Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.11.2009.Perjantai  (Luettu 1248 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 20.11.2009.Perjantai
« Vastaus #75 : 20.11.09 - klo:20:58 »

Samaa mieltä. Ei noin kauniita saa rikkoa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #76 : 20.11.09 - klo:22:08 »

Nöpöllä on taas juoksuaika... [:-I] [:7] Mun syy, koska en vieläkään oo saanut aikaiseksi sitä kastrointia. No ens kuussa se on tehtävä. En enää halua kuunnella näitä aarioita, jotka nyt jatkuvat täällä tuntitolkulla taukoamatta kaikissa äänilajeissa... [:-I] Se, joka on kuullut, tietää, joka ei oo kuullut, ei voi aavistaakaan... [:-I] Ja Nöpö ilmiselvästi kärsii tuosta itse.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 20.11.09 - klo:23:04 »

No voi sentään! Kuinka usein juoksuaika kissoille tulee?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #78 : 20.11.09 - klo:23:21 »

Näköjään vähän miten sattuu, mut liian usein! Oiskohan tää nyt Nöpön kolmas tai neljäs. [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #79 : 20.11.09 - klo:23:43 »

Aika usein sitten. On se teille kaikille keljua aikaa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #80 : 21.11.09 - klo:11:59 »

Haarajoen k-kaupan lihatiskillä on yleensä tosi ihana mies. Se osaa työnsä.  [:5]
Se toinen, joka siinä joskus on, kelpaa lähinnä myymään pakasteesta läskiä tikoille  [:-I] Pasi oli aika epätoivoinen, kun yritti siltä ostaa pihvilihaa viime perjantaina  [:-/]

No niin, mun tuurilla siellä oli eilen töissä se "huonompi vaihtoehto" ja mä unohdin kaikki Pasin neuvot ja Hereford-pihvihärän sijaan tulin ostaneeksi vanhaa, työuransa päättänyttä  lypsylehmää  [:´((]

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #81 : 21.11.09 - klo:18:01 »

Nöpöllä on taas juoksuaika... [:-I] [:7] Mun syy, koska en vieläkään oo saanut aikaiseksi sitä kastrointia. No ens kuussa se on tehtävä. En enää halua kuunnella näitä aarioita, jotka nyt jatkuvat täällä tuntitolkulla taukoamatta kaikissa äänilajeissa... [:-I] Se, joka on kuullut, tietää, joka ei oo kuullut, ei voi aavistaakaan... [:-I] Ja Nöpö ilmiselvästi kärsii tuosta itse.
Nöpöstiinalle ei taida saada annettua niitä kiimanestopillereitä, niin on sitten se radikaali vaihtoehto, tilaa aika hetsillään niin loppuu ne aariat.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #82 : 21.11.09 - klo:18:42 »

Nöpöstiinalle ei taida saada annettua niitä kiimanestopillereitä, niin on sitten se radikaali vaihtoehto, tilaa aika hetsillään niin loppuu ne aariat.

No pillerien antaminen tälle tytölle on kyllä luultavasti ns. "mahdoton tehtävä"... [:-I] Ja jos sen leikkauksen jälkeen tulee joku antibioottikuuri, niin en kyllä tiedä mitä tehdä. :-O Kai ne voi antaa lääkäri pistoksinakin. [?] Jotenkin se on pakko hoitaa. Eiköhän lääkäri keinot keksi. Juoksuajan aikana ei voi leikata, sitäpaitsi mun on odotettava tilipäivää... Mitähän mansikoita sekin maksaa... Tiedän, että HIRVEESTI! [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.206 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.