Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.11.2009.Maanantai  (Luettu 840 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 2.11.2009.Maanantai
« Vastaus #15 : 02.11.09 - klo:09:12 »

Anniina, mun ystävättärellä kun oli pikkuvaava (miun kummityttö, nyt jo iso tyttö), niin oli mahavaikeuksia, koliikkia tms. niin hän sai ihan neuvolasta ohjeet hieroa jalkapohjia! Siis niin ku vyöhyketerapiaa. Ja se auttoi! Sisarensa oli vielä hiukan "katkerana" sanonut, kun hänen vaavilla oli ollut samanlaista ongelmaa, että miks ei minua neuvottu!

Pitäisi kai tietää ne oikeat pisteet mistä hieroo, mut vaavan jalkapohja nyt on niin pikkuinen, että vaikka hierois läpikotaisin, aina jonkin aikaa kultakin alueelta. Mä kyllä kokeilisin. Ei siitä mitään haittaakaan oo, ja tiedä vaikka auttaisi. [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #16 : 02.11.09 - klo:09:13 »

Anniinan juttuun: miehen hajun kestävyys aika alhainen ! Minä olin meillä se, joka sain nimenomaan k-vaipan vaihtaa ja vieläkin kissanhiekka-astian siivousvuoro useimmiten minulla. Kyllä hän sen sitten kiikuttaa roskikseen suljetussa pussissa. Herkempi hajuaisti, niin kai se on... [:-I]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 02.11.09 - klo:09:28 »

Sus: Miulla on tuollaiset vauvahieronta ohjeet, joissa neuvotaan tuota jalkapohjien hierontaa,
mutta on ne tosiaan hieman sekavat, kun on niin pikkuiset jalat vielä. Siellä vyöhyketerapiassa näyttäisivät ihan kädestä pitäen oikeat pisteet. Pitäis edistyä selvittämään, että onko täällä lähiseudulla vyöhyketerapeuttia. Ajateltiin aloittaa vauvauinti lähiaikoina. Ja sen takia pitää mennä Imatralle, niin silloin voisi käydä siellä vyöhyketerapeutillakkin.

Jaska niin sen täytyy olla  [:-DD]  :-O
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #18 : 02.11.09 - klo:09:34 »

Kannattaa ainakin kokeilla. [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 02.11.09 - klo:10:06 »

Huomenta!

Anniinalla on sitten hyvä nenä, mä en söis peen hajussa  [:-DD]
Muuten kyllä kakkavaipat ja kissanhiekat menee ihan hyvin  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #20 : 02.11.09 - klo:10:41 »

Aamupäivää!  [:-)]
Kirkas ja kylmä aamu. Ennen töihin lähtöä ohjelmassa pyykinpesua; pyykkiä on taas kertynyt ihan liiankin kanssa  [:-I] kun olaan oltu reissussa.
Oltiin illalla kuuden maissa kotona. Tosi kiva 4 päivän lomanen Säkylässä  :-))

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 02.11.09 - klo:10:41 »

Aurinkoista maanantaita.  [:-)]

Ihana toi Eviksen laittama auto.  [:-)]

Mites on, onko pöntöllä muita riskiryhmäläisiä rokotuksen suhteen, kuin minä?
Jos, niin otatteko sikarokotteen?
Tällä viikolla täällä alkaa riskiryhmien rokotus.  Kaippa se on otettava, kun lekuri käski.

Alkakoon viikko jokaiselle hyvissä merkeissä.  [KIPPIS] [:45] [:44]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #22 : 02.11.09 - klo:10:48 »

Huomenta Lapista! Vetämätön olo...ulkonakin niin märkää ja harmaata. Plussalla keli.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #23 : 02.11.09 - klo:11:36 »

Päivää.   :-))
Olipas kipuinen yö,eikä meinannut päästä ylös ollenkaan,kun kaikki paikat oli kuin lyijyä.   [:-(]
Puuron söin just ja tässä aamukahvia odottelen.
Onnittelut Anniinalle tuplajuhlista.   [:30]
Pieni oli mieheni suvun uusin ihmisalku,kun kävimme 10 päivän ikäistä prinsessaa katsomassa eilen.
Pyykkikone on jo töissä,jospa lähtis kahaveelle,että piristyis.   :-))
Mukavaa maanantaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 02.11.09 - klo:12:15 »

Minä kuulun riskiryhmään ja olen päättänyt että en ota sitä sikaflunssa rokotusta, koska olen kuullut niin paljon haittaa siinä olevan. [:-)]

Jos sikaflunssa iskee minuun niin tulen sitten varmaan immuniiksi siihen. [:-I]

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 02.11.09 - klo:12:36 »

Tällä viikolla täällä alkaa riskiryhmien rokotus.  Kaippa se on otettava, kun lekuri käski.

