Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.11.2009.Perjantai  (Luettu 3340 kertaa)

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #105 : 13.11.09 - klo:15:58 »


Kyllä täytyy sanoa, et hulluja on monenlaisia.. kilikalikilikali, hopi, hopi!  :-)) :-))
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/996308?merkillinen_maailma


Eihän nuo ole edes alasti, monellakin on sukka jalassa ja kravatti tai kaulaliina kaulassa [:-DD].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #106 : 13.11.09 - klo:15:58 »


Olivat mokanneet meidän yhdistyksen julkaisun painon ja sen pitäisi olla huomenna jaossa jäsenille  [:-//]
Eivätkä kerkeä korjaamaan.

On sellainen olo, että tupakkalakko loppuu kohta  [:-/]

Mieti ihan oikeesti kaksi kertaa. Tupakanpoltto ei nopeuta painokoneen toimintaa!  [:-DD]
Mun mielestä tyhmintä, mitä ihminen voi tehdä, on aloittaa tupakanpoltto. Jos olisin silloin aikoinaan tajunnut, mutta kun sitä luuli, että voi lopettaa koska vaan. Mutta melken vielä tyhmempää on aloittaa uudestaan, jos on jo kerran päässyt tupakasta eroon  [NO]

Vaikka kai se on niin, että kerran tupakoitisija on aina tupakoitsija ja se kynnys aloittaa uudestaan on todella matala.
Monesti tuntuu, että noin 3-4kk on aika kriittinen vaihe. Silloin ehkä ajattelee, että voin mä muutaman polttaa ja huomenna taas olla ilman ja "huomenna" tuleekin vedettyä se koko toppa vanhaan malliin!

Työkaverin kanssa just yksi ilta pohdittiin, onko sikainfluenssa mahdollisesti vaarallisempi tupakoitsijalle kuin normaalille ihmiselle. Tämä nuorempi nainen spekuloi, että entäs jos sitten ei pääsekään hoitoon. Itsehän olet keuhkosi tupakalla pilannut  [:-I]

Mä odottelen motivaatiota yrittää lopettaa. Hitto, kun ei siinä auta järkipuheet. Mutta ajatus keuhkoahtaumasta ja happipullosta ja tukehtumiskuolemasta kyllä hiukan pysäyttää miettimään. Keuhkoahtaumaa mä pelkään oikeastaan enemmän kuin keuhkosyöpää  [:´((]

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #107 : 13.11.09 - klo:15:58 »

Vain light limut menee pilalle hyllyllä. Ja kenties sahti.

On sitä perjantai 13. päivä. Ehdin ajaa töihin ennen kuin huomasin. Millä mä pääsen nyt kotiin? Menen sinne ja piilottelen sitten peiton alla vaarallisen päivän loppuun.
Älä nyt turhaan piilottele peiton alla.  Tiiä vaikka onni menee ohi.  [:-I] [;-)] [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #108 : 13.11.09 - klo:15:59 »

Kotona  [:-)]
Kaunis päivä tänään ollut ja aurinkokin hiukka paistellut, nyt jo laskenut horisontin taa, pakkasta nyt -4,5 astetta.
Linnuilla kiirettä ruokinnalla, on tinttejä, pikkuvarpusia, varpusia, käpytikka, mustarastas ...  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #109 : 13.11.09 - klo:15:59 »


Kyllä täytyy sanoa, et hulluja on monenlaisia.. kilikalikilikali, hopi, hopi!  :-)) :-))
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/996308?merkillinen_maailma


Eihän nuo ole edes alasti, monellakin on sukka jalassa ja kravatti tai kaulaliina kaulassa [:-DD].

[:-DDD]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #110 : 13.11.09 - klo:16:00 »

"Z" sairaana ei saisi mennä kauppaan väsyttämään itseään, näin minullekin sanottiin syyskuun loppupuolella, paranemisia edelleen

Jep, mutta kun ei viitti pelkän pitsataksin varassakaan olla   [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #111 : 13.11.09 - klo:16:03 »

"Z" sairaana ei saisi mennä kauppaan väsyttämään itseään, näin minullekin sanottiin syyskuun loppupuolella, paranemisia edelleen

Jep, mutta kun ei viitti pelkän pitsataksin varassakaan olla   [:-DD]

Kunnolla nyt paranemista vaan [RULES]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #112 : 13.11.09 - klo:16:05 »

Mä taisin missata kauniin iltapäivän nukkuessani?  [:-I]
Ehdin herätessä just nähdä viimeiset auringonsäteet painumassa metsikön taakse  [:´((]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.11.2009.Perjantai ***Motivaatio***
« Vastaus #113 : 13.11.09 - klo:16:06 »

Jos ensivuoden pinnakisoista vähennetään aina yksi pinna yhtä poltettua tupakkia kohden [RULES] [RULES]


Olivat mokanneet meidän yhdistyksen julkaisun painon ja sen pitäisi olla huomenna jaossa jäsenille  [:-//]
Eivätkä kerkeä korjaamaan.

