Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 24.11.2009  (Luettu 1463 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai 24.11.2009
« Vastaus #15 : 24.11.09 - klo:09:45 »

Huomenta  [:-)]
Jopas uni maistuikin hyvin.
Olen joskus ennenkin epäillyt että jokin geeni on lainattu karhulta, ja nyt taas, tuntuu  siltä että talviunille pitäis päästä ja herätä vasta keväällä.  [:55]
Masentavaa tää marraskuu. [:-(]
Tänään taas uimaan kun en muutakaan viitsi.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 24.11.09 - klo:09:47 »

Mielenkiintoinen aamunavaus zeeneriltä.  [:-)]

Huomenta.
Pimeys vallitsee täälläkin.
Sähköukot kuuluu kolistelevan oventakana tikkaita.  Tarkastavat todelliset sähkönkulutukset.  Hui helskuta, millaisen luvun saanevatkaan täältä? [:-I]
Viime vuonna sähkölaitos palautti mulle rahaa.  Nyt on varmasti toisin.  [:-(]
Heräsin jo ennen kahdeksaa.  Lehdet luin ekaksi.  Nyt täytyy keksiä muuta tekemistä, eijei tarttekaan, sillä määhän teen koko ajan - pönttöilen.  [:74]
Mukavaa jatkoa tälle päivälle.  [:45]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #17 : 24.11.09 - klo:09:52 »

Kaarinille kiireinen kysymys, joka kuuluisi oikeastaan käsityöketjuun: olitko se Sinä, joka valitit 7 veljestä-langasta, takkuista kutomista tms. ?  :-O Katsos, kun minulle sattui käteen tarjouskerä tuolta lähikaupasta ja ajattelin hölmöyksissäni, että tuostapa kutaisen nopeasti kauniit lapaset ! Vaan hetken päästä alkoi hiertää etusormia kummasti ja tuntui oudon kankealta koko homma, jätin sen sikseen. Sukkalankaahan se taitaa ollakin, mutta ajattelin vaan... [:-I] Nalle on paljon miellyttävämpää !  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #18 : 24.11.09 - klo:09:53 »

Syksyn sukka urakka alkaa olla kohta takana, taisi 30 paria sukkia tulla. Viimeinen pari kohta valmis! Valoisaa päivää joka pönttöön!

:-O :-O

Loppuiko Kittilästä langat kesken [:-I]

Noh nyt on kyllä hakusessa kaksi tointa, pitää ainakin laittaa hakemus menee!!

Työpaikkahakemukselle [:5] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

tintin äitee

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 24.11.09 - klo:09:57 »

Jarmo, ei langat lopu, vaan nyt syntyy pukinkonttiin pusero [:-DD] [:-DD]!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 24.11.09 - klo:10:08 »

Kaarinille kiireinen kysymys, joka kuuluisi oikeastaan käsityöketjuun: olitko se Sinä, joka valitit 7 veljestä-langasta, takkuista kutomista tms. ?  :-O Katsos, kun minulle sattui käteen tarjouskerä tuolta lähikaupasta ja ajattelin hölmöyksissäni, että tuostapa kutaisen nopeasti kauniit lapaset ! Vaan hetken päästä alkoi hiertää etusormia kummasti ja tuntui oudon kankealta koko homma, jätin sen sikseen. Sukkalankaahan se taitaa ollakin, mutta ajattelin vaan... [:-I] Nalle on paljon miellyttävämpää !  [:-)]
Jaska , juu olin.  Langasta irtos villanöyhnää, jota lenteli silmiini ja kaikkialle.  Eikä ollut muutenkaan mukava lanka kutomiseen.  Lanka aukes herkästi kierteistä.  Myöskin solmuja oli, tosin siitä oli etiketissä maininta.  Petyin todella 7-veljes lankaan.  [:-/]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #21 : 24.11.09 - klo:10:42 »

Huomenta.   [:-)]
Taas tuli viime yönä seikkailtua vaikka missä ja nyt on olo sen mukainen.   [:18]
Saispa edes vähäsen tuosta tintin äiteen energiasta.   [:-I]
Onneksi iltapäivällä on vesijumppa.   [:33]
Nyt jatkamaan kirjojen tomutusta.Löytyi mielenkiintoisia kirjoja,esim. tähän mennessä vanhin 1917; Pienviljelijän opas.
Tuohon lankajuttuun: anoppini valitti samaa,ei ole veljesten lanka enää samanlaista kuin ennen.
Mukavaa tiistaita pönttöihin.   [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 24.11.09 - klo:11:06 »

Huomenta.

Mulla on joku unitauti. Yhdeltä menin nukkumaan ja nukuin putkeen klo 9 saakka, kun kello soi. Siirsin tunnilla eteenpäin ja nukuin tunnin, mut sit oli pakko nousta. Ei ois millään jaksanu... uni ois varmaan jatkunu vielä pari tuntia. [:-I]

Pitää ehtii pesee tukkakii, ei tälläsellä tukalla voi mennä hammaslääkäriin. :-)) Ja sit klo 13.30 piätte mua käestä kii, jooko? :-))

Ihana aurinkoinen ilma. ( [:-DD] ) Hitsi seuraavat 5 päivää ainakii taas ollaan pilvessä... Pilvee pilvee pilvee... [NUT]

Terkkuja muutes Pilville, Jaska, lähettää Kirsikka, Nöpö ja Jaska. Ja Sus. :-))

Mukavata tiistaita kaikillen! [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #23 : 24.11.09 - klo:11:08 »

Jaska , juu olin.  Langasta irtos villanöyhnää, jota lenteli silmiini ja kaikkialle.  Eikä ollut muutenkaan mukava lanka kutomiseen.  Lanka aukes herkästi kierteistä.  Myöskin solmuja oli, tosin siitä oli etiketissä maininta.  Petyin todella 7-veljes lankaan.  [:-/]

Kiitos, Kaarin, en muistanut väärin !  [:-)] Hukkaan meni ne eurot.  [:-(] Tai mitähän siitä voisi, jos virkkaisi/kutoisi vaikka patalappuja, mikäli sormet sietää... Ilmankos lanka oli tarjouskorissa, minua lähinnä kiehtoi kaunis tummanpunainen väri.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 24.11.09 - klo:11:20 »

Tummanpunainen oli se minunkin lanka. [:-)]  Eikä ollut tarjouskorissa.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #25 : 24.11.09 - klo:11:34 »

Olipas meillä kahdella huono tuuri !  :-O Mitä teit omalle langallesi, Kaarin ?
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 24.11.09 - klo:12:23 »

Olipas meillä kahdella huono tuuri !  :-O Mitä teit omalle langallesi, Kaarin ?

Annoin kaverilleni. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 24.11.09 - klo:12:28 »

Anna Jaska kerät jollekin joululahjaksi. [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #28 : 24.11.09 - klo:12:32 »

Anna Jaska kerät jollekin joululahjaksi. [:-DD]

Voisin lahjoittaa entisen kouluni käsityönopelle, asuu tuossa seuraavalla kadulla !  [:-)] Antaa sitten jonkun "hankalan" oppilaan neulottavaksi...
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 24.11.09 - klo:12:39 »

Anna langat kissalle.  [:-DD]

Kirjattu

Sivu luotiin 0.296 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.