Kyllä se sikainfluenssarokotus kannattaa Kaarin ottaa koska kuulut riskiryhmään. Terveydenhuollon ammattilaiset sitä suosittaa, niinkuin sinunkin lääkärisi on tehnyt ja minusta on tyhmää ottaa riski että sairastuu sikaflunssaan jos sen kerta rokotuksella voi välttää. Se on kukkua ja huhupuhetta että siitä muka olisi jotain haittaa, huhut leviää aina tällaisten juttujen kohdalla. Korostan kuitenkin että tämä on vain minun mielipiteeni sen jälkeen kun olen asiasta jutellut siskoni kanssa joka on terveydenhoitoalalla. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #26 : 02.11.09 - klo:12:41 »

Tällä viikolla täällä alkaa riskiryhmien rokotus.  Kaippa se on otettava, kun lekuri käski.

Kyllä se sikainfluenssarokotus kannattaa Kaarin ottaa koska kuulut riskiryhmään. Terveydenhuollon ammattilaiset sitä suosittaa, niinkuin sinunkin lääkärisi on tehnyt ja minusta on tyhmää ottaa riski että sairastuu sikaflunssaan jos sen kerta rokotuksella voi välttää. Se on kukkua ja huhupuhetta että siitä muka olisi jotain haittaa, huhut leviää aina tällaisten juttujen kohdalla. Korostan kuitenkin että tämä on vain minun mielipiteeni sen jälkeen kun olen asiasta jutellut siskoni kanssa joka on terveydenhoitoalalla. [:-)]

Mä olen ollut kahden vaiheilla, ottaisinko vai enkö. Tosin en edes tiedä, koska sen voisi saada, kun en kuulu riskiryhmään? Saako muuten yksityiseltä puolelta, jos maksaa itse?
Kyllä terveydenhuoltopuolella ovat kovasti rokotteen kannalla. Parempi ehkä uskoa ammattilaisia!  [:-)]

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 02.11.09 - klo:12:58 »

En voi sitä ottaa kun se on istutettu kananmunanvalkuaiseen.

Olen allerginen kananmunanvalkuaiselle.

Sain kauhean lihaskrampin ja tuli paha astma kohtaus kun olin ottanut sen tavallisen flunssa rokotteen siinä oli kanssa sitä munanvalkuaista.

Kannattaa aina olla varovainen kun näitä uusia rokotteita ilmantuu.

ps. Uudet lottomiljonäärit ovat löytyneet Kirkkonummella ja Lohjalla.

Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 02.11.09 - klo:13:24 »

Tällä viikolla täällä alkaa riskiryhmien rokotus.  Kaippa se on otettava, kun lekuri käski.

Mä olen ollut kahden vaiheilla, ottaisinko vai enkö. Tosin en edes tiedä, koska sen voisi saada, kun en kuulu riskiryhmään? Saako muuten yksityiseltä puolelta, jos maksaa itse?
Kyllä terveydenhuoltopuolella ovat kovasti rokotteen kannalla. Parempi ehkä uskoa ammattilaisia!  [:-)]

Veljen vaimo ja pojat olivat saaneet rokotteen. Toiselle pojalle nousi pieni kuume, ei muuta.

Itse ottaisin heti, jos saisin. Alle 6 kk lapsia ei rokoteta, mutta selvähän se on, että kyllä se Otsoonkin tarttuu, jos se tarttuu minuun. Kahden viikon päästä meillä on lappeenrannassa lintutieteellisen yhdistyksen 40-v. juhlat. Lauantain seminaariin on kai pakko ottaa Otso mukaan ja se vähän huolestuttaa. Itse en voi olla paikalle menemättä, kun olen koko homman järjestänyt ja vastuussa asioista. Onkos sinne muuten täältä ketään tulossa?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 02.11.09 - klo:14:28 »

Oottelen kärsimättömänä kauppakyytii... Kohtpuoliin pitäis saapuu.

Sitte saankin lintujen ruokinnat lopulliseen kuntoon, kun saan ostettua vähän safkaa heitillen lisää. Nyt on täysin sininen taivas ja ihana auringonpaiste.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.11 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.