On sellainen olo, että tupakkalakko loppuu kohta  [:-/]

Mieti ihan oikeesti kaksi kertaa. Tupakanpoltto ei nopeuta painokoneen toimintaa!  [:-DD]
Mun mielestä tyhmintä, mitä ihminen voi tehdä, on aloittaa tupakanpoltto. Jos olisin silloin aikoinaan tajunnut, mutta kun sitä luuli, että voi lopettaa koska vaan. Mutta melken vielä tyhmempää on aloittaa uudestaan, jos on jo kerran päässyt tupakasta eroon  [NO]

Vaikka kai se on niin, että kerran tupakoitisija on aina tupakoitsija ja se kynnys aloittaa uudestaan on todella matala.
Monesti tuntuu, että noin 3-4kk on aika kriittinen vaihe. Silloin ehkä ajattelee, että voin mä muutaman polttaa ja huomenna taas olla ilman ja "huomenna" tuleekin vedettyä se koko toppa vanhaan malliin!

Työkaverin kanssa just yksi ilta pohdittiin, onko sikainfluenssa mahdollisesti vaarallisempi tupakoitsijalle kuin normaalille ihmiselle. Tämä nuorempi nainen spekuloi, että entäs jos sitten ei pääsekään hoitoon. Itsehän olet keuhkosi tupakalla pilannut  [:-I]

Mä odottelen motivaatiota yrittää lopettaa. Hitto, kun ei siinä auta järkipuheet. Mutta ajatus keuhkoahtaumasta ja happipullosta ja tukehtumiskuolemasta kyllä hiukan pysäyttää miettimään. Keuhkoahtaumaa mä pelkään oikeastaan enemmän kuin keuhkosyöpää  [:´((]

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #114 : 13.11.09 - klo:16:06 »

Kyllä taas huomaa että on perjantai [KIPPIS] [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #115 : 13.11.09 - klo:16:07 »

Kyllä taas huomaa että on perjantai [KIPPIS] [:-DD]

...siitä että Kaija on herännyt näin aikaisin vai [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #116 : 13.11.09 - klo:16:09 »


Mieti ihan oikeesti kaksi kertaa. Tupakanpoltto ei nopeuta painokoneen toimintaa!  [:-DD]
Mun mielestä tyhmintä, mitä ihminen voi tehdä, on aloittaa tupakanpoltto. Jos olisin silloin aikoinaan tajunnut, mutta kun sitä luuli, että voi lopettaa koska vaan. Mutta melken vielä tyhmempää on aloittaa uudestaan, jos on jo kerran päässyt tupakasta eroon  [NO]

Vaikka kai se on niin, että kerran tupakoitisija on aina tupakoitsija ja se kynnys aloittaa uudestaan on todella matala.
Monesti tuntuu, että noin 3-4kk on aika kriittinen vaihe. Silloin ehkä ajattelee, että voin mä muutaman polttaa ja huomenna taas olla ilman ja "huomenna" tuleekin vedettyä se koko toppa vanhaan malliin!

Työkaverin kanssa just yksi ilta pohdittiin, onko sikainfluenssa mahdollisesti vaarallisempi tupakoitsijalle kuin normaalille ihmiselle. Tämä nuorempi nainen spekuloi, että entäs jos sitten ei pääsekään hoitoon. Itsehän olet keuhkosi tupakalla pilannut  [:-I]

Mä odottelen motivaatiota yrittää lopettaa. Hitto, kun ei siinä auta järkipuheet. Mutta ajatus keuhkoahtaumasta ja happipullosta ja tukehtumiskuolemasta kyllä hiukan pysäyttää miettimään. Keuhkoahtaumaa mä pelkään oikeastaan enemmän kuin keuhkosyöpää  [:´((]

Mä tunnen parikin kovaa polttajaa jotka on päässeet lääkehoidon avulla tupakasta eroon, nykyäänhän on niitä hyviä lääkehoitoja jotka oikeasti auttaa, ei tarvi pelkällä sisulla yrittää.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #117 : 13.11.09 - klo:16:16 »

Tiina, Champixilla pääsi yksi kaveri eroon tupakasta. Eka yritys päättyi muutaman kuukauden jälkeen ilman lääkettä. Tosin taustalla oli vahva motivaatio  :-)) ja nyt heillä on pikkuinen poikavauva!  [:-)]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #118 : 13.11.09 - klo:16:17 »

Ja nyt alkuillan tulen tekoon ja samalla teen lämpenemistä [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #119 : 13.11.09 - klo:16:25 »

Kyllä taas huomaa että on perjantai [KIPPIS] [:-DD]

Huomaatko mitään eroa mun normaaliin yöviikon perjantaihin?  [:-I]
Ei minkäänlaista narinaa ja voivottelua, että pitäisi laatia ostoslista ja lähteä kauppaan. Kia on tehnyt tän viikon "kahta vuoroa" eli pasi on sillä töissä. Mulla ei siis ole autoa enkä mä voi mennä kauppaan  :-)) Sinne on kuitenkin 700m matkaa  [;-)]
 

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.