Nyt minua ihan punastuttaa... Mulla kävi asiakkaana eräs italialainen charmikas herrasmies. Kun olin saanut asiat valmiiksi, hän katsoi minua kauniisti ja sanoi:"Jos täällä järjestettäisiin kilpailu, olisitte koko toimiston kaunein rouva!"Että on noilla ulkolaisilla silmää! Niin kiinalaisella bussikuskilla kuin italialaisella herrasmiehellä!
Kauppareissu veikin kaikki mehut ja nyt on taas kurja olo
Lainaus käyttäjältä: zeener - 13.11.09 - klo:15:12Kauppareissu veikin kaikki mehut ja nyt on taas kurja olo Eilisellä kauppareissulla mua alkoi hiottaa ja väsyttää. Joko mulla oli liian paljon päällä (Jarmo, oli hattu päässä ), säähän nähden, tai olin muuten heikohkossa kunnossa. Illalla jo piristyin.
Kaarinille piposta aiheuttiko illan piristymisen tilkkanen juomaa
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:15:44Kaarinille piposta aiheuttiko illan piristymisen tilkkanen juomaa Mun piti kans Kaarinille mainita että ei alkoholijuomista prosentit kai mihinkään säilytyksen aikana haihdu, muuten voi kyllä jotkut juomat pilaantua. Mutta noi vahvemmat juomat ja makeat liköörit kyllä säilyy juomakelpoisina ja "tukkaan nousevina" pitkään.Nyt varmaan joku kysyy että mistäs mä tiedän, kun en oo ikinä omakohtaisesti testannut, kun kaikki juomat on tullut yleensä juotua niin hyvissä ajoin, ettei mitään pelkoa pilaantumisesta tms. ole ollut.