-6,7 Olipas ulkona kylmää...
Lainaus käyttäjältä: Pyryharakka - 13.11.09 - klo:20:44Enhän minä sanonut että se on niin, vaan että se saattaa olla niin. Pilkun...siis viilausta...
Enhän minä sanonut että se on niin, vaan että se saattaa olla niin.
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 13.11.09 - klo:21:07 -6,7 Olipas ulkona kylmää...Tällä nyt tasan -10.0
Lainaus käyttäjältä: Jaska - 13.11.09 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Pyryharakka - 13.11.09 - klo:20:44Enhän minä sanonut että se on niin, vaan että se saattaa olla niin. Pilkun...siis viilausta... Juuuuuhhhh Pyriksellä on erinomainen viila
Eikös pilkusta tule piste jos sitä viilataan, ainakin oletettavasti voisi luulla, että pilkku pidempänä kuin piste lyhenee viilauksen yhtedessä ja lyhentyessään pilkku merkistä tullee pisteen kaltainen
Mun mielestä tyhmintä, mitä ihminen voi tehdä, on aloittaa tupakanpoltto. Jos olisin silloin aikoinaan tajunnut, mutta kun sitä luuli, että voi lopettaa koska vaan. Mutta melken vielä tyhmempää on aloittaa uudestaan, jos on jo kerran päässyt tupakasta eroon Vaikka kai se on niin, että kerran tupakoitisija on aina tupakoitsija ja se kynnys aloittaa uudestaan on todella matala.Monesti tuntuu, että noin 3-4kk on aika kriittinen vaihe. Silloin ehkä ajattelee, että voin mä muutaman polttaa ja huomenna taas olla ilman ja "huomenna" tuleekin vedettyä se koko toppa vanhaan malliin! Työkaverin kanssa just yksi ilta pohdittiin, onko sikainfluenssa mahdollisesti vaarallisempi tupakoitsijalle kuin normaalille ihmiselle. Tämä nuorempi nainen spekuloi, että entäs jos sitten ei pääsekään hoitoon. Itsehän olet keuhkosi tupakalla pilannut Mä odottelen motivaatiota yrittää lopettaa. Hitto, kun ei siinä auta järkipuheet. Mutta ajatus keuhkoahtaumasta ja happipullosta ja tukehtumiskuolemasta kyllä hiukan pysäyttää miettimään. Keuhkoahtaumaa mä pelkään oikeastaan enemmän kuin keuhkosyöpää