Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:56Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.11.09 - klo:00:53Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:50Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.11.09 - klo:00:46Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:44Radio-ohjattava pieni auto voisi olla nyt kiva juttu, autoon kiinni vaikka yökuvaa kuvaava minidigivideokamera ja sitten MP3 soitin, kameran avulla voisi autoa ajaa pimeässä ja soittimesta jos välillä kuuluisi "Kaijaa..." sitten kun meijeri avain kädessä hiivitään katsomaan mitään ei näy ja sitten ääni kuuluisi taas toisesta huoneesta ihan selvästi ja sielläkään ei löydy ketään... Joo ja kohta mä otan evästä ja luettavaa mukaan ja lukitsen itseni vessaan tai jotain! Ja tässä vaiheessa auto on ajettu piiloon ................................. aivan oikein arvattu vessaan ja juuri kun saa oven lukittua ja istuttua pytylle huokaistua helpotuksesta kuuluu seläntakaa lattian korkeudelta "Kaijaaaa......" Jarmo, sä olet lukenut liikaa jännäreitä! Mä koitan pysyä rauhallisena ja nyt onkin ihan hyvä fiilis, kun on ruokaa nenän edessä Meillä on muuten sellainen auto... Täytyykin kehitellä jotain! Onhan Säkylässä miitinki taas ensi vuonna? Toivottavasti Säkylä 2010 tapaaminen onnistuu, vaikka talvitapaaminen ja majoitus järven jäällä milpron vuokrateltoissaRadio-ohjattavaan autoon voisi laittaa oikeasti pönttökameran langattoman kameran kiinni saisi vaikka pönttölässäkin katsoa kuinka Kaija menee kovaa vauhtia Silloin, kun kaija menee kovaa vauhtia, on varmaan ruokaa pöydässä
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.11.09 - klo:00:53Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:50Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.11.09 - klo:00:46Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:44Radio-ohjattava pieni auto voisi olla nyt kiva juttu, autoon kiinni vaikka yökuvaa kuvaava minidigivideokamera ja sitten MP3 soitin, kameran avulla voisi autoa ajaa pimeässä ja soittimesta jos välillä kuuluisi "Kaijaa..." sitten kun meijeri avain kädessä hiivitään katsomaan mitään ei näy ja sitten ääni kuuluisi taas toisesta huoneesta ihan selvästi ja sielläkään ei löydy ketään... Joo ja kohta mä otan evästä ja luettavaa mukaan ja lukitsen itseni vessaan tai jotain! Ja tässä vaiheessa auto on ajettu piiloon ................................. aivan oikein arvattu vessaan ja juuri kun saa oven lukittua ja istuttua pytylle huokaistua helpotuksesta kuuluu seläntakaa lattian korkeudelta "Kaijaaaa......" Jarmo, sä olet lukenut liikaa jännäreitä! Mä koitan pysyä rauhallisena ja nyt onkin ihan hyvä fiilis, kun on ruokaa nenän edessä Meillä on muuten sellainen auto... Täytyykin kehitellä jotain! Onhan Säkylässä miitinki taas ensi vuonna? Toivottavasti Säkylä 2010 tapaaminen onnistuu, vaikka talvitapaaminen ja majoitus järven jäällä milpron vuokrateltoissaRadio-ohjattavaan autoon voisi laittaa oikeasti pönttökameran langattoman kameran kiinni saisi vaikka pönttölässäkin katsoa kuinka Kaija menee kovaa vauhtia
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:50Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.11.09 - klo:00:46Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:44Radio-ohjattava pieni auto voisi olla nyt kiva juttu, autoon kiinni vaikka yökuvaa kuvaava minidigivideokamera ja sitten MP3 soitin, kameran avulla voisi autoa ajaa pimeässä ja soittimesta jos välillä kuuluisi "Kaijaa..." sitten kun meijeri avain kädessä hiivitään katsomaan mitään ei näy ja sitten ääni kuuluisi taas toisesta huoneesta ihan selvästi ja sielläkään ei löydy ketään... Joo ja kohta mä otan evästä ja luettavaa mukaan ja lukitsen itseni vessaan tai jotain! Ja tässä vaiheessa auto on ajettu piiloon ................................. aivan oikein arvattu vessaan ja juuri kun saa oven lukittua ja istuttua pytylle huokaistua helpotuksesta kuuluu seläntakaa lattian korkeudelta "Kaijaaaa......" Jarmo, sä olet lukenut liikaa jännäreitä! Mä koitan pysyä rauhallisena ja nyt onkin ihan hyvä fiilis, kun on ruokaa nenän edessä Meillä on muuten sellainen auto... Täytyykin kehitellä jotain! Onhan Säkylässä miitinki taas ensi vuonna?
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.11.09 - klo:00:46Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:44Radio-ohjattava pieni auto voisi olla nyt kiva juttu, autoon kiinni vaikka yökuvaa kuvaava minidigivideokamera ja sitten MP3 soitin, kameran avulla voisi autoa ajaa pimeässä ja soittimesta jos välillä kuuluisi "Kaijaa..." sitten kun meijeri avain kädessä hiivitään katsomaan mitään ei näy ja sitten ääni kuuluisi taas toisesta huoneesta ihan selvästi ja sielläkään ei löydy ketään... Joo ja kohta mä otan evästä ja luettavaa mukaan ja lukitsen itseni vessaan tai jotain! Ja tässä vaiheessa auto on ajettu piiloon ................................. aivan oikein arvattu vessaan ja juuri kun saa oven lukittua ja istuttua pytylle huokaistua helpotuksesta kuuluu seläntakaa lattian korkeudelta "Kaijaaaa......"
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:00:44Radio-ohjattava pieni auto voisi olla nyt kiva juttu, autoon kiinni vaikka yökuvaa kuvaava minidigivideokamera ja sitten MP3 soitin, kameran avulla voisi autoa ajaa pimeässä ja soittimesta jos välillä kuuluisi "Kaijaa..." sitten kun meijeri avain kädessä hiivitään katsomaan mitään ei näy ja sitten ääni kuuluisi taas toisesta huoneesta ihan selvästi ja sielläkään ei löydy ketään... Joo ja kohta mä otan evästä ja luettavaa mukaan ja lukitsen itseni vessaan tai jotain!
Radio-ohjattava pieni auto voisi olla nyt kiva juttu, autoon kiinni vaikka yökuvaa kuvaava minidigivideokamera ja sitten MP3 soitin, kameran avulla voisi autoa ajaa pimeässä ja soittimesta jos välillä kuuluisi "Kaijaa..." sitten kun meijeri avain kädessä hiivitään katsomaan mitään ei näy ja sitten ääni kuuluisi taas toisesta huoneesta ihan selvästi ja sielläkään ei löydy ketään...
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.11.09 - klo:00:04Älkää viitsikö! Mä olen yksin täällä töissä Eikö mikään rapise selän takana...
Älkää viitsikö! Mä olen yksin täällä töissä