Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.11.2009.Perjantai  (Luettu 3349 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #120 : 13.11.09 - klo:16:29 »

Kyllä taas huomaa että on perjantai [KIPPIS] [:-DD]
Huomaatko mitään eroa mun normaaliin yöviikon perjantaihin?  [:-I]
Ei minkäänlaista narinaa ja voivottelua, että pitäisi laatia ostoslista ja lähteä kauppaan. Kia on tehnyt tän viikon "kahta vuoroa" eli pasi on sillä töissä. Mulla ei siis ole autoa enkä mä voi mennä kauppaan  :-)) Sinne on kuitenkin 700m matkaa  [;-)]

Niin ja siellä on liukasta ja pimeetä !  :-O
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #121 : 13.11.09 - klo:16:33 »

700 metriä olisikin aivan järkyttävän pitkä matka ajaa pyörällä valot päällä ja vaaleanpunainen kypärä päässä kauppaan ja takaisin [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #122 : 13.11.09 - klo:16:38 »

700 metriä olisikin aivan järkyttävän pitkä matka ajaa pyörällä valot päällä ja vaaleanpunainen kypärä päässä kauppaan ja takaisin [:-I]

Mä en edes uskalla pyöräillä liukkaalla kelillä enkä mielelläni pimeässäkään. On niin epävarma olo, vaikka on valokin pyörässä.  :-O
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #123 : 13.11.09 - klo:16:40 »

Nastarenkaita löytyy, mutta onhan se kieltämättä parempi talvella välttää pyöräilyä jos ei ole pakko ajella, täällä kun ei kävellen lähdetä pihalta pois ja kun Hummeri puuttuu vielä niin pakko on pyörää käyttää kesät talvet
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #124 : 13.11.09 - klo:16:42 »

Nastarenkaita löytyy, mutta onhan se kieltämättä parempi talvella välttää pyöräilyä jos ei ole pakko ajella, täällä kun ei kävellen lähdetä pihalta pois ja kun Hummeri puuttuu vielä niin pakko on pyörää käyttää kesät talvet

Meillä on lähin kauppa parin sadan metrin päässä, eikä se Zeenerilläkään kaukana ole.  [:-I] Reppu selässä menee aika hyvin, muttei tietysti sairaana.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #125 : 13.11.09 - klo:16:44 »

Me ei oikeastaan penskana saatu ajaa fillarilla talvella ja aikuisena, kun siihen ei enää tarvinnut isän lupaa, ei vaan ole tullut kokeiltua.
No, olen mä nuorena kerran tehnyt jäisellä tiellä 90 asteen käännöksen ja lentänyt nurin...  [:-I]

Jaska

  • Vieras
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #126 : 13.11.09 - klo:16:47 »

Me ei oikeastaan penskana saatu ajaa fillarilla talvella ja aikuisena, kun siihen ei enää tarvinnut isän lupaa, ei vaan ole tullut kokeiltua.
No, olen mä nuorena kerran tehnyt jäisellä tiellä 90 asteen käännöksen ja lentänyt nurin...  [:-I]

Mä olen lentänyt nurin kesäkelillä irtosoralla, polvi auki ja farkun lahje rikki !  [:´(]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #127 : 13.11.09 - klo:16:48 »


Meillä on lähin kauppa parin sadan metrin päässä, eikä se Zeenerilläkään kaukana ole.  [:-I] Reppu selässä menee aika hyvin, muttei tietysti sairaana.

Juu, oisko matkaa se parisataa metriä, oma parkkipaikka puolessa välissä. Joskus oon menny autolla kun oon ollu tosi kipeänä, niin oon päässyt puolella kävelyllä. Nyt kun ei ole korkeaa kuumetta niin pystyy kävelemään mutta hissukseen ja välillä horjuen  :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #128 : 13.11.09 - klo:16:48 »

On täälläkin pyörällä kaaduttu pienenä ja isompana kesällä ja talvella, joskus kymmenisen vuottakohan sitten tuli muutama tikkikin leukaan talvella kun pyörä lähti alta pois yllättäen...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #129 : 13.11.09 - klo:17:10 »

Kaupassa käyminen on niin keljua puuhaa, että mä ostan mieluiten kerralla useamman päivän tarpeet. Siksi autolla  [:-)]
Mä taidan tarvita lisää kahvia...

Muoks! Lisätty yksi kirjain. Mä krjoitan nykyisin niin, etten paljon näppistä katso ja jatkuvasti joudun korjaamaan virheitä  [NUT]
« Viimeksi muokattu: 13.11.09 - klo:18:26 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #130 : 13.11.09 - klo:17:29 »

Olen lähdössä mosaiikkikurssille. Tänään varmaan kuunnellaan opee ja suunnitellaan vasta, mutta otan mukaan lasin paloja ja piirroksen mitä olen ajatellut tehdä.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #131 : 13.11.09 - klo:17:31 »

Iipan energiavarat saa mut tuntemaan itseni laiskaksi, netissä aikaa haaskaavaksi hölmöksi!  [:17]
Toiset kämmetkäätkin jäi pahasti vaiheeseen...

Jaska

  • Vieras
Vs: 13.11.2009.Perjantai
« Vastaus #132 : 13.11.09 - klo:17:42 »

Kaupassa käyminen on niin keljua puhaa, että mä ostan mieluiten kerralla useamman päivän tarpeet. Siksi autolla  [:-)]
Mä taidan tarvita lisää kahvia...

Järkevää ostoksillakäyntiä ! Meillä jäi nyt Peltolan K-market käymättä, kun ajateltiin syödä pakasteesta jotain. Ei sinne kohta mahdu joululeivonnaiset ja -laatikot... [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 818
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
 

Sivu luotiin 0.251 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.