Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 6.11.2009  (Luettu 903 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 6.11.2009
« Vastaus #45 : 06.11.09 - klo:13:39 »

[:44] Mielenaurinkoista Perjantaita [:44]

Sitä samaa sillekin suunnalle!  [:-)]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 06.11.09 - klo:13:45 »

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #47 : 06.11.09 - klo:14:14 »

Kotiuduttu unti/kauppareissusta.  [:-)]
Inhottavaa loskaa jo täälläkin. Lisää sataa märkää valkoista, tyypillistä marraskuun keliä.
Onneksi telkusta tulee kohta iki-ihana Kahden kerroksen väkeä.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #48 : 06.11.09 - klo:14:31 »

Harmaata täälläkin edelleen, jos vähitellen ulkovaatetta päälle ja kaupalle ja takaisin, ehkä kauppakierroksella samalla [:20]

[:44] Mielenaurinkoista Perjantaita [:44]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #49 : 06.11.09 - klo:15:02 »

Lunta on pyryttänyt koko päivän. Kelikameran mukaan Pertunmaalla sensijaan on tainnut tulla vettä, kun ainakaan maassa ei juurikaan lunta ole. Välimatkaa ei ole kuin 80km mutta kyllä keli näköjään jo tälläkin matkalla voi ratkaisevasti muuttua. [:-)]

Joitain valoja täytyy Pertunmaallakin jo pimeyteen viritellä.

Mukavaa viikonloppua kaikille! [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #50 : 06.11.09 - klo:15:13 »

Mukavaa viikonloppua Tiina, nauttikaahan kovasti!
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #51 : 06.11.09 - klo:15:20 »

Urakoin äsken oikeen ja keitin kaikki vauvan tuttipullot.
Onnistuin sitten polttamaan kaksi sormea ihan kiitettävästi,

Mä jouduin työssäni aiemmin päivittäin keittelemään tutteja ja tuttipulloja. Kerran onnistuttiin työkaverin kanssa polttamaan pohjaan kokonainen kattilallinen niitä tuttipullon renkaita. Ihan kiva käry oli keittiössä kun ne muistettiin ja ovi avattiin. Kattilanpohjaan sulanutta muovia...  [:-I] Ongelma olikin sen jälkeen että kaupasta sai niitä tuttiosia ja pulloja, mutta renkaita ei saanut mistään erikseen. Jouduinkin soittamaan tuttipullotehtaalle ja onnistuin kerjäämään pussillisen renkaita  :-)) Olivat kivoja ja lähettivät samalla ison kasan edellisvuosien äitiyspakkausten tuotteita, leluja ja ensilusikoita. No selvis kyllä jälkikäteen että ei oltais saatu kerjätä mitään koska mun työpaikka saa avustusta RAY:lta ja silloin ei saa ottaa avustuksia muualta. No, ehkä ne ei ois 50 tuttipullon renkaasta hermostunut  [:-DD]

Mutta tästä siis opin että tuttien keitto on vaarallista puuhaa, taloa tuuletettiin viikon verran että haju lähti ja kai siitä olis pitänyt oppia että kannattaa keskittyä joskus  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 06.11.09 - klo:15:48 »

Perjantaifiiliksiä

[NUT]

Olipas hänellä vauhti päällä  :-))

Voi kääk! On sitä parempiakin lenkkeilyilmoja ollut. Lenkiltä palasi äsken kaksi märkää kaverusta Seri ja minä  :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #53 : 06.11.09 - klo:16:06 »

Kotona ja viikonloppu vapaa alkanut  [:-)]
reippaan viimeisen aherrustunnin  [:69] [:68] [:71]  suihkun sekä pienen mutkan kautta kotiin.
Tipusten ja oravien ruokinnat alkaa jo pikkuhiljaa hiljenemään.  [:-(]
Valkoista ja märkaa vedenolomuotoa taivaalta tippuu ja vanhaa valkoista hiukka vielä paikkapaikoin maassa, 0,4 plussaa.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #54 : 06.11.09 - klo:16:06 »

Puuroja ja perunoita sitä on pohjaan kattilassa polteltu. Zeener pisti kyllä paremmaks.  [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #55 : 06.11.09 - klo:16:10 »

Enpä ole lenkkeillyt tuolla räntäsateessa, silti sain farkkuni lahkeet märiksi !  :-O Poikettiin niille eilen unohtuneille asioille ja kun muutaman kerran poistuu autosta ja kävelee loskaisella kadulla tai parkkipaikalla, ei muuta tarvitse ! Mies sai sypressinsä ja vahvistimensa, minä muutaman kynttilän lisää, pitääkin laittaa lyhtyyn heti, kun alkaa jo hämärtää. Sauna lämpiää ja makkarat paistuu ja maistuu... [:-P]
Mukavaa illan jatkoa ja viikonloppua !  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 06.11.09 - klo:16:31 »

Kauppakierroksen aikana käyty syömässä rullakebab tuplakebabilla, märkiä hiutaleita putoilee...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 06.11.09 - klo:16:34 »

Silloin joskus(kauan)sitten kun oma tyttö oli pieni ja yöllä laitoin maitopullon kattilaan veteen ja menin muka sitten pitkäkseni,mutta olin nukahtanut ja heräsin aivan kamalaan katkuun.Vettä ei tietty ollut tippaakaan eikä oikeastan pullostakaan mitään jäljellä  [:-(] [:-I] [:-(]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #58 : 06.11.09 - klo:16:38 »

Enpä ole lenkkeillyt tuolla räntäsateessa, silti sain farkkuni lahkeet märiksi !  :-O Poikettiin niille eilen unohtuneille asioille ja kun muutaman kerran poistuu autosta ja kävelee loskaisella kadulla tai parkkipaikalla, ei muuta tarvitse !

Kuoma-saappaat ei ehkä ole kauniit, mutta ne ratkaisee tuonkin ongelman!  [:-DD]
Mulla OLISI ihan siistot ja vähän käytetyt mustat ja ruskeat talvinilkkurit, mutta kyllä mä räntäsateen yllättäessä vaihdoin purkkareista suoraan Kuomiin. No, nuo oikeat talvikengät pysyy monta vuotta uuden veroisina!  :-))

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #59 : 06.11.09 - klo:16:39 »

Mä oon kulkenut monta talvea talvikumppareissa töihin, pikkasen välillä nolotti kun toisilla oli nättejä nilkkureita ja sit oli mun nokian kumpparit... jotkut talvet on menneet ihan lenkkareillakin jos on kuivaa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.213 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.