois tule, en nähnyt paikkaa jonne se piiloutui. Tulin kotiin pää kolmantena jalkana ja hain taskulampun, ruokaa ja muuta reksvisiittaa. Onnistuin taskulampun valossa näkemään kisun, se oli vain muutaman metrin päässä minusta, mutta liian kaukana. Juttelin ja aloin houkutella ruualla, mutta kisu oli kovin peloissaan, eikä hievahtanut. Aloin hivuttaa itseäni rakennuksen alle jutellen ja houkutellen ruualla. Vähitellen lähestyin kisua ja sain viskattua hihnan kaulan ympärille. Jonkin ajan päästä sain kosketuksen kädellä. Kisu pelkäsi, murisi ja sähisi ja tarjosi kynttä, mutta sain laitettua valjaat, jotka meni ensin ihan väärin, jouduin pukemaan ne uudelleen. Rauhoittelin kisua. Poispalaaminen rakennuksen alta oli vaikeampaa, kuin sinne hivuttautuminen, piti palata jalat edellä ja pidellä samalla pelkäävää kisua. Vetäsin kisulle oman myssyni päähän, ettei se pelkäisi enempää.
Onnistuin, mikä onnen tunne kun toin kisun kotiin.  [:10] [:10]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 31.10.09 - klo:16:14 »

Hui mir! Onneksi sait kisun noin äkkiä takaisin!

Just noin pääsi äitini kissa kerran karkuun. Pelästyi autoa ja syöksyi vajan alle. Äitini ei uskaltanut vetää kovaa valjaista, ne oisvat irronneet, vajan alle ei myöskään ihminen mahtunut, niin sitoi narun kiinni johonkin ja kävi aina houkuttelemassa kissaa takaisin. Ei onnistunut. Sitten kisu oli yöllä itte riuhtonut ittensä irti valjaista ja karannut. KOLME kuukautta oli karkuteillä - talvella - ja vihdoin 3 kk päästä oli pihalle laitetussa loukussa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #43 : 31.10.09 - klo:16:16 »

Eihän mun tartte enää paljon tänne ite kirjoitellakaan. Sen kun lainailen vaan Susun tekstejä  :-)) :-))

[:-DD]

Mää voin huomenna jo päivän ketjun eka viestissä kertoo mitä Mesis ja minä huomenna tehdään.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 31.10.09 - klo:16:29 »

[:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.192 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.