Nyt kuitenkin pieniä kotiaskareita, jotenkin nuo kodin työt vaan tuppaa ainakin meillä jäämään meikäläisen hommeleiksi Mitenkäs teillä toisilla?
Kyllä ne tälläkin tuppaa minun hommiksi jäämään. Meillä imuroidaan pahimmilla loska- ja sadekeleillä joka päivä, kun koirien tassuissa tulee niin paljon hiekkaa lattioille. Muuten kaksi kertaa viikossa sman syyn takia.
Meillä isäntä ei osallistu mihinkään kotihommiin. Minulle ne kuuluu kaikki, ollaan sitten työssä tai vapaalla. Meilläkin tuota siivousta riittää. Siitä pitää koira huolen , mutta kyllähän sitä koiran jälkiä jaksaa siivota
Kotityöt ja niiden jakaminen on meidän suhteessa ollut aina se pahin riidanaihe
Jos taloudessa asui Pasi ja sen kaksi lasta ja minä, niin lyhyen laskuopin mukaan mulle olisi kuulunut kotitöistä 1/4, eikä lähes kaikki. Ruoanlaittoon Pasi on osallistunut, kun se tykkää siitä puuhasta. Mutta kaikki muu
Eniten mua nyppii se, ettei teiniprinsessoilta voi vaatia mitään kotitöitä. Ei edes omien jälkien siivoamista
Onneksi isompi prinsessa on jo omillaan. Asuu muuten edelleen anoppinsa huushollissa siellä ulkomailla. Toivottavasti tajuaa siellä osallistua jollain tavalla
Nythän meillä käy siivooja kahden viikon välein, mutta kyllä mulla silti riittää järjesteltävää ja siivottavaa. Likka kun käy keittiössä, niin sen jälkeen sieltä pitää siivota leivänmuruja ja rasvaisia sormenjälkiä
Mä en oikeasti viihdy sotkun seassa.
Repe on kyllä ihana. Siltä sujuu siivouksen lisäksi kaikki ns miesten työtkin eikä se varmaan osaa olla touhuamatta jotain!
Tiina on onnentyttö!